fretti friend

nipana

minkä lainen on fretti tai minkä lainen luonne sillä on yleensä. pureeko frettit. sopiikko fretti kokemattomalle eläin harrastajalle. mitä pitää tietää jos haluaa omaksi syli vauaksi fretin. antaa tulla kertokaa kaikki... kuinka kauan fretti saa olla ilman kaveria???

9

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ferret

      Useimmat fretit purevat, eivät välttämättä viihdy sylissä, ovat melko vaativia, enkä suosittele aloittelijalle.

    • molina

      mikä on fretin elin-ikä mitä maksaa yks

      • weemano

        Fretti on haastava kovan kurin ja koulutuksen vaativa lemmikki.
        Puremista esiintyy yksilöstä riippuen, kumminkaan siluvauvaksi en edes omiani luokittelisi.
        Ikä on 5-10 vuotta ja hinta 200-300€ per yksilö.
        Mainittakoon että fretti ei ole häkkilemmikki ja se kaipaa yleensä seurakseen juuri toisen fretin.

        Kumminkin voin todeta että hieman kokeneemmalle eläinten käsittelijälle fretti on mukava lemmikki.
        Itse en ole valintaani katunut kertaakaan, rakastan näitä eläimiä ja niiden oikukasta luonnetta.


      • nipana
        weemano kirjoitti:

        Fretti on haastava kovan kurin ja koulutuksen vaativa lemmikki.
        Puremista esiintyy yksilöstä riippuen, kumminkaan siluvauvaksi en edes omiani luokittelisi.
        Ikä on 5-10 vuotta ja hinta 200-300€ per yksilö.
        Mainittakoon että fretti ei ole häkkilemmikki ja se kaipaa yleensä seurakseen juuri toisen fretin.

        Kumminkin voin todeta että hieman kokeneemmalle eläinten käsittelijälle fretti on mukava lemmikki.
        Itse en ole valintaani katunut kertaakaan, rakastan näitä eläimiä ja niiden oikukasta luonnetta.

        ...aih no mitä eläintä te suosittelette 10 vuotialle neidille jonka vanhemmat on 9-4 töissä ja itse tuun koulusta 3 (en oo jääny jälkkäriin et ei tuu viivytyksiä)xD


      • kirppuliini
        nipana kirjoitti:

        ...aih no mitä eläintä te suosittelette 10 vuotialle neidille jonka vanhemmat on 9-4 töissä ja itse tuun koulusta 3 (en oo jääny jälkkäriin et ei tuu viivytyksiä)xD

        vaikka marsua tai pupua. Rottakin on hyvin kiva lemmikki.


      • jyrsijäfani

        Yksi Fretti maksaa jopa 200 Sataa euroa ... Frettiä ei kannata ostaa eläin kaupasta ja fretti elää jopa 1- 12 vuotiaaksi kannattaa hankkia joku toinen eläin..:)


      • jyrsijäfani
        nipana kirjoitti:

        ...aih no mitä eläintä te suosittelette 10 vuotialle neidille jonka vanhemmat on 9-4 töissä ja itse tuun koulusta 3 (en oo jääny jälkkäriin et ei tuu viivytyksiä)xD

        Marsu tai hamsteri ...Marsu viihtyy yksin jos sillä on kaveri samassa häkissä...Tosim hamsteri nukkuu päivisin ja herää kun muut nukkuvat ..Mutta kääpiö hamsteri vipeltää päivisin mutta nukkuu öisin ..


    • jyrsiäfani

      Fretti on seurallinen eläin mutta vaativanpi kuin hevonen tai koira. se pitää aamulla ja illalla viedä pihalle.Frettillä pitää olla kokenut omistaja fretti haisee pahalle. Sillä pitää olla aina kaksi-kolme kaveria.Fretillä pitää olla suuri häkki ja paljon tekemistä ...Se pitää päästää joka päivä vapaaksi kolme-neljä tuntia...Frettiä pitää vartioida kun päästää sen vapaaksi... KANNATTAA HANKKIA TOINEN ELÄIN ELLEI OLE AIKUINEN..... :)

      • Että fretti on vaativampi k...

        Hevonen tai koira! Nytten kyllä et tiedä mistä puhut. Fretti sopii sellaiselle ihmiselle, jolla on kokemusta eläimistä. Joka haluaa eläimen joka elää noin 10 vuotiaaksi. Joka ottaa tietoa kyseisestä lajista ennen sen hankintaa yms. Kyllä 14 vuotias voi ottaa fretin, jos hänellä on kokemusta muista eläimistä (Ja vanhemmat ottavat vastuuta eläimestä myös).

        Kyllä teillä fretti ihmisillä menee vähän yli nämä jutut nytten..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      108
      797
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      634
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe