Ihastunut hoitooni

Mies X

Minulla on "rakastajatar" ja olen ihastunut häneen ihan täysillä. Näin ei pitänyt käydä eikä ole käynyt koskaan ennen. Muuten en olisi näin masentunut, mutta en usko hänen tuntevan samoin, hän vain nauttii hetkistään. En voi lopettaa koska en kestä jollen näe häntä, pelottaa että olen jo rakastunut... Miten tästä tuskasta ja ahdistuksesta pääsee eroon... Ei voi kellekään puhua... Luulen ettei hän suostuisi tapaamaan minua enää jos tunnustan tunteeni. Koskaan ennen ei hoidot ole haitanneet liittoani, nyt en haluaisi edes nukkua vaimoni kanssa mutta pakko... Ahdistaa...

3

993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukille!

Miltä muuten luulet vaimostasi tuntuvan?

• ei säälitä tippaakaan tollanen

miksi edes olet naimisissa...?

• Vapaaksi...

Ajauduin suhteeseen varatun henkilön kanssa hieman epätyypillisissä olosuhteissa, ollessani eroamassa entisestä miehestäni. Pidin häntä aluksi vain ihanana "päiväkahviseurana", jolta sai aina hyvät kyydit...parhaimmat. Kunnes huomasin etten enää muuta ajatellutkaan. Kai sitten rakastuin, vaikken myöntänytkään sitä itselleni ennenkuin oli liian myöhäistä. Pidin ajatukseni omana tietonani ja tapailimme satunnaisesti, kunnes olosuhteiden ja omien hölmöilyjeni pakosta ajauduin tilaanteeseen jossa jouduin väkisinkin lopettamaan juttumme( hän ei olisi halunnut, tosin pidin hänet pimennossa oman elämäni tapahtumista). Ehkä se on hänen ja avioliittonsa kannalta osoittautunut hyväksi.Toivottavasti.Tai sitten hän on jo löytänyt uuden "lämmittelijän" . Ehkä minä olin hänelle vain merkityksetön hoito.
      Olen yrittänyt kaikkeni unohtaakseni. Aikaakin on jo kulunut..uusi perhe, kiiltokuvaelämä ystävieni sanoista päätellen. Silti en tahdo aina jaksaa aamulla edes nousta ylös sängystä. Näin hänet ohimennen ja melkein ajoin autoni ojaan sen vilauksen johdosta.
      Olisi pitänyt olla rehellinen ja kertoa tunteistaan, ymmärrän sen nyt. Tilaisuuteni kertoa pilasin omalla passiivisuudellani ja epärehellisyydelläni koska pelkäsin liikaa.
      Pelkäsin että olinkin käyttötavaraa, että hän vain nauraisi.
      Nyt ymmärrän ettei se olisi minua murtanut.Jos hän olisi nauraen ilmoittanut ettei tunne mitään, olisin päässyt vapaaksi,tunteet kuolisivat..
      Häpesin ja edelleenkin vajoan syyllisyyden ja häpeän taakan alle, miten saatoin tehdä itselleni näin, tehdä itsestäni valehtelijan, pettäjän, ihmisen joka ei enää voi koskaan katsoa itseään peilistä täysin kirkkain silmin.
      Ehdotan että kerrot tunteistasi, tilaisuutesi voi mennä ohitse...
      Voi olla että hän tuntee samoin. Jos ei tunne, jos hänet "menetät", pystyt vielä jatkamaan elämääsi.
      Mieti, nyt kun häntä rakastat...haluaisitko oikeasti häntä enää jos hän ei tuntisi sinua kohtaan samoin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5465
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2326
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1860
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1585
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1513
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1378
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      222
      1008
    Aihe