Elikkäs, onko muita joilla on istukka ollut kohdunsuun päällä ja sen takia ollut vuotoja?? Mulla on nyt rv 10 5 ja oikeestaan koko aika ollut pientä tuhru vuotoa ja syy siis löytyi istukasta... Tää on vaan niin stressaavaa.. muutenkin pelottaa (keskenmenojen jälkeen) ja sitten vielä tämä. Vaikka tietää syyn mistä vuoto on niin ei silti osaa oikein rauhallisin mielin olla. Onko muilla ollut vastaavaa??
Istukka alhaalla
2
260
Vastaukset
- kohdunsuun päällä
Kirjottelinki jo aikasemmin tänne, et mulki on istukka siin kohdunsuun päällä.. Nyt rv15 ja noin 2 viikkoo sitten alko ekan kerran vuotamaan, mut todella paljon. Lääkärit ei löytäny oikein syytä vuotoihin, mut neuvolas epäiltiin et johtus istukasta.
Älä hätäile, tuskin se on vaarallista, paitsi oon kuullu et jos vuotaa usein niin voi tulla kohonnut riski saada jokin tulehdus kohtuun.. Mut eiköhän sitä sit neuvolas seurailla:)- alkuper.
Onko sinulla yhä vuotoa? Mulla voi parikin päivää mennä ettei ole ollenkaan ja muutenkin vuoto on todella pientä (oikeastaan vaan pyyhittäessä tulee) mutta silti vaan pelottaa.. On tää niin tätä.. luulis että olis onnensa kukkuloilla kun tätä on niin monta vuotta odotettu, mutta ei muuta kun kauhea stressi päällä.. Onnex on kohta ultra (juuri tämän istukan ja vuodon takia seuranta ultra) niin sittenpähän taas näkee miten asiat on.
Uiminen ja seksi on nytten ollut kielletty juuri sen tulehdus vaaran takia. Onnellista odotusta sinulle :-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760