Osaako kukaan neuvoa, mikä avuksi kun yritän asentaa vistaan logitechin webkamera ohjelmaa ja ilmoittaa että on yhteensopivuusongelma?
Kokeilin jo sitä, että etsin sopivaa ohjelmaa siihen, mutta ei löydy =(
Nyt olisi apu tarpeen, kiiiiiiiitoooooos!
Vista ja webkamera??
9
652
Vastaukset
- Kertoisit
Kertoisitko kameran mallin, niin voisi löytyä apua.
- Minä vaan
malli on logitech quickcam 9.0.2
- Näistä?
Minä vaan kirjoitti:
malli on logitech quickcam 9.0.2
http://www.logitech.com/index.cfm/405/&cl=gb,en?prodcrid=405
- Minä vaan
Näistä? kirjoitti:
http://www.logitech.com/index.cfm/405/&cl=gb,en?prodcrid=405
samanlaista ole siinä, mut lähimmäksi osuu tuo
http://www.logitech.com/index.cfm/435/3056&cl=gb,en
kameran mallia tarkentaakseni siinä lukee vielä fusion =) - Siltä, että
Minä vaan kirjoitti:
samanlaista ole siinä, mut lähimmäksi osuu tuo
http://www.logitech.com/index.cfm/435/3056&cl=gb,en
kameran mallia tarkentaakseni siinä lukee vielä fusion =)Tuohon Fusion kameraan ei näyttäisi löytyvän Vistalle drivereita. On ilmeisesti sen verran vanha kamera.
- Minä vaan
Siltä, että kirjoitti:
Tuohon Fusion kameraan ei näyttäisi löytyvän Vistalle drivereita. On ilmeisesti sen verran vanha kamera.
kovin vanha kamera, viime vuonna hankittu malli, sen takia ihmettelinkin ettei se käy...
no mutta, kiitos kuitenkin kun vastasit =) - jiipii
Minä vaan kirjoitti:
samanlaista ole siinä, mut lähimmäksi osuu tuo
http://www.logitech.com/index.cfm/435/3056&cl=gb,en
kameran mallia tarkentaakseni siinä lukee vielä fusion =)
- nimetön.
Vistan ajureita ei olekaan, niin XP:n ajurit voivat hyvinkin toimia.
Ongelmasi lienee vain saada tuo asennusohjelma toimimaan.
Ja sehän tapahtuu oikeaa hiirenkorvaa asennusohjelman kuvakkeen päälle, ominaisuudet, yhteensopivuus välilehti ja valitse XP SP2. OK.
Sitten uudelleen oikealla hiirenkorvalla ja Suorita järjestelmänvalvojana. Jotkut vanhat asennusohjelmat vaativat järjestelmän valvojana suorittamista.- Minä vaan
kokeilin kyllä tuotakin jo...ei auttanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 76661
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460