Agggggressio

Stana

Vihaan teitä kaurismiehet!!! Teistä ei saa pirukaan selkoa, härnäätte vaan kierot paskiaiset!

Terveisin Oinasnaaras

18

2062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uroskauris/

      Oinaat ovat niin söpöjä ja seksikkäitä kun ne suuttuvat ;) Olis kiva vähän kalisutella sun kanssasi sarvia näin lauantai-illan ratoksi ;)

      • Stana

        Painokelvottomia ilmaisuja!!!

        Juuri kun yritän takoa yhtä saakelin kauriinsilmäistä mulkvistia pois päästäni, niin eikös niitä putkahda jostain lisää?!

        No, pakko on myöntää että repesin! Mutta on tätä angstia jäljellä iso punainen pussukka...

        Prkl.


      • kauris_mimmi
        Stana kirjoitti:

        Painokelvottomia ilmaisuja!!!

        Juuri kun yritän takoa yhtä saakelin kauriinsilmäistä mulkvistia pois päästäni, niin eikös niitä putkahda jostain lisää?!

        No, pakko on myöntää että repesin! Mutta on tätä angstia jäljellä iso punainen pussukka...

        Prkl.

        Olen kauris ja täysin sekaisin eräästä oinaasta, mutta en saa oinaasta mitään selkoa. On vaan ja möllöttää, kamala muuri ympärillä! mistä moinen johtuu ja puhutaan että kauris on salamyhkäinen! Pah! sanon minä!


      • Stana
        kauris_mimmi kirjoitti:

        Olen kauris ja täysin sekaisin eräästä oinaasta, mutta en saa oinaasta mitään selkoa. On vaan ja möllöttää, kamala muuri ympärillä! mistä moinen johtuu ja puhutaan että kauris on salamyhkäinen! Pah! sanon minä!

        ...että oinaalla on "yksityinen" kausi menossa, tai sitten oinas on sekaisin eikä halua tehdä mitään siirtoa mihinkään suuntaan. Me olemme sentään suht yksioikoista väkeä. Jätä rauhaan niin kiinnostuu kummasti, jos on kiinnostuakseen.

        Mutta kun te perhanan kauriit annatte ymmärtää, mutta ette ymmärrä antaa! :)


      • kauris_mimmi
        Stana kirjoitti:

        ...että oinaalla on "yksityinen" kausi menossa, tai sitten oinas on sekaisin eikä halua tehdä mitään siirtoa mihinkään suuntaan. Me olemme sentään suht yksioikoista väkeä. Jätä rauhaan niin kiinnostuu kummasti, jos on kiinnostuakseen.

        Mutta kun te perhanan kauriit annatte ymmärtää, mutta ette ymmärrä antaa! :)

        Ei tarvi kuin pyytää, niin annan kaiken..Ei me voida tietää mitä teidän päässä pyörii, kun ei sanota mitään, kuvitellaan vaan että meikäläisissä vika?

        raota sitä muuria hiukan. Olen esittänyt vaikeasti tavoiteltavaa, ehkä on sitten niin että oinas ei olekkaan meikäläisestä kiinnostunut? Ylensä kyllä tunnen, jos on jotain väreilyä ilmassa..


      • Stana
        kauris_mimmi kirjoitti:

        Ei tarvi kuin pyytää, niin annan kaiken..Ei me voida tietää mitä teidän päässä pyörii, kun ei sanota mitään, kuvitellaan vaan että meikäläisissä vika?

        raota sitä muuria hiukan. Olen esittänyt vaikeasti tavoiteltavaa, ehkä on sitten niin että oinas ei olekkaan meikäläisestä kiinnostunut? Ylensä kyllä tunnen, jos on jotain väreilyä ilmassa..

        olet esittänyt liian vaikeasti tavoiteltavaa ja oinas on siksi mörkkinä? Oinas turhautuu helposti.

        Anna selkeä vihje, niin että oinaskin sen tajuaa. Jos ei kiinnostu, niin sitten se on ei. (Jos taas innostuu, niin älä anna koskaan saada täysin kiinni.)

        Joka tapauksessa oinaan ja kauriin suhde taitaa olla peevelin hankala, mieti pariin otteeseen. :(

        Kiva, tulin tänne kiroamaan kauriksia ja päädyin neuvomaan yhtä! :)


      • oikeassa
        Stana kirjoitti:

        olet esittänyt liian vaikeasti tavoiteltavaa ja oinas on siksi mörkkinä? Oinas turhautuu helposti.

        Anna selkeä vihje, niin että oinaskin sen tajuaa. Jos ei kiinnostu, niin sitten se on ei. (Jos taas innostuu, niin älä anna koskaan saada täysin kiinni.)

