Nyt tulikin tosi paha eteen ..olen ollut jo neljättä päivää pahassa vatsataudissa . En oo syönyt kahteen päivään yhtään mitään..ei pysty kun heti tulee huono olo ja kaikki tulee ulos. Onneksi olen kuitenkin saanut vähän maisteltua suolaista ettei ihan mee överiksi. Heikko olohan tässä on kun viime yönä sai taas valvoa kun teki pahaa.
Olen saanut taas jonkun verran noita kohtauksia kun en saa lääkkeitä otettua kun veisikin tulee kaaressa ylhäältä ja hetken päästä toisesta päästä. Tuskinpa ehtii lääkkeet edes imeyty kunnolla.
Nyt tarvitaankin vinkkejä siihen että miten saatte vatsataudin aikana lääkkeet parhaiten alas?
ei auta muu kun mennä taas moikaan pönttöä, tää on ihan hirveetä :´(
ärhäkäs vatsatauti ja lääkkeiden otto
anni74
2
1270
Vastaukset
- Telle
NaCl-tabletteja; niistä saa suolaa ja ne imeytyvät melkoisen nopeasti (saa apteekista, itse käytän hädän tullen niitä). Itselläni on usein epiaurojen yhteydessä oksentelua parin vrk:n ajan, tosiaankin kaikki tulee ulos. Lääkkeet imeytyvät puoleksi n. 30 minuutissa, kokonaan n. tunnissa. Itse yritän aurojen iskiessä lääkkeenoton jälkeen hengittää syvään nenän kautta ja keskittää ajatukseni johonkin miellyttävään (ei ruokaan ;).
- anni74
Pitääpä käydä apteekin kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274