Eli miten saan irroitettua vm -00, E-mallin etuoven kaijuttimen? Ovessa on sivutörmäystyyny. Lähteekö oven alareunassa oleva ovikotelo irti jotenkin vai onko osa oviverhoilua? Alkoi vasen etuoven kaijutin särisemään kun laittaa radioon virran päälle.
Ovipahvin irroitus
3
1880
Vastaukset
- Kyllä saat avun!
Odota että joku joka tietää vastaa.
Ikävä kyllä täällä on tojota väkeä jotka kusettaa.
Mene mese mekkaan..
http://www.mese.fi/mekka/index.php?title=W124
Mutta toi ei pääsivu , vaan mun oma portti.
Hyvää loppukesää, koska kesähän jatuu....- 210
Tämän tyyppistä forumia olen joskus kaivannut mutta ei ole löytynyt omin avuin. Kiitos avusta!
- Kallonkutistaja
Ovikotelo on tosiaan osa oviverhoilua, joten ainoa keino päästä kaiuttimeen käsiksi on irroittaa koko oviverhoilu.
Kiinnitysruuveja on käsikahvan yläreunassa, kahvan kohdalla muoviläpän alla, lukon vastakappaleen kohdalla. Jos autossa on ovien alareunoissa kulkuvalot, niin niidenkin kohdalla saattaa olla kiinnitysruuvit.
Kun kiinnitysruuvit on irroitettu, verhoilulevy irroitetaan muovisista kiinnikeistään alareunasta alkaen mieluiten ihan vaan käsin kampeamalla. Yläreuna toimii ikään kuin saranaperiaatteella, eli kun verhoilu on irti kiinnikeistään, sitä käännetään yläreunan varassa ulospäin ja lopuksi vielä nostetaan lähinnä lukitustapin takia vähän ylöspäin ja pois paikoiltaan.
Avauskahva on myös jotenkin kiinni oviverhoilussa, ja se pitää tässä irroituskohdassa huomioida. Muistikuva ei ole nyt ihan tarkka, kun saattaa mennä jonkun muun korimallin kanssa sekaisin. Mutta poisottaessasi kyllä huomaat, miten se on kiinni.
Johtoja saattaa olla kiinni, esim kaiuttimille ja kulkuvalolle, varsinaisessa verhoilussa, joten heittämällä ei kannata sitä irroittaa.
Sivutörmäystyyny kannattaa ottaa tietysti huomioon. Akun kaapeli irti ja vasta pienen odottelun jälkeen hommiin. Ja siltikin turvatyynyn kohdalla kannattaa olla varovainen. Varsinainen turvatyynyhän jää kiinni oveen, kun verhoilu on poistettu.
Oletko varma, että särinä johtuu kaiuttimesta? Voihan vikaa olla myös kaapelissa ja radion päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679