        Joka tapauksessa oinaan ja kauriin suhde taitaa olla peevelin hankala, mieti pariin otteeseen. :(

        Kiva, tulin tänne kiroamaan kauriksia ja päädyin neuvomaan yhtä! :)

        En ole ihan yhtä kiihdyksissä kuin sinä oinas-neitonen, mutta olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä. Kaurismiehen kanssa pääsee helposti flirtti-vaiheeseen, mutta siitä eteenpäin ei mihinkään. Onhan se tietysti hyvä, ettei ehdi kiintyä liiaksi, jos se kuitenkin aikoo jättää, mutta olisi kiva, jos se ei edes ryhtyisi flirttaileen, jollei muijalla ole oikeesti mahkuja.
        Itse en ainakaan edes flittaile, ellen en ole valmis menemään pidemmällekin, mutta kauris vain kiusaa.


      • kauris_mimmi
        Stana kirjoitti:

        olet esittänyt liian vaikeasti tavoiteltavaa ja oinas on siksi mörkkinä? Oinas turhautuu helposti.

        Anna selkeä vihje, niin että oinaskin sen tajuaa. Jos ei kiinnostu, niin sitten se on ei. (Jos taas innostuu, niin älä anna koskaan saada täysin kiinni.)

        Joka tapauksessa oinaan ja kauriin suhde taitaa olla peevelin hankala, mieti pariin otteeseen. :(

        Kiva, tulin tänne kiroamaan kauriksia ja päädyin neuvomaan yhtä! :)

        Kiitos vinkeistä!

        Kysyn seuraavaksi suoraan, en jaksa leikkiä mitään leikkejä. Vie turhaan voimia, täytyy jatkaa eteenpäin..

        Ei kauriin ja oinaan suhde ole vaikea, kunhan sen saa alkuun, minulla on kokemusta toisesta oinaasta ja meillä meni oikein hienosti. Suhde päättyi ehkä siihen että ollaan molemmat aika vahvoja. Mutta siltikin olen taas ihastunut oinaaseen?? minkäs teet!


      • Stana
        oikeassa kirjoitti:

        En ole ihan yhtä kiihdyksissä kuin sinä oinas-neitonen, mutta olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä. Kaurismiehen kanssa pääsee helposti flirtti-vaiheeseen, mutta siitä eteenpäin ei mihinkään. Onhan se tietysti hyvä, ettei ehdi kiintyä liiaksi, jos se kuitenkin aikoo jättää, mutta olisi kiva, jos se ei edes ryhtyisi flirttaileen, jollei muijalla ole oikeesti mahkuja.
        Itse en ainakaan edes flittaile, ellen en ole valmis menemään pidemmällekin, mutta kauris vain kiusaa.

        On jo kolmas saamarin kauris joka tekee saman tempun. Ymmärrän vielä normaalin flirtin, jota voi viljellä miltei kenen kanssa vaan. Mutta on ollut aika hardcorea kauriin puolelta ja sitten EI MITÄÄN! Eli katsooko se vaan, et aijaa tuonkin sain sitten kuolaamaan perääni, vai mistä helkutista on kyse?! Tuskastun kuoliaaksi. Enkä pääse edes pakoon, kun nähdään pakosti vähintään viikottain.


      • Stana
        kauris_mimmi kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä!

        Kysyn seuraavaksi suoraan, en jaksa leikkiä mitään leikkejä. Vie turhaan voimia, täytyy jatkaa eteenpäin..

        Ei kauriin ja oinaan suhde ole vaikea, kunhan sen saa alkuun, minulla on kokemusta toisesta oinaasta ja meillä meni oikein hienosti. Suhde päättyi ehkä siihen että ollaan molemmat aika vahvoja. Mutta siltikin olen taas ihastunut oinaaseen?? minkäs teet!

        Toivottavasti toimii.

        Sinuna paukauttaisin asian suoraan ja lähtisin litomaan. Niin oinas saisi vähän aikaa ihmetellä mikä siihen oikein iski ja lähteä sitten perään.

        Kieltämättä oinaan ja kauriin välinen veto on aika kova. Oli se sitten hyvästä tai pahasta...

        Onnea matkaan!


