uusi tuttavuuteni on aika hidas suhteessamme, välillä jopa poissaoleva ja välillä taas intoa täynnä. nyt kuitenkin yhteys häneen on kaiketi poikki, sanoin asioita joita ei ehkä olisi pitänytkään sanoa. itse olen voimakastahtoinen ihminen ja hänestä en vielä oikein tiedä. pattitilanne kuitenkin, en enää kehtaa ottaa häneen yhteyttä, sillä edellisiinkään viesteihini ei ole tullut vastauksia.
onko tilanne toivoton? tuleeko meistä mitään? annanko jutun vain olla? vai onko vielä toivoa?
kiitos :)
jos joku haluaa vaihtoa niin se sopii minulle
apua pyydän ongelmaani/vaihdan myös
6
183
Vastaukset
- Olen pikana
Tähän tulee nyt selkeä tauon aika. Pidä paussia viestittämisesi kanssa niin olet vahvemmilla.Yhteenpaluun mahdollisuus hieman myöhemmin syksymmällä.Ei ole siis pitkäaikainen tauko.
- se kyselijä
haluatko että katson sinulle? mikä sinun kysymyksesi on?
- Olen pikana
se kyselijä kirjoitti:
haluatko että katson sinulle? mikä sinun kysymyksesi on?
Kiitos, jos voisit rahatilannetta katsoa..onko siinä muutoksia tulossa?
- taalla
Olen pikana kirjoitti:
Kiitos, jos voisit rahatilannetta katsoa..onko siinä muutoksia tulossa?
Rahojen joiden pitäisi tulla eivät tulekaan ajallaan, vaan näkyy viivästys. Kuitenkin saapuvat :). Rahalle olisi jo käyttöä, eikö?!
Työn/rahan hankinnan suhteen näkyy alkuun kirkkautta, sitten vaikeuksia ja taas kirkkautta--- lopulta tulos on hyvä. - Olen pikana
taalla kirjoitti:
Rahojen joiden pitäisi tulla eivät tulekaan ajallaan, vaan näkyy viivästys. Kuitenkin saapuvat :). Rahalle olisi jo käyttöä, eikö?!
Työn/rahan hankinnan suhteen näkyy alkuun kirkkautta, sitten vaikeuksia ja taas kirkkautta--- lopulta tulos on hyvä.Kiitos vastauksestasi.
Vaihdellaan toistekin. - taalla
Olen pikana kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi.
Vaihdellaan toistekin.hyvää syksyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784