Istun täällä eteläruotsissa, Skånessa ja katselen Kouvolan Sanomien lähetystä Karaoken laulajia. Erityisesti kuuntelen heitä. Mistä ihmeestä on löytynyt noin paljon laulajia?
Onnea ennätysyritykseen, Kouvola!!
Ben
Kouvolan Karaoke...
12
2295
Vastaukset
- maketheoriginal
itsensä kuuluviin kun muutakaan ei ole.
- kaunispäivä
No äläpä jaksa taas... hienoa että porukka yrittää ja toivotetaan onnea että onnistuisivat tekemään maailmanennätyksen.On niitä tyhmempiäkin juttuja. Suvaitsevuutta sinäkin voisit harrastaa. Elämässä on kivojakin juttuja, eikö?
- Heh heh.
Olet louskuttanut leukojasi Kouvolan ja muidenkin kaupunkien palstoilla yli tuhannen viestin edestä vailla mitään järjellistä asiaa.
Hanki itsellesi elämä. - sinäpä sen sanoit
Heh heh. kirjoitti:
Olet louskuttanut leukojasi Kouvolan ja muidenkin kaupunkien palstoilla yli tuhannen viestin edestä vailla mitään järjellistä asiaa.
Hanki itsellesi elämä.....naulan kantaan;)
make = jolla ei ole oikeasti mitään muuta elämää mutta yrittää aina muuta vakuutella ja yrittää epätoivoisesti ruikuttaa siitä täällä.
Odotellaan, kun tää minulla ei ole oikeaa elämää-luuseri ruikuttaa tähänkin viestiin jotain, hahahh - maketheoriginal
Heh heh. kirjoitti:
Olet louskuttanut leukojasi Kouvolan ja muidenkin kaupunkien palstoilla yli tuhannen viestin edestä vailla mitään järjellistä asiaa.
Hanki itsellesi elämä.kuinkas sulla?
- Sen olemme ymmärtäneet,
että sinulla ei todellakaan taida kovin paljoa olla...
Se, mikä on itsekunkin motiivi osallistua karaoken ME-tapahtumaan, ei ole yhdellä lauseella määriteltävissä ja jokaisella on omanlaisensa motiivi, jota sinun tasolla ei kannata arvailla.
Tsemppiä ja menestystä kaikille! Touhusta välittyy sivusta seuraavalle upea henki porukan monimuotoisuudesta huolimatta. Kerrassaan hieno juttu!
- voikkaaa
Maan mainio mies tuo Korpisen Jore kun jaksaa puuhastella lähes tauotta tuon ennätyksen kimpussa
Voimia ja jaksamista sulle niinkuin kaikille muillekin osallisille. Jee - Kouvola maailmankartalle ja make the feikille matkalippu Venäjälle : siis menolippu....hahhahhahhahhahhah- Laalamaan ja naattimaan
Kiva huomata kun käy katsomassa laulantaa, miten ihmiset saavat kuin saavatkin sen vanhanajan talkoohengen edelleen.Lisäksi kaikilla on selvästi, laulajilla,järjestäjillä, yleisöllä hieno yhteishenki, kaikki puhaltaa yhteiseen hiileen.Yleisössäkään ei näy naamaväärinpäin murjottajia.
Sinne vaan pohjolatalon taakse kaikki kannustamaan ja laulamaan. - taakse?
Laalamaan ja naattimaan kirjoitti:
Kiva huomata kun käy katsomassa laulantaa, miten ihmiset saavat kuin saavatkin sen vanhanajan talkoohengen edelleen.Lisäksi kaikilla on selvästi, laulajilla,järjestäjillä, yleisöllä hieno yhteishenki, kaikki puhaltaa yhteiseen hiileen.Yleisössäkään ei näy naamaväärinpäin murjottajia.
Sinne vaan pohjolatalon taakse kaikki kannustamaan ja laulamaan.Eihän siellä ole kuin parkkihalli? Sinnekö se karaåke-keskus on rakennettu?
- Paikalle on hyvät
taakse? kirjoitti:
Eihän siellä ole kuin parkkihalli? Sinnekö se karaåke-keskus on rakennettu?
opasteet! Sinne vaan kannustamaan!!!
- asuisin
Paikalle on hyvät kirjoitti:
opasteet! Sinne vaan kannustamaan!!!
vielä siellä. Näyttäkäähän niille kiinalaisille tulokkaille, että niiden entinen ennätys valuu unholaan kuin monsuunisade Mantsuurian kukkuloilta.
- Me matkustamme
asuisin kirjoitti:
vielä siellä. Näyttäkäähän niille kiinalaisille tulokkaille, että niiden entinen ennätys valuu unholaan kuin monsuunisade Mantsuurian kukkuloilta.
jokainen päivä edestakaisin yli 300 km asian vuoksi. Emme ole lainkaan ainoita samanlaisen matkan tekeviä. Omalaatuisia hulluja on siis muitakin, tulisikokaan tuosta mitään ilman hyväntahtoisia hulluja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483