Stasi ja Lipponen

Malinen

Aamulehti munasi itsensä tekemällä asiasta liian tärkeän. Asioilla on mittasuhteensa. LIPPONEN OLI OIKEASSA KRITISOIDESSAAN KESKUSTELUA MAHTIPONTISEKSI.

6

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • politiikoilta

      on Saksan asia? Ei se näinkään ole, kyllä Satsilistoilla annettiin ymmärtää, että niissä olisi myös suomalaisia.

      Enemminkin, kyllä Afganistanin ja Irakin asiat ovat heidän omia asioita eivätkä USA:n ka Saksalaisten ja Italialaisten puolustaa omaa maataan? Ei niitä joukkoja, edes sinne ole koskaan pyydetty. Mitä oikeudenmukaisuuteen ja oikeamielisyyteen tulee – ei siihen USA:lla ole mitään varaa ainakaan tänä päivänä vedota. Mitä poliitikkomme sanovat, siinä vaiheessa – kun selviä mitä kaikkea siellä tapahtuu? Jos diplomatia ei valaise kaikkein yksinkertaisinta on mennä youtubeen ja googleen katselemaan videonpätkiä, ei ne varmaan kaikki ole editoitu. Epäilen itseasiassa ydeksi sodan päämääristä tuohota merkittävä määrä siiviileitä, joiden suojana ei ole edes ilmatorjuntaa.

    • politiikoilta??

      on Saksan asia? Ei se näinkään ole, kyllä Satsilistoilla annettiin ymmärtää, että niissä olisi myös suomalaisia.

      Enemminkin, kyllä Afganistanin ja Irakin asiat ovat heidän omia asioita eivätkä USA:n ka Saksalaisten ja Italialaisten puolustaa omaa maataan? Ei niitä joukkoja, edes sinne ole koskaan pyydetty. Mitä oikeudenmukaisuuteen ja oikeamielisyyteen tulee – ei siihen USA:lla ole mitään varaa ainakaan tänä päivänä vedota. Mitä poliitikkomme sanovat, siinä vaiheessa – kun selviä mitä kaikkea siellä tapahtuu? Jos diplomatia ei valaise kaikkein yksinkertaisinta on mennä youtubeen ja googleen katselemaan videonpätkiä, ei ne varmaan kaikki ole editoitu. Epäilen itseasiassa ydeksi sodan päämääristä tuohota merkittävä määrä siiviileitä, joiden suojana ei ole edes ilmatorjuntaa.

      • Saksan asia

        Rusin kohdalla. Kuka/ketkä demarit listoilla, kun Lipponen noin innostuu?


      • voi olla
        Saksan asia kirjoitti:

        Rusin kohdalla. Kuka/ketkä demarit listoilla, kun Lipponen noin innostuu?

        saksan asia rusin tutkimus, lipposta sekaa jo.


      • Helinä-keiju3
        voi olla kirjoitti:

        saksan asia rusin tutkimus, lipposta sekaa jo.

        Lipponen on selvästi ärsyyntynyt stasitutkinnasta ja sanoi telkkarissa ettei hän muista koko äijää, SIIS MITÄ ÄIJÄÄ Lipponen ei muista? DDR-kontaktia vai? Miten noin muistamaton pystyy kirjoittamaan odotetut muistelmansa siellä meidän eduskunnan hänen käyttöön LAHJOITTAMASSA huoneessa?
        Lipposen ärähtelyt eivät muuten vaikuta näihin asioihin sitä eikä tätä.


      • Internet ilonamme
        Helinä-keiju3 kirjoitti:

        Lipponen on selvästi ärsyyntynyt stasitutkinnasta ja sanoi telkkarissa ettei hän muista koko äijää, SIIS MITÄ ÄIJÄÄ Lipponen ei muista? DDR-kontaktia vai? Miten noin muistamaton pystyy kirjoittamaan odotetut muistelmansa siellä meidän eduskunnan hänen käyttöön LAHJOITTAMASSA huoneessa?
        Lipposen ärähtelyt eivät muuten vaikuta näihin asioihin sitä eikä tätä.

        Näin on ! Mitä enemmän lipponen tiuskii, sitä innokkaammin tutkitaan.

        Syy miksei kaikkia "tiedotus"välineitä maanpetturien selville saaminen kiinnosta, löytyy täältä.

        http://journalismi.info/fi/?x=book22


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2774
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      954
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      935
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      797
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      86
      650
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe