Millä viikolla teillä on vauva laskeutunut ja milloin sitten syntyi? Mulla laskeutu pari päivää sitten. En ole käynyt neuvolassa,mutta kyllä sen itse tuntee ja näkee,että maha on pudonnut alas. Hikkakin tuntuu jossain tuolla lantion sisällä tosi alhaalla.
Kertokaapa miten teillä on mennyt!
Terv:rv31
Laskeutumisesta??
3
371
Vastaukset
- rv 34
moi. esikoisesta mahani laskeutui rv 36 ja samalla vauva oli kiinnittyyt. syntyi sit laskettuna päivänä. nyt toista odotan rv 34 4. ei maha ole vielä laskeutunut, vaikka sen hikankin olen tuntenut just tuolla alhaalla niinkuin sinäkin. oli vauva tänään neuvolassa RT (tarjonnassa) mutta ei vielä kuitenkaan kiinnittynyt. useimmat vauvat kiinnittyvät vasta rv 36 jälkeen. kyllähän minäkin tunnen että maha on ihan tuolla alhaalla, mutta ei siis velä ole "oikeesti" laskeutunut. ei se tarkoita että kun maha o laskeutunut että siihen menee joku erityinen aika, millon sit syntyy. siskolla maha laskeutui jo rv 32 mutta vauva syntyi rv 41 2.
- rv31 (ap.)
mietin itsekkin,että miten se nyt jo on laskeutunu.. Kolmas lapsi tulossa ja jo esikoisen laskeutumisen huomasin ennen,kun se neuvolassa todettiin. Aikaisemmatkin muksut syntyneet reippaasti ennen laskettua aikaa.. Ei kuitenkaan laskeutuneet vielä näin aikaisin..
- rv 34+4
moi. vielä ja sen hikan tuntee vauvan selästä, siis vaikka pää olisi missä niin ei se hikka sielä tunnu vaan se niinku kaikuu sinne vaan. välillä se hikka voi tunua aika korkeella vaikka vauvan pää onkin ihan alhaalla ja kiinnittäytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595930Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242541No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402125- 202075
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61639Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83123281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085