skopet nappailee ympäriltään juttuja ja viisauksia omikseen, ilman että kertovat lähdettä, tässä yksi "viisauden" salaisuus. Kerro skopelle jotain, hetken päästä kertovat jutun omanaan..
skopen
5
901
Vastaukset
- skopupoika
Onhan se oma juttu, kun muuttaa vähän sanamuotoa.
- pilkun viilaaja
niinhän kaikki muutkin tekee esim jos kerrotaan vitsi, niin joku on sen kertonut ensin sinulle ja sinä kerrot sen sitten eteenpäin etkä varmaan tiedä kertoa kuka sen ensin ilmoille päästi.
- skopupoika
"niinhän kaikki muutkin tekee esim jos kerrotaan vitsi, niin joku on sen kertonut ensin sinulle ja sinä kerrot sen sitten eteenpäin etkä varmaan tiedä kertoa kuka sen ensin ilmoille päästi."
Aloittaja todennnäköisesti tarkoitti aivan muita asioita kuin esim. vitsien kertomista tms. Useimmilla skorpioneilla on erittäin hyvä muisti, (ainakin jos myöskin kuu on skorpionissa).
Kuu skorpionissa kertoo voimakkaasta mielestä ja käsittämättömästä muistista, jonka vuoksi mm. tunne-elämän traumat parantuvat hitaasti.
Ja toi edellinen teksti on täysin mun omasta päästäni, joten mihinkään lähteisiin ei minun tarvitse näin ollen viitata.
Sanokaa, jos olen väärässä. - skopupoika
"niinhän kaikki muutkin tekee esim jos kerrotaan vitsi, niin joku on sen kertonut ensin sinulle ja sinä kerrot sen sitten eteenpäin etkä varmaan tiedä kertoa kuka sen ensin ilmoille päästi."
Aloittaja todennnäköisesti tarkoitti aivan muita asioita kuin esim. vitsien kertomista tms. Useimmilla skorpioneilla on erittäin hyvä muisti, (ainakin jos myöskin kuu on skorpionissa).
Kuu skorpionissa kertoo voimakkaasta mielestä ja käsittämättömästä muistista, jonka vuoksi mm. tunne-elämän traumat parantuvat hitaasti.
Ja toi edellinen teksti on täysin mun omasta päästäni, joten mihinkään lähteisiin ei minun tarvitse näin ollen viitata.
Sanokaa, jos olen väärässä. - hanzka
skopupoika kirjoitti:
Sanokaa, jos olen väärässä.tää meijän skopupoika on? Sulla on ollu palio aikaa miettiä et tollasia ihan ite hoksit. mun kohalla se ainaki täsmää... muistia on ja kuan sitte tapahtuneet asiat painaa mieltä vieläki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265023
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333583Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543474Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203360Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232970Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282700Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint172389Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202380MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142195- 381836