Kouvolan Karaoke...

Ben_Sjatkel

Istun täällä eteläruotsissa, Skånessa ja katselen Kouvolan Sanomien lähetystä Karaoken laulajia. Erityisesti kuuntelen heitä. Mistä ihmeestä on löytynyt noin paljon laulajia?
Onnea ennätysyritykseen, Kouvola!!

Ben

12

2295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maketheoriginal

      itsensä kuuluviin kun muutakaan ei ole.

      • kaunispäivä

        No äläpä jaksa taas... hienoa että porukka yrittää ja toivotetaan onnea että onnistuisivat tekemään maailmanennätyksen.On niitä tyhmempiäkin juttuja. Suvaitsevuutta sinäkin voisit harrastaa. Elämässä on kivojakin juttuja, eikö?


      • Heh heh.

        Olet louskuttanut leukojasi Kouvolan ja muidenkin kaupunkien palstoilla yli tuhannen viestin edestä vailla mitään järjellistä asiaa.
        Hanki itsellesi elämä.


      • sinäpä sen sanoit
        Heh heh. kirjoitti:

        Olet louskuttanut leukojasi Kouvolan ja muidenkin kaupunkien palstoilla yli tuhannen viestin edestä vailla mitään järjellistä asiaa.
        Hanki itsellesi elämä.

        ....naulan kantaan;)




        make = jolla ei ole oikeasti mitään muuta elämää mutta yrittää aina muuta vakuutella ja yrittää epätoivoisesti ruikuttaa siitä täällä.

        Odotellaan, kun tää minulla ei ole oikeaa elämää-luuseri ruikuttaa tähänkin viestiin jotain, hahahh


      • maketheoriginal
        Heh heh. kirjoitti:

        Olet louskuttanut leukojasi Kouvolan ja muidenkin kaupunkien palstoilla yli tuhannen viestin edestä vailla mitään järjellistä asiaa.
        Hanki itsellesi elämä.

        kuinkas sulla?


      • Sen olemme ymmärtäneet,

        että sinulla ei todellakaan taida kovin paljoa olla...
        Se, mikä on itsekunkin motiivi osallistua karaoken ME-tapahtumaan, ei ole yhdellä lauseella määriteltävissä ja jokaisella on omanlaisensa motiivi, jota sinun tasolla ei kannata arvailla.

        Tsemppiä ja menestystä kaikille! Touhusta välittyy sivusta seuraavalle upea henki porukan monimuotoisuudesta huolimatta. Kerrassaan hieno juttu!


    • voikkaaa

      Maan mainio mies tuo Korpisen Jore kun jaksaa puuhastella lähes tauotta tuon ennätyksen kimpussa
      Voimia ja jaksamista sulle niinkuin kaikille muillekin osallisille. Jee - Kouvola maailmankartalle ja make the feikille matkalippu Venäjälle : siis menolippu....hahhahhahhahhahhah

      • Laalamaan ja naattimaan

        Kiva huomata kun käy katsomassa laulantaa, miten ihmiset saavat kuin saavatkin sen vanhanajan talkoohengen edelleen.Lisäksi kaikilla on selvästi, laulajilla,järjestäjillä, yleisöllä hieno yhteishenki, kaikki puhaltaa yhteiseen hiileen.Yleisössäkään ei näy naamaväärinpäin murjottajia.
        Sinne vaan pohjolatalon taakse kaikki kannustamaan ja laulamaan.


      • taakse?
        Laalamaan ja naattimaan kirjoitti:

        Kiva huomata kun käy katsomassa laulantaa, miten ihmiset saavat kuin saavatkin sen vanhanajan talkoohengen edelleen.Lisäksi kaikilla on selvästi, laulajilla,järjestäjillä, yleisöllä hieno yhteishenki, kaikki puhaltaa yhteiseen hiileen.Yleisössäkään ei näy naamaväärinpäin murjottajia.
        Sinne vaan pohjolatalon taakse kaikki kannustamaan ja laulamaan.

        Eihän siellä ole kuin parkkihalli? Sinnekö se karaåke-keskus on rakennettu?


      • Paikalle on hyvät
        taakse? kirjoitti:

        Eihän siellä ole kuin parkkihalli? Sinnekö se karaåke-keskus on rakennettu?

        opasteet! Sinne vaan kannustamaan!!!


      • asuisin
        Paikalle on hyvät kirjoitti:

        opasteet! Sinne vaan kannustamaan!!!

        vielä siellä. Näyttäkäähän niille kiinalaisille tulokkaille, että niiden entinen ennätys valuu unholaan kuin monsuunisade Mantsuurian kukkuloilta.


      • Me matkustamme
        asuisin kirjoitti:

        vielä siellä. Näyttäkäähän niille kiinalaisille tulokkaille, että niiden entinen ennätys valuu unholaan kuin monsuunisade Mantsuurian kukkuloilta.

        jokainen päivä edestakaisin yli 300 km asian vuoksi. Emme ole lainkaan ainoita samanlaisen matkan tekeviä. Omalaatuisia hulluja on siis muitakin, tulisikokaan tuosta mitään ilman hyväntahtoisia hulluja...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe