Olen hurahtanut täysin posliinikukkiin ja niitä jo jokunen laji onkin mutta mm. pikkuposliinikukkaa ei minulla vielä ole. Jos joku nyt on katkomassa omaansa niin liikenisikö siitä muutama oksa, maksan kyllä postikulut sun muut...
pikkuposliinikukka
7
423
Vastaukset
- pikkuposliini
jos satutaan samoille seuduille, olisi helpompi toimittaa
- ADEA
Rovaniemellä....
- hanttuli
ADEA kirjoitti:
Rovaniemellä....
Moi, mulla on irc-galleriassa oma yhteisö perustettu posliinikukkien ystäville. Jos sinäki liittyisit (muuten toisen rovaniemeläisen kanssa!) niin sit meitä ois jo kaks ;) Voitais nimenomaa vaihdella pistokkaita ja jutella tästä hurahduksesta. Posliinikukka kun kestää hyvin palasinakin ja lähettelyä nimenomaan. Itellä on vasta neljä posliinikukkaa, viides tulossa tällä viikolla.
www.irc-galleria.net
ja mun nimimerkki on siellä HannaRiikka (nimenomaan noin kirjoitettuna) tule sinne jos löydät!!
- Hoyat
Moi, mulla on irc-galleriassa oma yhteisö perustettu posliinikukkien ystäville. Jos sinäki liittyisit (muuten toisen rovaniemeläisen kanssa!) niin sit meitä ois jo kaks ;) Voitais nimenomaa vaihdella pistokkaita ja jutella tästä hurahduksesta. Posliinikukka kun kestää hyvin palasinakin ja lähettelyä nimenomaan. Itellä on vasta neljä posliinikukkaa, viides tulossa tällä viikolla.
www.irc-galleria.net
ja mun nimimerkki on siellä HannaRiikka (nimenomaan noin kirjoitettuna) tule sinne jos löydät!! - ihkut posliinikukat
www.irc-galleria.net
ja mun nimimerkki on siellä HannaRiikka (nimenomaan noin kirjoitettuna) tule sinne jos löydät!! - sori
netti kenkkuilee :/ Viesti siis tässä moneen kertaan X)
- ADEA
Mutta mulla ei oo kuvia irc:ssä...mut mehän voitas jutskata sähköpostilla( [email protected] ) Mullakaan ei ole kuin muutama hassu lajike Hoyaa, Isoposliinikukka, Javanica, Himalajanposliinikukka ja sit joku muu jota en tiedä, lehdet aikalailla samanlaiset kuin isoposliinikukalla mutta ne on pitemmät ja kapeammat...Sulla oli tuota lacunosaa,,,hieno kukka =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760