Hei ihmiset, ja etenkin lääketieteen saralla oppineet!
Olen käyttänyt Diane nova-pillereitä kolmisen vuotta, ja ovat tepsineet iho-ongelmiinkin hienosti. Mitään sivuoireita en ole noteerannut. Haluaisin kuitenkin päästä elämään ilman pillereitä, ja mietinkin, voisiko lopettamisen tehdä pudottamalla estrogeenimäärää vähitellen pillerimerkkiä vaihtamalla? Olen kuullut ja lukenut, että Diane novan pitkäaikaisen käytön lopettamisen jälkeen iho saattaa puhjeta kukkaan... Entä, jos siirtyisin esimerkiksi Yasmineihin ensin, ja kenties vielä Yasminelleihin ennen lopullista pillerien lopettamista?
Mutu-tuntuman kokemuksiakin kaipaan, onko joku vaihtanut Diane novasta Yasmineihin tai Yasminelleihin, ja mitä iho siitä tuumasi?
Kiitos!:))
diane novista luopuminen? -Miten ihon käy?
neuvoja kaipaava
1
283
Vastaukset
- minä vain..
Hej sulle!:) Minä lopetin noin reilu puolvuotta sitten diane novan syönnin 4 vuoden jälkeen.. Mulle määrättiin se kierron tasaamiseen ja pahaan iho-ongelmaan.. En kyllä alottanut mitään muuta sen jälkeen, mutta ei mulle tullut akne takaisin.. Tai ensimmäisenä ja toisena kiertona kyllä tuli vähän reilummin ku normaalisti mut sen jälkeen ei ole tullut mitään ihmeempää kuin mitä nyt normaalistikkin pari näppyä silloin tällöin.. :) Se on tosi yksillöllistä.. Siihen on vähän vaikea vastata, mutta näin mulla :) Tsemppiä sulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2393061Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171718Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.211410- 1041238
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291231- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531052Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135952