      • mulla
        Stana kirjoitti:

        On jo kolmas saamarin kauris joka tekee saman tempun. Ymmärrän vielä normaalin flirtin, jota voi viljellä miltei kenen kanssa vaan. Mutta on ollut aika hardcorea kauriin puolelta ja sitten EI MITÄÄN! Eli katsooko se vaan, et aijaa tuonkin sain sitten kuolaamaan perääni, vai mistä helkutista on kyse?! Tuskastun kuoliaaksi. Enkä pääse edes pakoon, kun nähdään pakosti vähintään viikottain.

        tää oli vasta toinen. Tulee sellanen fiilis, että oon joutunut jollekin jonotuslistalle, jolla kauris mielellään pitää mua roikkumassa, mutta ilman että aikoo tehdä asialle yhtään mitään. Odottaako kaurismies sitten, että nainen tulee ja lyö siltä tajun kankaalle vai eikö niille oikeesti kelpaa muut kuin jotkut valokuvamallit?
        Alan pikkuhiljaa ärtyä itsekin :/


      • -kauris-
        Stana kirjoitti:

        olet esittänyt liian vaikeasti tavoiteltavaa ja oinas on siksi mörkkinä? Oinas turhautuu helposti.

        Anna selkeä vihje, niin että oinaskin sen tajuaa. Jos ei kiinnostu, niin sitten se on ei. (Jos taas innostuu, niin älä anna koskaan saada täysin kiinni.)

        Joka tapauksessa oinaan ja kauriin suhde taitaa olla peevelin hankala, mieti pariin otteeseen. :(

        Kiva, tulin tänne kiroamaan kauriksia ja päädyin neuvomaan yhtä! :)

        ei ymmärrä vihjeitä, kauriille pitää kertoa ja näyttää suoraan jos kiinnostuu hänestä :) Jos alat vetäytyyn pois niin kauriskin katoaa, puh!


      • vaaka.

        Voi luoja miten mä syttyisin tuollaisesta!Kaurismiehelle nostan peukkua,vaa´asta saisit loistavaa flirttiseuraa. ;)


    • Jouskarinainen

      Ei tämä voi olla enää pelkkää sattumaa. Niin monella naisella on niin samanlaisia kokemuksia kaurismiehistä. Itselläni oli sellainen on/off-hässäkkä kaurismiehen kanssa lähes kahden vuoden ajan. Nyt en ole kuullut miehestä kahteen kuukauteen.

      Tähänkään keskusteluketjuun kaurismiehet eivät ole vaivautuneet kommentoimaan. Se on niin tyypillistä kaurista! Mitään ei selitellä. He vain tekevät mitä huvittavat ja jättävät toisen osapuolen sitten ihmettelemään huuli pyöreänä.

      Itse olen tyypillinen tulimerkki. Innokas, spontaani, temperamenttinen, avoin, suoraviivainen, kärsimätön jne. Voitte varmasti kuvitella miten hankalaa aikaa viimeiset pari vuotta ovat olleet, kun syvästi rakastamani kaurismies on oikeastaan täydellinen vastakohtani. Kaksi vuotta kuurupiiloa miehen kanssa, joka on monimutkainen, salaperäinen, sulkeutunut ja sanalla sanoen VAIKEA!

      En vaan jaksa enää. Tiedän etten koskaan tule tapaamaan yhtä ihanaa miestä, mutta ei tämmöistä touhua voi jatkaa. Olen suoraan sanonut kaurismiehelle, että olen hänen jos hän vain haluaa minut. Mitään reaktiota en siihenkään saanut, vaikka paljastin sydämeni hänelle. Ilmeisesti sitä virhettä ei kannata kauriin kanssa tehdä. Kaurismiestä ei kiinnosta saalis, vaan ainoastaan saalistaminen. Kaurismies haluaa pelata pelejä, mutta häntä ei kiinnosta itse pääpalkinto.

      • pelaa ja työ on

        tärkein samoin ystävät, kun ikää on 35 -> niin sitten ihmissuhteetkin alkavat tulla tärkeiksi


    • vaaka.

      Mä en oikeesti ymmärrä tätä.Itse seurustelen kaurismiehen kanssa ja en kuvailisi häntä yhtään näillä sanoilla mitä tässä on tullut ilmi.Omani on herkkä,sosiaalinen,hauska,hellä,uskollinen,huumorintajuinen,avoin,rauhaton mitä pelkkään olemiseen tulee,koko ajan pitäsi olla jotain tekemistä.Tietysti kauriin luoma turvallisuus tekee kenet tahansa onnelliseksi,mutta jos se menee melkein omistushaluisuudeksi niin otan eron. :D

      • itselläni myös

        kauris-mies kumppanina, on hellivä, haliva ja hoivaaja... Hiljainen kyllä kertomaan tunteista mutta osoittaa teoillaan sen mitä ei sano... Osaa myöskin rauhoittua hetkeksi ja viettää myös aikaa ihan oleskellen kanssani :)


    • Stana

      Nyt kun sitten heitin lusikkani nurkkaan tuon kauriin suhteen, niin eikös se ehdotellut että voisi tulla käymään joku päivä...

      Saapahan nähdä mitä tuleman pitää?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      843
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      682
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      620
    Aihe