Muslimit kannattavat rauhanomaisia

keinoja

"Jakarta. Jopa 80 000 ihmistä kokoontui sunnuntaina Indonesian pääkaupunkiin Jakartaan keskustelemaan niin sanotun kalifaatin eli islamilaisen valtion perustamisesta rauhanomaisin keinoin.

Kokousta isännöi radikaali Hizbut Tahrir -ryhmä, joka oli varannut käyttöönsä stadionin kaupungin keskustassa. Kokouksessa puhuivat useat paikalliset muslimijohtajat.

Muslimit ympäri Indonesiaa saapuivat stadionille bussikyydeillä. Kaupungin turvatoimia ei juurikaan kiristetty kokouksen takia, ja osallistujat poistuivat illansuussa paikalta rauhallisesti.

Jerusalemissa vuonna 1953 perustettu Hizbut Tahrir on kielletty useissa arabimaissa ja monissa Keski-Aasian valtioissa. Järjestön Indonesian haara on kuitenkin vahvistunut viime vuosina. Muun muassa Britannia on syyttänyt Hizbut Tahriria yhteyksistä väkivaltaisiin islamistijärjestöihin."

8

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalifin

paikalle!

• Cunning

Niinhän se menee että muslimit kaikkialla vähemmistösuojaan vedoten hyödyntävät hyväuskoisia yhteiskuntia. Sitten kun päästään valtaan, ei vähemmistöoikeuksia ole missään islamilaisessa valtiossa. Islam on "rauhan" uskonto kun vääräuskoiset on alistettu tai tapettu. Olkaa varuillanne!

• sunnyriver

Rauha ja rauha, kyllä Kauko-Idässäkin monilla muslimialueilla kirkot palavat ja vanhoja kiinalaisperäisiä kristittyjä ajetaan pois kodeistaan sen kun ehditään.
      Alinperin Muhammed halusi kristityt ja juutalaiset kannattajikseen, oli siis heille ystävällinen.
      Mutta kun he eivät heimosodissa lähteneet Muhammedin taakse,vaan halusivat elää rauhassa, Muhammed julisit sodan heille.
      Tapettava, hävitettävä! Koraanissa se lukee.
      Joka puolella sitä toteutetaan! Jos joku pieni islamistijärjestö haluaa rauhaa (hyvä asia sinänsä) se ei paljoa heilauta vihan sumaa!
      Silmät voisi joskus avatakin!
      Toisaalta ruoskaksihan ne muslimit on meille laiskoille nimikristityille kai annettu,
      jos vaika joskus selkenisi, mikä on todella tärkeää ja arvokasta elämässä!

• ..............

60:8 Jumala ei kiellä teitä osoittamasta ystävällisyyttä ja oikeamielisyyttä niitä kohtaan, jotka eivät ole taistelleet teitä vastaan uskontonne tähden eivätkä karkoittaneet teitä kodeistanne; totisesti, Jumala rakastaa oikeamielisiä.

• noin?

"Tapettava, hävitettävä! Koraanissa se lukee"

Löysitkö ihan itse tuon vai kertoiko joku toinen hellari sinulle tuon? Hellarithan ovat hyvin perillä muista uskonnoista. Eivät lahkolaisraukat ymmärrä mitään edes kristinuskosta. Huutavat vain "Jeesus on Jumala!" agressiivisesti naama punaisena niin että sylki lentää toisen naamalle.

• sunnyriver
        noin? kirjoitti:

"Tapettava, hävitettävä! Koraanissa se lukee"

Löysitkö ihan itse tuon vai kertoiko joku toinen hellari sinulle tuon? Hellarithan ovat hyvin perillä muista uskonnoista. Eivät lahkolaisraukat ymmärrä mitään edes kristinuskosta. Huutavat vain "Jeesus on Jumala!" agressiivisesti naama punaisena niin että sylki lentää toisen naamalle.

No, kyllä minä aikanaan viisvuotiaana opin ihan itse lukemaan ja siitä lähtien olen lukenut, muslimeista ja muusta.
        Olen asunut kolmeen otteeseeen Lontoossa, pariin otteesen Tukholmassa, kertaalleen Montenegron
        muslimialueella, käynyt lukemattomia keskusteluja
        kansainvälisellä klubilla Lontoossa, naapureiden kanssa Espoossa, työtovereiden kanssa Budvassa.
        Olen lukenut melkoisesti niin englannin kuin suomenkin kielistä kirjallisuutta islamista ihan huviksen ja aika paljon tenttikirjallisuutenakin.
        Perheellämme on monia muslimiystäviä viimeisten yli 30 vuoden ajalta. Muslimeja rakastan, uskon sotaisuutta en. En syyskuun yhdettätoista, en
        metro- tai pommiräjäytyksiä, en kirkkojen polttoja
        Indonesiassa. Ihmiset ja uskonnot ovat eri asia.
        Ja se hellarikin on ihminen, vaikket sinä sitä taida uskoa. Muuten, ainakin asematunnelissa tapaamani kaikkein kiivaimmat eivät sattumoisin olleet hellareita...

• Länsimaalainen.
        sunnyriver kirjoitti:

No, kyllä minä aikanaan viisvuotiaana opin ihan itse lukemaan ja siitä lähtien olen lukenut, muslimeista ja muusta.
        Olen asunut kolmeen otteeseeen Lontoossa, pariin otteesen Tukholmassa, kertaalleen Montenegron
        muslimialueella, käynyt lukemattomia keskusteluja
        kansainvälisellä klubilla Lontoossa, naapureiden kanssa Espoossa, työtovereiden kanssa Budvassa.
        Olen lukenut melkoisesti niin englannin kuin suomenkin kielistä kirjallisuutta islamista ihan huviksen ja aika paljon tenttikirjallisuutenakin.
        Perheellämme on monia muslimiystäviä viimeisten yli 30 vuoden ajalta. Muslimeja rakastan, uskon sotaisuutta en. En syyskuun yhdettätoista, en
        metro- tai pommiräjäytyksiä, en kirkkojen polttoja
        Indonesiassa. Ihmiset ja uskonnot ovat eri asia.
        Ja se hellarikin on ihminen, vaikket sinä sitä taida uskoa. Muuten, ainakin asematunnelissa tapaamani kaikkein kiivaimmat eivät sattumoisin olleet hellareita...

Olet valveutunut ihminen. Islam on pahempaa kuin natsismi ja se, että tuntee jonkun mukavan muslimin, ei uhkaa vähennä. Eurooppaa valloitetaan sisältäpäin ja sitä kritisoivat leimataan rasisteiksi. Islam ei ole rauhan uskonto, vaikka sellaisena se halutaan markkinoida kansalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      42
      2210
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      65
      2078
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1940
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      392
      1696
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      104
      1655
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1484
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1102
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      935
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe