kehäykkösellä kaheksan auton ketjukolari!Ettekö te saatanan rähmäkäpälät osaa pitää turvaetäisyyttä!oikein älykääpiöt liikkeellä!Niin helposti tollasen vois välttää.Eihän tässä uskalla ruuhkaan enää ollenkaan lähteä.Enköhän tästäkin vittuilut saa.kun kehtaan sanoa,miten kolarit olis vältetty!
ettekö katso
13
1044
Vastaukset
- sä ny
siel ruuhkas ?
- kun kotona
harvalla on mahdollisuus ruuhkassa näppäillä viestejä nettiin.Ei ainakaan mulla.Mutta mulla on varaa pitää riittävä etäisyys edelläajavaan!Oletko erimieltä?
- miki
tulossa...niin etelä-suomalaiset jo nyt rupee säälistä ajamaan kolareita..
- se näyttää
kyllä oikeesti pelottaa tollanen.Ihmettelen miten ne sen kolarin saavat aikaan!kuivalla kesäkelillä!Jos kolarin aiheuttajat profiloitaisiin,luultavasti yhtäläisyyksiä löytyis.
- edes
Mahtoiko olla edes naisen aiheuttama hässäkkä, pahoin pelkään xD
- väliä
Mitä väliä kenen hässäkkä.Kunnollisella turvavälillä ja rajoitusten mukaan ajaen.On tosi vaikea kolaria ajaa!
- prius
väliä kirjoitti:
Mitä väliä kenen hässäkkä.Kunnollisella turvavälillä ja rajoitusten mukaan ajaen.On tosi vaikea kolaria ajaa!
Tuollaisilla ruuhakaisilla teillä kaiken maailman tampioilla on taipumus olla hyviä kuskeja ja palata kaistalle nokan eteen ohituksen jälkeen. Jos pari tuollain tekee peräkkäin niin eipä siinä enää mitään turvaväliä ole, ellei sitten lyö jarruja pohjaan. En nyt tarkoita että ehdoin tahdoin pitäisi alkaa ajelemaan toisten persiissä kiinni jotta kukaan ei pääse eteen, mutta sanonpahan vaan että aina sitä turvaväliä nyt vaan ei ole ja jos ketjukolari tuollaisten ohitusten jälkeen on tullakseen, niin sitten se tulee.
- vittua
Sano miten sitä turvaväliä voi pitää, tänäänkin pidin reilua väliä motarilla, annas olla kun akka-autoilija pyihkäs ohi, hyvä kun ei puskuri lähtenyt kun kantras nenän eteen, että se siitä turvavälistä.
- turvavälin
Jätät taas ja taas uuden turvavälin.Muuta keinoa tyhmien kanssa ei ole!!!
- onnistu
turvavälin kirjoitti:
Jätät taas ja taas uuden turvavälin.Muuta keinoa tyhmien kanssa ei ole!!!
Jos niitä turvaväliä jatkuvasti jättää niin perille ei pääse ikinä, eikös se ennenvanhaan hevospelissä ollut matkanteko niin hidasta että pari ensimmäistä yötä piti yöpyä kotona xD
- kaikilla oma näkemys
voit valita sen vasemman kaistan ja hanaa.
mä ainakin olen onnisunut ajaan turvavälin kera joskin liian pienihän se on ollut mutta seurailen tapahtumia edessäni
- öflgdflgldgkfdögdfögfdäögdf
Kyllä se on monesti osoitettu, että kännykkään puhuminen rajoittaa ajamistaitoa melkeinpä enemmän kuin humalatila.
Eilen ihmettelin mikä epävarma autoilija perässäni on, kun saavutti nopeasti ja sitten ei mennyt ohitse. No lopulta se uskalsi ohitseni kun missään ei näkynyt yhtään autoa. No, pikku naisella oli kännykkä korvalla...- piipana
Etkös tiedä että naisen pitää olla tehokas joka lähtöön, siinä voi vähän omasta turvallisuudesta tinkiä :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824