Väkisin..

n-27

Mua kiihottaa jollakin sairaalla tavalla ajatus siitä,että mies ottais mut melkeinpä väkisin. Välillä on joku mies puristanut käsiäni,mutta ei se oo tuntunu siltä mitä haluisin. Tahtoisin kokonaan alistua ja olla aivan puolustuskyvytön, pikkasen taistella vastaan... Mies vois kuiskata korvaan että "oo nyt paikallaan niin tää ei satu.." tms.

Muilla samanlaisia fantasioita?

36

8024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FatBoy81

      Nainen joka vähän yrittää pyristellä vastaan, mutta pohjimmiltaan silti haluaa. Kenties sitoisin kiinni. Ottaisin heti tai sitten en :) Tekisin mitä haluaisin. Siinä fantasiaa kerrakseen ;)

      • Anonyymi

        Oltiin saunottu porukalla kun vieraat alkoi poistua Mikko jäi vielä meille, nousin sohvalta ja sanoi minä ainakin mene nukkumaan vaimo sanoi minä tuun kohta.
        Meni aikaa kun Mikko tuli puistelemaan ja herättelemään olin nukkuvinani. Kuulin kun meni olohuoneeseen ja sanoi ei saa hereille, kuulin jonkin aikaa puhetta ja sitten vaimo sanoi Mikko hei kurkistiin hämärään olohuoneeseen Mikko piti käsistä kiinni ja yritti suudella rintoja paidan päältä ajattelin oma vika kun ilman liivejä istui. Mikko sai jossakin välissä nostettua paidan ja piti käsistä kiinni im rajun näköisesti nännejä vaimon rimpuillessa kuulin kun sanoi huudan kohtaa niin saat lähdön Mikko sai yhdellä kädellä pidettyä käsistä kiinni ja toinen käsi hameen alle ja sanoi ilman housuja sormet antoi hyvää pillulle.
        Mikko aukoi omia housja pitäen kiinni käsistä kääntyi kontalleen sohvan eteen kyrpä pystyssä ja työntyi haaroihin vaimo liukui sohvan reunalle aika pian kalu painui sisään Mikko imi nännejä enää ei tarvinnut pitää kiinni käsistä ne oli sivulla vapaana Mikko nai voimalla vaimo kuiskas raiskaatko sinä Mikko vaan pani vaimon jalat nousi ylös alkoi kuulu kunnon pillun lotina huomasin vaimo tykkäs Mikko nousi ylemmäs ja suuteli vaimoa,vaimon kädet rutisti Mikon päätä ja suutelivat Vaimo alkoi jo kiljahtelemaan Mikko antoi iskuja pohjaan asti vaimo kirkui kun sai sisään spermaa. Melko pian vaimo tuli herättelemään ja lähti takaisin, kuulin kun sanoi katsotaan se sun peti pojan huoneesta.
        Meni aikaa ja alkoi kuulua kunnon naintia aika pitkään. Kun aamulla heräsin vaimo oli vieressä, keitteli kahvit ja keskusteltiin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

        Meni pari päivää vaimo oli halukas viinin saattelemana, tiesin miten oli nauttinut otin käsistä kiinni nousin päälle ja työnnyin sisään ja imin nännejä kovakouraisemmmin vaimo kostui hulluna naitiin aika hurjana kasi kertaa vaimo makasi loppuyön vieressä käsi ympärillä.


    • Babylon88

      Mulla on jo varhaisteiniajoista lähtien ollut samanlainen fantasia. Mua kiihottaa kovasti ajatus siitä, että mies ottais mut väkisin. Ehkä siihen liittyy jotain sellaista, että saa olla itse vapaa "likaisista" tuntemuksista, nuorempana koin nimittäin tosi rankkaa syyllisyyttä seksuaalisista ajatuksista ja haluista. Mua kiihottaa myös ajatus siitä, että mies kiihottuisi mun seurassa niin paljon, että sen olisi pakko ottaa mut, vaikka väkisin jos ei muuten.

      Poikaystäväni tietää fantasiastani ja joskus hän ottaa mut väkisin ja puhuu mulle rivoja tai sellaisia "ei tarvi pelätä" -juttuja, joista sä mainitsit. Mielestäni se on yksi kiihottavimmista tavoista rakastella poikani kanssa.

      • Anonyymi

        Moni nainen haluaa sitä niinku miehet et vaimo saa vierasta....Kiihotu sä ku sua haluu joku ...


    • nti86

      Itselläni ehkä se ero etten periaatteessa halua tuosta vain alistua. Jos mua yrittää ottaa väkisin niin pistän vastaan, täysillä eikä pikkusen. Jos toinen siitä pääsee yliotteeseen ja jään auttamatta alakynteen vaikka kuinka olen yrittänyt sitä estää, niin se tunne mikä siitä seuraa on mahtava. Jotta tuo sytyttäisi niin tilanteen on oltava aito, eikä vain jotain kevyttä roolileikkiä jossa minä vähän muka estelen ja toinen antaa heti periksi jos vain sanon että riittä. Voima, aggressiivisuus, intohimo & halu - that's the way I like it!
      Jos miehellä ei riitä voima/pokka/intressi noin pitkälle niin sitten saa olla.

