Nyt tulikin tosi paha eteen ..olen ollut jo neljättä päivää pahassa vatsataudissa . En oo syönyt kahteen päivään yhtään mitään..ei pysty kun heti tulee huono olo ja kaikki tulee ulos. Onneksi olen kuitenkin saanut vähän maisteltua suolaista ettei ihan mee överiksi. Heikko olohan tässä on kun viime yönä sai taas valvoa kun teki pahaa.
Olen saanut taas jonkun verran noita kohtauksia kun en saa lääkkeitä otettua kun veisikin tulee kaaressa ylhäältä ja hetken päästä toisesta päästä. Tuskinpa ehtii lääkkeet edes imeyty kunnolla.
Nyt tarvitaankin vinkkejä siihen että miten saatte vatsataudin aikana lääkkeet parhaiten alas?
ei auta muu kun mennä taas moikaan pönttöä, tää on ihan hirveetä :´(
ärhäkäs vatsatauti ja lääkkeiden otto
anni74
2
1409
Vastaukset
- Telle
NaCl-tabletteja; niistä saa suolaa ja ne imeytyvät melkoisen nopeasti (saa apteekista, itse käytän hädän tullen niitä). Itselläni on usein epiaurojen yhteydessä oksentelua parin vrk:n ajan, tosiaankin kaikki tulee ulos. Lääkkeet imeytyvät puoleksi n. 30 minuutissa, kokonaan n. tunnissa. Itse yritän aurojen iskiessä lääkkeenoton jälkeen hengittää syvään nenän kautta ja keskittää ajatukseni johonkin miellyttävään (ei ruokaan ;).
- anni74
Pitääpä käydä apteekin kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756