Mahtaako tällaista eläintä olla: helppohoitoinen, sylissä pidettävä, melkoisen hajuton, eikä tuhoa paikkoja :)
Gerbiilejä olen ajatellut, mutta onko muita?
Mikä eläin
10
1052
Vastaukset
...ilmiselvästi KISSA.
- kissa taas haisee meil on n...
se on chinchilla
- kyllä ole
Kissat on arvaamattomia ja tuhoo kaiken.
- eikös
kissa taas haisee meil on n... kirjoitti:
se on chinchilla
chinchilla vie aikas paljon tilaa? Ne on kyllä ihania otukoita, mutta me ei taideta saada häkkiä mahtumaan :(
- kissat ainakaan
kissa taas haisee meil on n... kirjoitti:
se on chinchilla
Minulla on kaksi isoa leikattua kollikissaa, eivätkä ne haise!!!
- kissa 7v
kyllä ole kirjoitti:
Kissat on arvaamattomia ja tuhoo kaiken.
ei ole koskaan tuhonnut mitään..
- Tööttinen
Pehmolelu.
- heh heh
PEHMOLELU !
- gerbiilit
pehmoleluja??
- SerpeNTiina
minäkin,mutta joku ehti ennen;)
Mahtaako sellaista eläintä ollakaan?
Jos ihan totta puhutaan,eläin ei voi olla täysin steriili.
Ominaishaju on kaikilla,niin eläimillä kuin ihmisillä;)
Jos eläimen ja sen oleskelupaikat pidetään siistinä ja kunnossa ei toisaalta mikään eläin haise yli kestokyvyn.Mikä se kesto nyt kenelläkin on.
Olet varmaan nuori ihminen ja haluat hellittävän eläimen.
Hamsteri on eräs mahdollisuus gerbiilien tapaan.
Hyvin siisti ja älykäs eläin on kesyrotta.
Minipossukin oppii siistiksi,mutta sitä on vähän vaikea pitää sylissä;)
Itselläni on vain ihania,fiksuja eläimiä,viisaita ja älykkäitä;)
Jos ne tuhoavat ja haisevat syy on minun,ei niiden.
Onnea oikealle etsinnälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172373Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671569Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061499Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61432Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801260Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.411246Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056