Olen yrittänyt vastata viesteihin mutta jostakin syystä ei onnistu. Niin kirjoitan tähän uuden.
Tää mun tapaus on aika outo. Sanoi lääkärikin.
Lääkärin diagnoosi: huonosti erikoistuneen karsinooman metastaasi.
Mitkään merkkiaineet ei olleet koholla.
Tehtiin vartalon CT.
Gatsroskopia.
Rintojen ultra ja mammografia.
Sitte jopa PET-kuvaus.
Näin itse PET-kuvat: aivan puhtaat. Silloin vasta uskoin että mitään ei ole.
Se että otsikko on itken ilosta niin johtuu siitä. Me varmaan jokainen reagoimme selviämiseen eritavalla. Sädetyksen loppumisen ja lekurin jälkeen mulla tuli kyllä niin mahtava tunnekuohu. Luulisi että vaan ilotsee ja nauraa. Minä vaan itkin monta päivää siitä helpotuksesta. Olipa painajainen.
Nyt vaan seuraillaan ehkä se jostakin putkahtaa mutta olenhan seurannassa.
Teille jotka painiskelette näiden syövän löytymisen kanssa. Vaatikaa PET-kuvaus. Niitä vaan ei kai ihan herkästi tehdä kun ne on niin kalliita.
Terveisin: Yksi onnellinen
Itken ilosta
2
373
Vastaukset
- selventäisitkö
kuitenkin vähän.
Eli sinäkö olet aiemmin sairastanut syövän, joka on edennyt etäpesäkkeeksi asti ja nyt se pesäke on hävinnyt? Eli siis onko sinun levinnyt syöpäsi saatu hoidoilla parannettua? Ymmärsin että kyse on ollut rintasyövästä, kun mainitsit ultran ja mammografian.
Jos näin on, niin sehän on aivan mahtava uutinen, että syöpä on kadonnut :) - näkee?
Ja millanen se on ja mistä se PET-kuva voidaan ottaa? Esim. voiko ottaa päästä?
Nämä on minulle vielä kaikki niin uusia asioita, ettei minulla ole edes käsitystä, mitä ihmettä syöpää sairastit?
Rohkaisevia uutisia sinulla.
Hyvää jatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481