skopet nappailee ympäriltään juttuja ja viisauksia omikseen, ilman että kertovat lähdettä, tässä yksi "viisauden" salaisuus. Kerro skopelle jotain, hetken päästä kertovat jutun omanaan..
skopen
5
859
Vastaukset
- skopupoika
Onhan se oma juttu, kun muuttaa vähän sanamuotoa.
- pilkun viilaaja
niinhän kaikki muutkin tekee esim jos kerrotaan vitsi, niin joku on sen kertonut ensin sinulle ja sinä kerrot sen sitten eteenpäin etkä varmaan tiedä kertoa kuka sen ensin ilmoille päästi.
- skopupoika
"niinhän kaikki muutkin tekee esim jos kerrotaan vitsi, niin joku on sen kertonut ensin sinulle ja sinä kerrot sen sitten eteenpäin etkä varmaan tiedä kertoa kuka sen ensin ilmoille päästi."
Aloittaja todennnäköisesti tarkoitti aivan muita asioita kuin esim. vitsien kertomista tms. Useimmilla skorpioneilla on erittäin hyvä muisti, (ainakin jos myöskin kuu on skorpionissa).
Kuu skorpionissa kertoo voimakkaasta mielestä ja käsittämättömästä muistista, jonka vuoksi mm. tunne-elämän traumat parantuvat hitaasti.
Ja toi edellinen teksti on täysin mun omasta päästäni, joten mihinkään lähteisiin ei minun tarvitse näin ollen viitata.
Sanokaa, jos olen väärässä. - skopupoika
"niinhän kaikki muutkin tekee esim jos kerrotaan vitsi, niin joku on sen kertonut ensin sinulle ja sinä kerrot sen sitten eteenpäin etkä varmaan tiedä kertoa kuka sen ensin ilmoille päästi."
Aloittaja todennnäköisesti tarkoitti aivan muita asioita kuin esim. vitsien kertomista tms. Useimmilla skorpioneilla on erittäin hyvä muisti, (ainakin jos myöskin kuu on skorpionissa).
Kuu skorpionissa kertoo voimakkaasta mielestä ja käsittämättömästä muistista, jonka vuoksi mm. tunne-elämän traumat parantuvat hitaasti.
Ja toi edellinen teksti on täysin mun omasta päästäni, joten mihinkään lähteisiin ei minun tarvitse näin ollen viitata.
Sanokaa, jos olen väärässä. - hanzka
skopupoika kirjoitti:
Sanokaa, jos olen väärässä.tää meijän skopupoika on? Sulla on ollu palio aikaa miettiä et tollasia ihan ite hoksit. mun kohalla se ainaki täsmää... muistia on ja kuan sitte tapahtuneet asiat painaa mieltä vieläki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522216
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3511485Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2091428
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31959Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta29891Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859