Ei pitäisi järjestää tuollaisia tapahtumia, jos kerran liikenneväylät ovat niin onnettomat, että koko liikenne yhteen suuntaan on aivan seis.
Lentonäytöksestä
5
1162
Vastaukset
- kaapunnipoeka
Jos ies yks tie vettää, niin piäsööhä sitä kierrellen ja kuarellen minnekkä millonnii matka. Näätöksiä pittää aena tietennii järjästöö.
- Tepi.
No eipä tuota tarvinnut odotella kun puoli tuntia. Älä mene koskaan minnekään niin ei tarvitse valittaa.
- Savolaanen
No sillähän se ratkeaa. Tietenkään mistään ei kannata ottaa opiksi vaan jatketaan ihan samalla savolaisella junttilinjalla. Mitäpä ruuhkista, kunhan nähdään hienoja koneita. Voi jeesus....
- Ratikki
Savolaanen kirjoitti:
No sillähän se ratkeaa. Tietenkään mistään ei kannata ottaa opiksi vaan jatketaan ihan samalla savolaisella junttilinjalla. Mitäpä ruuhkista, kunhan nähdään hienoja koneita. Voi jeesus....
Sinut pelastakkoot
- oli tapahtuma
ja me "älyttiin" jättää auto kaupunkiin ja otettiin vastaan ilmainen linja-autokyyti...
Eikä tarvinnut seistä ruuhkissa ja vaan kyyti hoitui aika nopeaan - kiertotietä mennessä.
Meillä pääteltiin, että linja-auto on just passeli kaupunkilaisille, koska kyseiseen tapahtumaan tullaan hankilöautolla pitkien matkojen takaa ja he tarvitsevat tietä...
Oletan, että kaikkiin tapahtumiin joihin ennustetaan tulevan paljon ihmisiä,
on järjestetty linja-autoja siksi, jotta vältytään pitkäaikaisista ruuhkista. Silti ruuhkia tulee ja on tullut - riippumatta paikkakunnasta. Vika ei ole järjestäjien.
Kiitos järjestäjille hienosta tapahtumasta ja jopa "elämyksestä" itseni kohdalla. En ole aiemmin moisia näytöksiä saanut nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437