Onko mahdoton ajatus? Istutin tänän kesänä pioneja, mutta ne varmaan vaativat muutaman vuoden kukkiakseen. Ninpä haluaisin istuttaa saman penkin toiseen laitaan ruusuja, että kukkiviakin kukkia olisi. Ruusuja olen lannoittanut yleensä hevosenlannalla. Miten lannoitus sopisi pioneille? Ei taida kovin hyvin, sitä itsekin epäilen. Neuvoja, kiitos!
pionit ja ruusut yhdessä?
2
3408
Vastaukset
- rusalkaa
Istutin pensasruusuja pionien joukkoon uuteen penkkiin. Pioni kasvaa tuuhentuessaan aika korkeaksi...tietenkin lajikkeesta riippuen.
Ruusu tarvitsee syvän! runsasravinteisen mullan. Pionin juuret taas ovat aika pinnassa.
Minulle neuvottiin, että pionin istutuskuopan pohjamultaan sekoitetaan enintään kourallinen kanankakkarakeita...se riittää taimen lannoitukseksi seuraavat viisi vuotta.
Molemmat rakastavat aurinkoa eivätkä siedä talvimärkyyttä juuristoalueella.
On niitä muitakin kukkasia pionin seuraksi kuin ruusuja ja mitä vaan saa istuttaa, jos sopivat aurinkoiseen paikkaan. - poli5
mulla kasvaa pionit ja ruusut samassa penkissä,tosin eivät vielä kukkineet,kun olivat vasta eka vuoden. lannoitteena oli lehmän lantaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716207- 1335564
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4703446Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091827Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3811286- 381266
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889