Niin elikkäs eilettäin sain kymconi korjaamolta (zx super feever) ja tekee semmosta temppua että vuotaa bensaa kaasarin ylivuotoputkesta? eli missä voisi olla vika?onko imulla mitään vaikutuksia,vai onko vika vain bensahanan venttiilissä?
Vastatkaa nopeesti!! ettei tankki tyhjene :)
bensaa..
4
693
Vastaukset
- vuotaa..
eli jos tukin ton ylivuoto letkun niin se alkaa sit vähän ajan päästä vuotamaan putsarista???
olen kokeillut "virittää" kohoa, mutta vuotaa silti. eikö koho silti nouse tarpeeksi ylös yms?? miten saisin sen vuodon loppumaan?- Kymco
Mulla ihan sama juttu, loppui kun viritin uimuria, ja jousta. Mutta samalla onnistuin rikkomaan sen bensaletkussa kiinni olevan muovi mötikän, osaatko sanoa mikä se on, tuskin kuitenkaan bensanputsari...? oisko se joku alipaine juttu(litteä läpinäkyvä, nuolikuvioinen)?, ja mistä täälllä hki:ssä saa varaosia haettua?
- vuotaa..
Kymco kirjoitti:
Mulla ihan sama juttu, loppui kun viritin uimuria, ja jousta. Mutta samalla onnistuin rikkomaan sen bensaletkussa kiinni olevan muovi mötikän, osaatko sanoa mikä se on, tuskin kuitenkaan bensanputsari...? oisko se joku alipaine juttu(litteä läpinäkyvä, nuolikuvioinen)?, ja mistä täälllä hki:ssä saa varaosia haettua?
..taitaapi olla bensan suodatin. itelläni sitä ei ole enää ku vaihoin letkun. olen itsekkin koittanut virittää sitä kaasarin kohoa mutta sitä pitäisi varmaan virittää lisää. bensaa ei tule kovinkaan paljoa enään, se silleen vaan tippase välillä ja yön yli kasvaa lätäkkö maahan. koitan vielä virittää sitä kaasaria jospa se siitä jo rupeais toimimaan :)
- rane
Kymco kirjoitti:
MASCO OY
YRITTÄJÄNKATU 7
04440 JÄRVENPÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82670Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636