Miten aikaisessa vaiheessa teillä on raskausoireet loppuneet? Mulla koko viikko alavatsa ja -selkä kipeenä ja pari viime päivää kourinut välillä kuin kohtua revittäs irti.Nyt aamulla ei rinnat enää kipeenä eikä pahoinvointia.Voiko oireet näin heitellä vai joko pitää pelätä pahinta? Nyt rv 6 6. Vuotoa ei ole ja eka ultraki vasta 28.8. Kiitos jos joku voi kertoa kokemuksistaan..
Keskenmenon kokeneet
2
398
Vastaukset
en nyt ole paras asiasta puhumaan, mutta nuo raskausoireet tulee ja menee ihan päivästä ja voinnista riippuen. Ja itse en ole kuullut kenenkään erikoisemmin kiinnittäneen huomiota oireitten heikkenemiseen ennen vuodon alkua.
Kyllä se taitaa monella olla se kova kipu vatsassa ja selässä ja vuoto, joka siitä keskenmenosta on kertonut...
Noi sun vatsa kivut voi hyvinkin olla ihan kohdun kasvukipuja... Jos sua kummiskin epäilyttää, voithan maanantaina soittaa neuvolaan...- keskenmenoa kokenut
mutta minulla ainakin raskauden alussa oli masu kipeänä, minäkin pelkäsin kokoajan keskenmenoa, mutta olivatkin vain kasvukipuja. Nyt siis 24 vko meneillään. : )Kannattaa kysyä neuvolasta, jos kivut yltyvät todella koviksi, esim. kohdun ulkopuolinen raskaus ei ole mikään mukava asia. Tai jos rupeat vuotamaan.
Mutta itselläni tosiaan ainakin olivat noita kasvukipuja ja tiedän että sitä huolehtii monasti vähän turhastakin, mutta se on tällaista tämä raskaus!
Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381