Nyt tulikin tosi paha eteen ..olen ollut jo neljättä päivää pahassa vatsataudissa . En oo syönyt kahteen päivään yhtään mitään..ei pysty kun heti tulee huono olo ja kaikki tulee ulos. Onneksi olen kuitenkin saanut vähän maisteltua suolaista ettei ihan mee överiksi. Heikko olohan tässä on kun viime yönä sai taas valvoa kun teki pahaa.
Olen saanut taas jonkun verran noita kohtauksia kun en saa lääkkeitä otettua kun veisikin tulee kaaressa ylhäältä ja hetken päästä toisesta päästä. Tuskinpa ehtii lääkkeet edes imeyty kunnolla.
Nyt tarvitaankin vinkkejä siihen että miten saatte vatsataudin aikana lääkkeet parhaiten alas?
ei auta muu kun mennä taas moikaan pönttöä, tää on ihan hirveetä :´(
ärhäkäs vatsatauti ja lääkkeiden otto
anni74
2
1451
Vastaukset
- Telle
NaCl-tabletteja; niistä saa suolaa ja ne imeytyvät melkoisen nopeasti (saa apteekista, itse käytän hädän tullen niitä). Itselläni on usein epiaurojen yhteydessä oksentelua parin vrk:n ajan, tosiaankin kaikki tulee ulos. Lääkkeet imeytyvät puoleksi n. 30 minuutissa, kokonaan n. tunnissa. Itse yritän aurojen iskiessä lääkkeenoton jälkeen hengittää syvään nenän kautta ja keskittää ajatukseni johonkin miellyttävään (ei ruokaan ;).
- anni74
Pitääpä käydä apteekin kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746