tietä aamulla kun kiirehdin bussiin. Onni, ettei autoa tullut sillä hetkellä (myöhästyin bussista)! Lähdin metrolla keskustaan ja yritin junan kyytiin, perävalot vaan näkyivät. Seuraavaksi juoksin rautatientorilta ateneumin edessä olevalle pysäkille, kun näin bussin jo olevan siitä parin metrin päässä. Onneksi kuski odotti!
Jälkikäteen ajattelin, miten monta typerää riskiä otin vain sen takia, että missasin ekan kulkuvälineen. Ja nyt kun luin, miten jotkut jäivät suojatiellä auton alle, on ihan paha olo henkisesti. Toivottavasti jotain oppisin!!
Liukastuin
keskelle
3
329
Vastaukset
- rajoitustenmukaan
Toivottavasti opit myös auton ratin takana, että on turha hätäillä.
Aja kiltisti jonossa vaikka 60 satasen rajoituksella ja älä kyttää ohituspaikkaa ja pidä turvaväli.- "kiltti poeka"
Olen satavarma, että ajat kyläkaupalle kaksikertaa viikossa, ja aina melkein selviät. 60/100 hahaaa....
- huomaapa
tosiaan, että tää on miesten palsta. En edes omista autoa, mikä on varmaan teidän mielestänne maailman pelastus. Kyllä huumoria ymmärrän. En halua autoa, enkä sen tuomaa vastuuta. Kävelyssä on mulle ihan tarpeeksi tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060