Kyseessä on vanha mustavalko animaatio. Vanha nainen asuu monen lapsen kanssa kenkätalossa. Muutamia kohtauksia on esim, kun lapset syövät puuroaan, kaikki lusikoivat puuronsa lattialle ja kissä käy ne sitten syömässä.
Toinen kohta on esim, kun lapset käyvät nukkumaan ja rupeavat soittamaan. Koko talo tanssii mukana.
Olen yrittänyt metsästää ko elokuvaa jo pidemmän aikaa, mutta mistään ei tunnu löytyvän. Kenenköhän se on?? Warner Bros vai Disney??
kenen tekemä oli "Women in the shoe"
Sasa83
1
483
Vastaukset
- piuhkuuu
Warner Bros in tekemä on töi leffa.. löytyy joltain vhs:ltä jossa on paljon muitakin piirrettyjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5972720Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671436- 1061424
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831360- 1381246
- 1091187
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341014- 48930
- 78920
- 47871