Niin. Löytyisikö tältä palstalta sellaisia, jotka kykenisivät osoittamaan, mihin enää tarvitaan kommunistista puoluetta. Tai yleensäkään kommunismia.
Eiköhän se perinteinen malli ole jo ihmiskokeilla ole osoitettu epätoimivaksi, vai mitä. Olisiko jotain uutta kehitysmallia tarjottavana?
Löytyykö tältä palstalta
3
196
Vastaukset
- iso homma
yhteiskunnallista työsarkaa kommareilla siis on! Muita kysymyksiä?
Kuinka ajattelitte työtehtävästänne selvityä millä menetelmällä ajattelitte kumota kapitalismin?
Milloin projektin on ajateltu olevan valmis ja kapitalismi kumottu?
Kuka on projektipäälikkönne ja miten iso on projektiorganisaationne?
- Jukka
Kommunisteja tarvitaan mm. rakennustyömailla. Kuka ne raskaat hanttihommat muuten tekisi?
Kommunistista puoletta taas tarvitaan siihen, että ne henkilöt, jotka eivät pysty omin voimin hankkimaan itselleen haluamaansa elämää, yrittävät saada sen heiltä, jotka ovat kilvoitelleet ja raataneet sen eteen.
Täytyyhän kommunismien oppien mukaisesti kouluja käymättömät ja siksi katkerat ihmiset saada rikkaiksi. Ja sehän onnistuu ns. sosialismissa. Otetaan "rikkaan" talo ja tavarat ja heitetään "rikas" vankilaan tai mielisairaalaan yhteiskunnan vihollisena tai tekaistulla syytteellä vakoilijana, ja lopuksi henkilö ammutaan.
Eikös se kommunismi näin toimi? Paitsi Koreassa, jossa ainoat rikkaat ovat Kim Ping-Pong ja hänen lähipiirinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164970Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293593No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241424- 141252
- 271158
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221087