Miten aikaisessa vaiheessa teillä on raskausoireet loppuneet? Mulla koko viikko alavatsa ja -selkä kipeenä ja pari viime päivää kourinut välillä kuin kohtua revittäs irti.Nyt aamulla ei rinnat enää kipeenä eikä pahoinvointia.Voiko oireet näin heitellä vai joko pitää pelätä pahinta? Nyt rv 6 6. Vuotoa ei ole ja eka ultraki vasta 28.8. Kiitos jos joku voi kertoa kokemuksistaan..
Keskenmenon kokeneet
2
396
Vastaukset
en nyt ole paras asiasta puhumaan, mutta nuo raskausoireet tulee ja menee ihan päivästä ja voinnista riippuen. Ja itse en ole kuullut kenenkään erikoisemmin kiinnittäneen huomiota oireitten heikkenemiseen ennen vuodon alkua.
Kyllä se taitaa monella olla se kova kipu vatsassa ja selässä ja vuoto, joka siitä keskenmenosta on kertonut...
Noi sun vatsa kivut voi hyvinkin olla ihan kohdun kasvukipuja... Jos sua kummiskin epäilyttää, voithan maanantaina soittaa neuvolaan...- keskenmenoa kokenut
mutta minulla ainakin raskauden alussa oli masu kipeänä, minäkin pelkäsin kokoajan keskenmenoa, mutta olivatkin vain kasvukipuja. Nyt siis 24 vko meneillään. : )Kannattaa kysyä neuvolasta, jos kivut yltyvät todella koviksi, esim. kohdun ulkopuolinen raskaus ei ole mikään mukava asia. Tai jos rupeat vuotamaan.
Mutta itselläni tosiaan ainakin olivat noita kasvukipuja ja tiedän että sitä huolehtii monasti vähän turhastakin, mutta se on tällaista tämä raskaus!
Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750