trans sport vs gv

sphj

perhe kasvaa ja pitäis saada iso tila-auto.Olen katsellu sekä grand voyageria että trans sporttia.Kertokaas kokemuksia,kumpi parempi.Onko tietoa trans sportin huollosta?

2

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chevy 1965

Moro

Meillä on edelleen Pontiac (Chevy) Transport vm 1990, ostin sen 10 vuotta sitten. Koneella on ajettu lähes 400 tkm. Ei vieläkään syö öljyä, joten vaihtovälillä ei tarvitse sitä lisätä. Kone on 3.3 V6 (tämä on siis aito jenkki, ei 2.3 litrasella koneella tehty eurooppalainen kopio)

Suurin remppa on ollut etujarrulevyt palat laturin vaihto. Lisäksi freonia on lisätty aina 2-3 vuoden välein. Muuten ei kuluvien osien lisäksi ole tarvinnut vaihtaa mitään, kuten esi. vesipumppua, jäähdytintä, ilmastointilaitetta jne. Katsastusongelmana on ollut välillä tuo saatanan käsijarru. Sitä kun ei tuu käytettyä ja se ryytyy. Auto ei ole koskaan käynyt merkkihuollossa. Olen huoltanut sen itse

Koska olemme olleet erittäin tyytyväisä tähän autoon, ostimme lisäksi vuoden 2000 mallisen Transportin. Olen ajanut sillä nyt 2kk ja olen erittäin tyytyväinen siihen. Pontiac on hyvä ajaa, mutta tämä uudempi on vielä parempi (voimaa enemmän). Molempien kulutukset ovat seka ajossa noin 10 - 12 l / 100 km. Maantiellä Pontiac kuluttaa 9,5 l / 100 km ja uudempi kulutti 8.4 l / 100 km, kun kävimme reissussa Pohjois Suomessa (1600 km)

Voyagereista en tiedä, mutta Transporttia voin suositella. Auto kestää varmasti, kunhan huollat sen säännöllisesti ! Onnea Hankintaan !

Ei ole riemulla rajaa, kun CHEVYLLÄ ajaa !!!!

• kokeile rauhassa

mut suosittelen kumpaankin perehtyneenä trans sportia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe