Miten vittu se voi olla saatana ettei nykytekniikalla saa semmosta /- vaihteistoa mikä on ollut prätkissä aina
Kysymys
8
898
Vastaukset
- kuten jo olen,
aiemminkin monesti todennut..Olen samaa erittäin vmäistä asiaa miettinyt jo parivuotta..
- 992
Mistäs Vitusta Mä Voisin tietää
- Desert Storm
Ralli-, rata- ja Formula-autoissa on ohjauspyörässä joko kehikko tai nappi jolla vaihtaa /-.
Jotkut ralli- ja ratakuljettajat haluavat sen olevan vaihdekepin näköinen kepakko vaihdekepin paikalla, jolla "tyrkkiä" ylös tai "vetää" alas. Tähän ei Formulassa ole tilaa.- Kiki
Katuliikenteeseen rekisteöity formula tai ralliauto...
- veenomui
Kiki kirjoitti:
No Mersun uuemmissa automaatti laatikoissa on plus ja miinus eli D,1,2,3,4.Eli voit vaihtaa vaan pienen nykäyksen oikealle(plus) niin pienen viiveen kuluttua se vaihtaa 2 ja sit vielä toinen niin sit sul on 3 jne.Sit kun haluut vaihtaa pienemmälle niin vasemmalle pieni nykäys.
Tässä voi valita myös D:n eli tylsä ajoasento(taloudellinen) - Kiki
veenomui kirjoitti:
No Mersun uuemmissa automaatti laatikoissa on plus ja miinus eli D,1,2,3,4.Eli voit vaihtaa vaan pienen nykäyksen oikealle(plus) niin pienen viiveen kuluttua se vaihtaa 2 ja sit vielä toinen niin sit sul on 3 jne.Sit kun haluut vaihtaa pienemmälle niin vasemmalle pieni nykäys.
Tässä voi valita myös D:n eli tylsä ajoasento(taloudellinen)Onko tuo manuaalivaihteisto?
Ei ole, manuaali on semmonen missä on jarrun vieressä kytkinpojin, ja siihen malliin, toi on íhan automaatti käsivalinnalla, noita nt on pilvin pimein - Desert Storm
Kiki kirjoitti:
ei taida kannattaa rekisteröidä sellaisia ralliautoja, joissa näin kehittynyt tekniikka.
Vain tehdastalleilla varaa moisiin ja ne ovat visusti varjeltuja salaisuuksia hienouksineen.
Eikä maksa paljon.;)
- Jannaliini
Ainakin Smarteissa on puoliautomaatti, jossa vaihtaminen tehdään ratin takana olevilla vivuilla itse, mutta kytkintä ei tarvitse käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396326Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 55787
- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14681