Remu avautuu

hoponpoppoo

8

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hugo christter

      Remu on mölisevä paviaani joka koettaa tolla hölinällä peittää sen että sillä ei oikeasti oke yhtään mitään sanottavaa. Ganes fanit on vaan niiiin tyhmiä että ne ottaa sen heti Suurena totuutena vaikka Remu ensimmäisenä kääntää kelkkansa ja pyörtää puheensa. Jos se olis pitänyt sanansa, se olis jo lopettanut aikoja sitten mutta ei siitä ole siihen. Kaikki uudet levyt on ihan paskaa eikä se saa mitään aikaseksi
      kun ei ole bändissä yhtään säveltäjää ja kun siitä oogamoogapölöpolosta ei saa selvää mitö vittua se tarkottaa. Sillä se just peittää sitä omaa epävarmuuttaan ja jämyilee vaikka oikeesti
      ei osaa tehdä edes kunnon diilejä vaan riitelee
      jälkeenpäin ihan selvistä asioista. Nolo äijä nykyään.

      • vittuuks se sulle kuuluu..

        Osassa kirjotuksessasi saatat ehkä olla oikeassa, mutta osaa kommentoisin näin: osta sukset, suksi perseeseen, heitä siellä voltti, ja samalla voit mennä muumien sivuille lässyttämään, simpanssi!!
        Älä tuu haukkumaan remua tänne.


      • Hugo christter
        vittuuks se sulle kuuluu.. kirjoitti:

        Osassa kirjotuksessasi saatat ehkä olla oikeassa, mutta osaa kommentoisin näin: osta sukset, suksi perseeseen, heitä siellä voltti, ja samalla voit mennä muumien sivuille lässyttämään, simpanssi!!
        Älä tuu haukkumaan remua tänne.

        Niin se vaan taitaa vituttaa kun kuulee totuuden, olet siis yksi niistä jota Remu höynäyttää vuosi vuoden jälkeen kesinkertaisella tuuballaan. Diggailu on hienoa mut ei siinä tarte olla sokee ja TYHMÄ samalla. Nyt ollaan kummiskin 2000-luvulla.


      • M.P.3.
        Hugo christter kirjoitti:

        Niin se vaan taitaa vituttaa kun kuulee totuuden, olet siis yksi niistä jota Remu höynäyttää vuosi vuoden jälkeen kesinkertaisella tuuballaan. Diggailu on hienoa mut ei siinä tarte olla sokee ja TYHMÄ samalla. Nyt ollaan kummiskin 2000-luvulla.

        sinuna en äskesen viestin kirjottaja sanois yhtää mitään. taiat ite kuunnella jotain anna abreuta. ja vitustako sinä tiiät mitkä remun jutuista on totta ja mitkä ei. joten haista paska ja mee muualle jauhamaan paskaa. oon samaa mieltä, että tänne ei tartte tulla remusta eikä muista sanoo yhtää mitää paskaa. remu is a king.


      • perässä!

        Helppoahan se täällä on nimettömänä ihmisiä morkata. Voithan itse yrittää tehdä saman, minkä Remu on tehnyt. Jos et siihen pysty, kannattaa olla hiljaa.

        Tyhjä tynnyri se tässäkin eniten kolisee.

        Kaikki kunnia Remulle, jatka samaan tahtiin!


      • hugo crhistter+
        perässä! kirjoitti:

        Helppoahan se täällä on nimettömänä ihmisiä morkata. Voithan itse yrittää tehdä saman, minkä Remu on tehnyt. Jos et siihen pysty, kannattaa olla hiljaa.

        Tyhjä tynnyri se tässäkin eniten kolisee.

        Kaikki kunnia Remulle, jatka samaan tahtiin!

        Mikä siinä totuuden kuulemisessa on niin vaikeeta? Remu on legenda, ei siinä mitään mut
        tänä päivänä se on ihan has been.

        Ja mitä vittua siinä ohn että mun pitäs sama tehdä? Olenko väittänyt että osaan jotaikin paremmin? Haistakaa tököviikset pitkä p***u ja menkää kampaamaan pälvikalju piiloon. Kumartakaa Remua ihan niin paljon kuin lystäätte, ei se mua haittaa mut totuus ei pala tulessakaan. TE olette stupidoja ja muinaisjuttuihin kangistuneita, Remu on viisasa ja ottaa teiltä hillot himaan ja se on teille tolvanoille ihan oikein.


      • käyvä
        hugo crhistter+ kirjoitti:

        Mikä siinä totuuden kuulemisessa on niin vaikeeta? Remu on legenda, ei siinä mitään mut
        tänä päivänä se on ihan has been.

        Ja mitä vittua siinä ohn että mun pitäs sama tehdä? Olenko väittänyt että osaan jotaikin paremmin? Haistakaa tököviikset pitkä p***u ja menkää kampaamaan pälvikalju piiloon. Kumartakaa Remua ihan niin paljon kuin lystäätte, ei se mua haittaa mut totuus ei pala tulessakaan. TE olette stupidoja ja muinaisjuttuihin kangistuneita, Remu on viisasa ja ottaa teiltä hillot himaan ja se on teille tolvanoille ihan oikein.

        Moikka!
        Nyt on kyse sinun omasta totuudestasi, et ainakaan täällä saa ketään puolellesi tuollaisella kielenkäytöllä.
        Opettele kirjoittamaan asiallisesti ja tule sitten kertomaan mielipiteesi, perustellen.
        Oma henk.koht. mielipiteeni on, että jokainen kokemani Remun keikka on kannattanut käydä katsomassa ja kuulemassa. Toki tahti on eri kuin silloin 70-luvulla, myönnetään. Mutta silti! Kyllä ihan tämän päivän Aaltonenkin on kova juttu.

        ps olen muuten viiksetön, tuuheatukkainen nainen :)


      • hugo crhister+
        käyvä kirjoitti:

        Moikka!
        Nyt on kyse sinun omasta totuudestasi, et ainakaan täällä saa ketään puolellesi tuollaisella kielenkäytöllä.
        Opettele kirjoittamaan asiallisesti ja tule sitten kertomaan mielipiteesi, perustellen.
        Oma henk.koht. mielipiteeni on, että jokainen kokemani Remun keikka on kannattanut käydä katsomassa ja kuulemassa. Toki tahti on eri kuin silloin 70-luvulla, myönnetään. Mutta silti! Kyllä ihan tämän päivän Aaltonenkin on kova juttu.

        ps olen muuten viiksetön, tuuheatukkainen nainen :)

        Totta tuokin, eihän siinä mitään ja saahan sitä digata mitä lystää mut pitää vaan tajuta miks kaikkii ei digaa samaa. Ja tyhmyys on aina vaan tyhmyyttä, totuus ei pala edes kaurapuurossa.

        Ja on sitä Remu nähty 80-luvulla parikin kertaa ja kerran 2000-luvulla joten kyl mul nyt joku haju on mistä puhun.

        Mut olkaa onnellisia. Adios.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      125
      7589
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      72
      3623
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1303
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      997
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      49
      957
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      813
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      695
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      36
      688
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      653
    Aihe