Flirttailevin merkki?

flirttaileva_fisu

Mikäs on kaikista flirttailevin merkki? Siis miehistä. Itse olen kalat ja sammumaton flirttikone. Olen tavannut kaikenlaista flirttailijaa, vaakaa, leijonaa ja jousimiestä. Mikä sattuisi olemaan parasta flirttiseuraa? ;)

14

5018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööö

harvemman merkki tiedossa..jouskari ei kuitenkaan nyt heti ekana mieleen nouse..

• minä vaan

no vesimies kyl on aika kova flirttailee :D itte oon ainaki ja vesimies oon..muista en sit tiedä..

• Anni

No hei, ei kyllä pidä paikkaansa! Olen siis veskari enkä ymmärrä mistä puhutte! Tai sitten flirttailen alitajuisesti. Määritelkäättes nyt, mikä on flirttailua!

• Teen mä sen.
        Anni kirjoitti:

No hei, ei kyllä pidä paikkaansa! Olen siis veskari enkä ymmärrä mistä puhutte! Tai sitten flirttailen alitajuisesti. Määritelkäättes nyt, mikä on flirttailua!

Ikääja kokemusta on jo vuosia paljon,että ehkä myös elämän kokemuksestakin voin jo puhua.kovimmat flirttaajat kyllä löytyy härän,kauriin,kaksosen merkeistä,mutta myös neitsyt osaa sen taidon mahtavaakin mahtavammin,mies ei edes ehddi huomata kun on jäänyt netsyen silmien lumoon ja siitä on vaikea päästä irti,koska kyseinen merkki tekee sen jotenkin niin viattomalla tavalla ettei sitä edes huomaakaan ,mut miehessäkin kyllä pitää löytyä sitä jotain ennenkun varsinkaan neitsytnainen edes viitsii vilkaista tyyppiä,ja varoituksen sana älkää yrittäkö iskeä neitsyttä sillä hän itse kyllä tekee sen hyvin hieno tunteisesti!!!

• puhut soopaa
        Teen mä sen. kirjoitti:

Ikääja kokemusta on jo vuosia paljon,että ehkä myös elämän kokemuksestakin voin jo puhua.kovimmat flirttaajat kyllä löytyy härän,kauriin,kaksosen merkeistä,mutta myös neitsyt osaa sen taidon mahtavaakin mahtavammin,mies ei edes ehddi huomata kun on jäänyt netsyen silmien lumoon ja siitä on vaikea päästä irti,koska kyseinen merkki tekee sen jotenkin niin viattomalla tavalla ettei sitä edes huomaakaan ,mut miehessäkin kyllä pitää löytyä sitä jotain ennenkun varsinkaan neitsytnainen edes viitsii vilkaista tyyppiä,ja varoituksen sana älkää yrittäkö iskeä neitsyttä sillä hän itse kyllä tekee sen hyvin hieno tunteisesti!!!

Härkä on niin tosikko, ettei osaa flirtata lainkaan. Ainakin minä.Suhtaudun ihmisiin vakavasti enkä leiki kenelläkään. Kauhistelen usein kahden kaurisystävän flirttiä. - Oisko tääkin enemmän kotitaustasta kiinni kuin horoskoopista???

• Härät
        Teen mä sen. kirjoitti:

ja kauriit ovat "totisia torvensoittajia" jotka nuorena saattavat kenties harrastaa jotain flirtin tapaista, mutta vähänkin vanhempana eivät enää viitsi vaivautua.
        Ykköstilaa flirttailussa pitävät vaa´at, jotka itsekin suorastaan keikailevat tällä ominaisuudella.

Höpöhöpöä myos juttusi neitsytnaisen hienotunteisesta flirtistä, kun kyse on itse asiassa ihan tavallisesta, useimmille naisille tyypillisestä iskemistavasta. Se onnistuu kyllä ilman minkään sortin flirttiä.
        Oiskohan puurot ja vellit menneet sekaisin.:)

• .......

oon samaa mieltä! oon veskari ja oon kans jumalaton flirttailee xDD

• angi

Kuka on vähin flirttailija?

• vaaka.

Oon vaaka,nousevalta jousimies ja myönnän olevani todellinen flirtti!Heh,joskus siitä on tullut jopa ongelmia,kun miehet ei tiedä mitä mä viimein haulan. :D

• piperita

voi sanoa, että pahimmat flirtit löytyvät kaloista, vaaoista ja kaksosista...

• Flirtti vaaka

olen kans vaaka ja nousevalta jouskari, yhdyn tohon että ongelmia syntyy mutta flirttaaminen on silti tosi nastaa ;)

• Cecile

Eli horoskooppimerkki KalatN ja pakko myöntää että olen kyllä todella flirtti. Ja pakko saada hurmata kaikki, erityisesti ne vaikeat tapaukset, vaikkei kiinnostusta noin niinkuin muuten olisikaan x)

Miesystävä on Kaksonen joten voitte kuvitella millainen flirttailu meillä on aina keskenäänkin meneillään ;)

• Siinä on

kaikista flirttailevin merkki!

• joo-o**

Neitsyt on merkeistä kova flirttailemaan, aina valmis silmäpeliin ja juttua iskemään,oikea miesten nielijä, kun miesten päät kääntyy, neitsyt on onnellinen, mut saat uskoa..siihen se jääkin.
      Ja tiedän tämän, koska oon itse neitsyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2391
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2007
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      25
      1866
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1673
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1488
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe