loman loppu

minä 07

Niin on taas yksi kesäloma loppumassa...huomenna olisi töihin lähtö. Onhan se kiva kun näkee tutut työtoverit ja pääsee kuulumisia vaihtamaan, mutta silti ensimmäin työviikko aina loman jälkeen tuntuu raskaalta kunnes työ- ja heräämisrytmistä saa taas kiinni.

6

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieno..

alkaa työt huomenna, tympäsee vähän mutta toisaalta onhan se kiva päästä takasin siihen normaaliin elämän rytmiin..
      Viikon päästä sitä ei edes muista että on ollu loma, niin äkkiä siihen taas tottuu..

• Oli niin tylsä

ja piiiiiittkä loma,liian pitkä!

• Vieno..
        Oli niin tylsä kirjoitti:

ja piiiiiittkä loma,liian pitkä!

ollu pitkä loma mutta oisin vielä mielelläni pari viikkoo kotona..

• Töihin meno!
      Jo muutaman huilikuukauden jälkeen moinen ajatus tuntui vastenmieliseltä.

Nyt 11:sta vuoden totuttelu on viimeistään vakuuttanut minut yli 50:sten työssä käymisen tarkoituksettomuudesta.

Luultavasti pitkään samassa työpaikassa olleet kokisivat vapausvaihtoehdon turvattomaksi.
      Ajatusmaailma on käpertynyt työn ympärille ja kaikki muutokset nähdään uhkina.
      Käsitys omasta korvaamattomuudesta on myös ehdoton.
      Tai ainakin ahneus on iskenyt!

Ainoa positiivinen puoli työssä käymisessä on sen kalenteriaikaa rytmittävä vaikutus.
      Juhlapyhillä on merkitystä ainoastaan perheen kokoontumisen kannalta.
      Lomathan kuuluvatkin vain työssä käyville.
      Matkustelu kaikille.

• Oli niin tylsä

vaihtamaan yksikköä alta aikayksikön, ei ole siis kiinni turvallisuudenpidosta tai työn tylsyydestä!
        Eikä edes muutosvastarinnastakaan ja itse olen elinikäinen oppija.
        Jos ois liksaa että vois jäädä pois...mutta kesällä kun ei ole mitään mielekästä toimintaa,en kestä mitään rannalla löhöilyä ym mökkeilyä,ajanhaaskausta.
        Kesätöihinkään ei oteta enää tän ikästä,edes keikkalaiseksi,kysyin kyllä!

• Minä aloitin uudessa työpaikassa ensimmäinen päivä kahdeksatta. Nyt alkaa jo tottumaan, mutta kahden kuukauden lomalta on outoa palata säännölliseen aikaan. Minulla on kiva työ ja saan olla ulkona tai sisällä, ihan miten itse haluan säistä riippuen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      50
      959
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      368
      791
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      121
      684
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56