Jousimies+Jousimies

taaala

kuinka toimiii? :)

7

1795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskatar

      kohtaaminen on kirjoitettu molempien tähtiin jo aikojen alussa.

      Tunteet roihahtavat hetkessä, mutta valitettavasti ne voivat sammua yhtä nopeaan.

      Mielestäni tuplajousimiesparin suhde on kestävä ja vailla vertaansa =)

      • varsinkin kun

        ...jouskatar ummistaa silmänsä sopivissa kohden, kaikkea ei kannata nähdä liian selvästi.


      • jouskatar
        varsinkin kun kirjoitti:

        ...jouskatar ummistaa silmänsä sopivissa kohden, kaikkea ei kannata nähdä liian selvästi.

        Olenkohan minä nyt jättänyt näkemättä jotain?

        Näkeehän sitä kaikenlaista, mutta pelkää, ettei se ole totta...


    • nvm82

      Eli minä jouskari nainen ja ihan totaalisen ihastunut jouskari mieheen. On todella vaikeaa lukea kyseistä miestä, koska tunnistaa samoja juttuja joita itsekin viestittää.
      Mitä siis tehdä? Onko se kiinnostunut vai ei....
      Jostain olen kyllä lukenut, että jouskarimies olisi jouskarinaiselle melkein paras valinta, mutta pelkään kuitenkin että sattuu.... :(

      • ~jouskarinainen~

        ja kovaa, pitkä on pudotus maanpinnalle.
        Minäkin kuvittelin olevani hyvä ihmistuntija jne. mutta huomasin jouskarimiehen menevän itsenikin edelle :D
        Minä ainakin tulin siihen tulokseen, ettei jouskarimies välttämättä tiedosta mitä tekee...flirttaa ja antaa ymmärtää että olisi kiinnostunut, vaikkei olisi ollenkaan ajatellut tekevänsä niin.
        Sitten tämmöinen hölmö kuvittelee kaikenlaista, eikä ollenkaan tajua, että se jouskarimies ei olekaan tunteissa samalla tasolla...satutin kyllä kovaa itteni, vaikka minua varoitettiin. Mutta onneksi tuntuu, että nyt alkaisi tasaantumaan ja voisin jopa hymyillä pienesti asialle.
        Kyllä varmasti jouska-jouska on yksi parhaimmista, jollei paras yhdistelmä. Molemmat ymmärtävät toisiaan niin hyvin, jopa sen paljon puhutun vapaudenkaipuun, ettei siitäkään luulisi tulevan sanomista.

        Parasta olisi kyllä kysyä suoraan häneltä olisiko kiinnostusta? Suoraan kysymykseen suora vastaus ja sen kyllä jousimies osaa...etkä anna hänen lyödä vastaamista leikiksi, vaan vaadit todenmukaisen tunneperäisen vastauksen:)

        Toivotan sinulle onnea, jos satumainen onni osuu kohdallesi hänen kanssaan :)


      • nvm82
        ~jouskarinainen~ kirjoitti:

        ja kovaa, pitkä on pudotus maanpinnalle.
        Minäkin kuvittelin olevani hyvä ihmistuntija jne. mutta huomasin jouskarimiehen menevän itsenikin edelle :D
        Minä ainakin tulin siihen tulokseen, ettei jouskarimies välttämättä tiedosta mitä tekee...flirttaa ja antaa ymmärtää että olisi kiinnostunut, vaikkei olisi ollenkaan ajatellut tekevänsä niin.
        Sitten tämmöinen hölmö kuvittelee kaikenlaista, eikä ollenkaan tajua, että se jouskarimies ei olekaan tunteissa samalla tasolla...satutin kyllä kovaa itteni, vaikka minua varoitettiin. Mutta onneksi tuntuu, että nyt alkaisi tasaantumaan ja voisin jopa hymyillä pienesti asialle.
        Kyllä varmasti jouska-jouska on yksi parhaimmista, jollei paras yhdistelmä. Molemmat ymmärtävät toisiaan niin hyvin, jopa sen paljon puhutun vapaudenkaipuun, ettei siitäkään luulisi tulevan sanomista.

        Parasta olisi kyllä kysyä suoraan häneltä olisiko kiinnostusta? Suoraan kysymykseen suora vastaus ja sen kyllä jousimies osaa...etkä anna hänen lyödä vastaamista leikiksi, vaan vaadit todenmukaisen tunneperäisen vastauksen:)

        Toivotan sinulle onnea, jos satumainen onni osuu kohdallesi hänen kanssaan :)

        Kiitos vastauksestasi, oli kuin suoraan omasta päästäni mutta hyvä kuulla se joltain muulta! Mä vähän epäilenkin, että asia on noin, täytyy siis ottaa selvää ettei sitten tule satutettua itteään enempää......
        Voimia sulle, kyllä se oikea nurkan takaa tulee kun sitä vähiten odottaa :D


      • Nimetön
        ~jouskarinainen~ kirjoitti:

        ja kovaa, pitkä on pudotus maanpinnalle.
        Minäkin kuvittelin olevani hyvä ihmistuntija jne. mutta huomasin jouskarimiehen menevän itsenikin edelle :D
        Minä ainakin tulin siihen tulokseen, ettei jouskarimies välttämättä tiedosta mitä tekee...flirttaa ja antaa ymmärtää että olisi kiinnostunut, vaikkei olisi ollenkaan ajatellut tekevänsä niin.
        Sitten tämmöinen hölmö kuvittelee kaikenlaista, eikä ollenkaan tajua, että se jouskarimies ei olekaan tunteissa samalla tasolla...satutin kyllä kovaa itteni, vaikka minua varoitettiin. Mutta onneksi tuntuu, että nyt alkaisi tasaantumaan ja voisin jopa hymyillä pienesti asialle.
        Kyllä varmasti jouska-jouska on yksi parhaimmista, jollei paras yhdistelmä. Molemmat ymmärtävät toisiaan niin hyvin, jopa sen paljon puhutun vapaudenkaipuun, ettei siitäkään luulisi tulevan sanomista.

        Parasta olisi kyllä kysyä suoraan häneltä olisiko kiinnostusta? Suoraan kysymykseen suora vastaus ja sen kyllä jousimies osaa...etkä anna hänen lyödä vastaamista leikiksi, vaan vaadit todenmukaisen tunneperäisen vastauksen:)

        Toivotan sinulle onnea, jos satumainen onni osuu kohdallesi hänen kanssaan :)

        Itse jousimiesnaisena törmäsin jousimiesmieheen ja kokemus oli lähes täysin samanlainen.Mies lupasi jo toisella tapaamisella kuun taivaalta. Olin kuulemma hänen unelmiensa nainen ja hän oli korviaan myöten rakastunut minuun. Ja sitten seuraavana päivänä hän ei halunnutkaan olla missään tekemisissä. Ei selityksiä ei mitään.. Ja sattui kyllä ihan pirusti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe