Applen kurssi romahti

alas....

Applen kurssi romahti 125 dollariin reilusta 150 dollarista. Laskua on yli 25 dollaria.

Uusi iMac eikä softat eivät pelastaneet Applea

10

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelastajapakteeri

      Mistä se Apple pitäisi pelastaa, kun en ole kuullut että sillä olisi joku hätä. Maccien myynti kasvaa koko ajan pontevasti ja kannattavuus on loistelias.

      Osakekurssit ovat romahtaneet yleisesti ja voivat romahtaa lisää, se koskee pörssejä yleensä, mutta vuoden kuluessa Apple ylittää taas 150 dollaria moneen kertaan...

    • Mika....

      .... kurssit nousee ja kurssit laskee. Kuka niistä piittaa? sitä paitsi osakesijoittaminen on muutenkin halveksittavin inhimillisen olemassaolon muoto. Itse ainakin ostan mielummin applen tietokoneita kuin applen osakkeita;-)

      • taas..

        mieluummin lahjoitan ylimääräiset rahat hyväntekeväisyyteen kuin tuhlaan ne luontoa saastuttaviin muovilaatikoihin, riippumatta mikä logo on siinä.


      • jason-blue
        taas.. kirjoitti:

        mieluummin lahjoitan ylimääräiset rahat hyväntekeväisyyteen kuin tuhlaan ne luontoa saastuttaviin muovilaatikoihin, riippumatta mikä logo on siinä.

        Suurin osa Applen koneistahan tehdään nykyään alumiinista, joka on helposti kierrätettävissä.


      • niinpä..

      • Mika...

    • yhtiön toimintaan.

      Mitä siitä jos yhtiön pörssikurssi putoaa? Ei se vaikuta yhtiön toimintaan millään lailla.

      Jokainen yhtiö on saanut rahansa siinä vaiheessa kun on laskenut osakkeet markkinoille. Sen jälkeen rahaa voittaa/menettää vain osakkeen omistaja. Ei yrityksen toiminta ole millään lailla osakkeen hinnasta riippuvainen.

      Eli, huonompi homma osakkeen omistajille, Apple jatkaa toimintaansa.

      • Markkinatalous

        Osake halpenee => omistajat pettyvät tuottoon => myyvät osakkeensa => osakkeen hinta laskee edelleen => firman johdon bonusehdot eivät täyty => vähennetään henkilökuntaa, leikataan kuluja => tuotekehitys kärsii => parin vuoden päästä tuoteportfoliossa aukkoja => Osake halpenee ... Jossais vaiheessa yhtiöstä on jäljellä vain brändi. Taitaa tuo osakkeen hinta kuitenkin jonkin verran ohjata yrityksen toimintaa.


      • Kalju Hamsteri
        Markkinatalous kirjoitti:

        Osake halpenee => omistajat pettyvät tuottoon => myyvät osakkeensa => osakkeen hinta laskee edelleen => firman johdon bonusehdot eivät täyty => vähennetään henkilökuntaa, leikataan kuluja => tuotekehitys kärsii => parin vuoden päästä tuoteportfoliossa aukkoja => Osake halpenee ... Jossais vaiheessa yhtiöstä on jäljellä vain brändi. Taitaa tuo osakkeen hinta kuitenkin jonkin verran ohjata yrityksen toimintaa.

        Applen osake on nyt 186,16 dollaria. Hah hah haa!!


      • mennessä heilahtaa
        Kalju Hamsteri kirjoitti:

        Applen osake on nyt 186,16 dollaria. Hah hah haa!!

        yli 200 taalan.

        Nyt voitolla pyöreet 40%, ..let Your profits run..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe