Elikkäs mä tässä olen miettinyt, että kuinka pian synnytyksen jälkeen voi alkaa ns.tekemään itselleen/kropalleen jotain?
Minulla on kauhea himo alkaa taas liikkumaan ja hassatamaan kaikenmaailman bodypumpeja sun muita...
Olen siis ihan viimeisilläni ja tiedän että ihan heti ei voi aloittaa, mutta kuinka kauan minun pitää odottaa vielä??
Kuinka pian synnytyksen jälkeen...
4
502
Vastaukset
- joo.......
Kysy neuvolasta tuosta, että koska voi aloittaa.
Näin kolmen lapsen äitinä sanoisin kyllä, että huomaat sitten kun lapsi syntyy, ettei sinulla ole kauheasti vapaa-aikaa ainakaan aluksi.
Jos imetät, et kovin helpolla pääse muutamaan ekaan kuukauteen mihinkään. : ( - 050
ja omista tuntemuksista, mutta hyppyjä ja juoksua ym. lajeja ei suositella ennenkuin lantiopohjalihakset on kunnossa. Voivat muuten jäädä ikiajoiksi huonoon kuntoon.
- lajista.
Minä aloitin kävelyllä pitkiä lenkkejä vaunujen kanssa, ruokahan on mukana, joten ei olgelmaa.
Jos käyt salilla, voit ottaa kantotuoliin uniajaksi mukaan ja treenata.
Uintia voit harrastaa, jos saat pari tuntia syöttöjen välillä vapaata.
Kuntopyörä kotona tai soutulaita ja vatsalihaksia vaan vauvelin vieressä lattialla.
Ei ku menoks sit kun alat jaksaa, on se elo muutakin kun vauvan vieressä kököttelyä, moneen paikkaan voi ottaa mukaan.. - synnytyksestä
eli noin 6-8 viikon kuluttua, jos on ollut normaali alatiesynnytys ja vähän myöhemmin keisarileikkauksen jälkeen. Kevyttä jumppaa voi harrastaa jo synnytyslaitoksella. Neuvovat siellä oikeat liikkeet. Onnea synnytykseesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872