      Harmi vaan, että tuota fantasiaa saa liian harvoin elää todeksi. Pitää vaan tyytyä simppelimpään "huviin" ;P

    • alistuja

      Minulla on myös samanlaisia fantasioita. Poikaystäväni tietää siitä että haluan joskus "rajumpaa kohtelua" mutta melko helläksi nuo pehmustetut käsiraudat jäävät. Minussa ei ole naista sanomaan poikakaverilleni mitä OIKEASTI haluan koska- niin kuin joku edellä mainitsikin- tunnen jonkinlaista syyllisyyttä näitä haluja kohtaan.

      Haluaisin juurikin näitä uhkailuja ja kunnon meininkiä!

      • Sellainen nainen

        Olen yli 30 ja 183-83 mies ja olen vain kerran päässyt alistamaan naista kunnolla.Annoin avokämmentä,solvasin,käskin ja lopuksi pakotin naisen kyyneleet silmissä kaikkeen haluamaani..Voikun löytyisi täältä eteläs.vielä sellaisia naisia..


      • Anonyymi
        Sellainen nainen kirjoitti:

        Olen yli 30 ja 183-83 mies ja olen vain kerran päässyt alistamaan naista kunnolla.Annoin avokämmentä,solvasin,käskin ja lopuksi pakotin naisen kyyneleet silmissä kaikkeen haluamaani..Voikun löytyisi täältä eteläs.vielä sellaisia naisia..

        Voiko vankilasta käsin kirjoittaa tänne?


    • N30++

      Minäkin nautin, kun minut otetaan todella kunnolla! Rakas mieheni on liian hellä siihen, mutta minulla on onneksi (ihan luvalla) vakirakastaja, joka osaa ottaa kyselemättä, käskee ja komentaa, työntää Ison kalunsa mihin haluaa milloin haluaa ja nai todella rajusti. Siinä saavat hiukset ja rinnatkin varsin kovaa käsittelyä. Silloin todella huudan ja ulvon orgasmeista. Saa tuntea Naiseutensa ja olla Miehen otettavana...

      Siihen ehkä liittyy myös vähän lisänautintoa oman miehen nöyryyttämisestä, kun hänen "täytyy" hyväksyä haluni ja suostua kotonakin kaikenlaisiin asioihin... kuitenkin, jos hän sanoisi ei, niin leikki loppuisi. Mutta seisova kikkeli paljastaa aina missä mennään...

    • Anonyymi

      Vaimolla oli samoja fiiliksiä jos joku panisi väkisin kerroin pitää järjestää innostui heti ja kertoi kaikenlaista fantasiastaan. Oltiin kalastamassa pohjoisen mökkialueella meillä olo pieni lautamökki viikon vuokralla. Kun tulin illalla mökille vaimo oli kiihottuneena odottamassa. Alkoi kertoa että oli ollut ulkopuolella juomassa viiniä ja aikuinen mies oli tullut istumaan terassille ottanut viinpullon esille ja antanut juomaa hänellekkin oli kertonut että oli tavannut mieheni joka oli kertonut vaimo on yksin mökillä. Mies oli riisunut likaiset vaatteet ja mennyt pesulle järveen takaisin tullessa alushousut oli ollut mäkinä ja kalu ollut reilusti lahkeessa, kun oli huomannut että vaimo katsoo kalua oli tullut lähelle ja alkanut kopeloimaan vaimo oli mennyt sisälle mies oli tullut perässä ja yrittänyt suudella ja riisunut pelkää kesähametta alas ruudellut rintoja väkisin ja kertonut että nautit tästä, vaimo oli luullut että minä olin kertonut fantasiasta.
      Mies oli työntänyt väkisin sängylle, ja aloittanut pillun nuolemisen vaimo oli tullut aivan kiimaan ja antautunut miehen työntyessä sitten sisään oli tullut melkein heti mies oli kertonut kuinka kiimanen vaimo oli ollut ja jatkanut panemista vaimo kertoi että oli halusta levittänyt lisää haarojaan että mies saa kunnolla.
      Ensi kerran jälkeen olivat juoneet lisää mies oli pannut vaimon kontalleen ja pannut takaa kunnolla vaimo kertoi kuinka oli nauttinut kun oli rajussa otteessa lantiosta oli saanut kaksi kertaa ennenkuin mies oli tullut. Mies oli pukenut päälleen ja kiitellyt.
      Istuin ihmeissäni kukahan se on ollut mutta en kertonut vaimolle. Iltayöstä sidoin vaimon kädet sängynpäätyyn laittoi malliksi vastaan nyt kiinteän pyöreä pylly oli edessä kalu seisoi kuin kivi pidin pyristelevää pyllyä kunnolla kiinni ja työnnyin sisään pillu oli litimärkä vaimo kiljui tyynyä vasten älä ota mieheni tulee kohta työnsin sormen pyllyyn silloin tuli ensimmäisen kerran jatkoin naintia oli vaan pylly pystyssä ja valitti älä raiskaa älä mutta pylly pyöri kuin haluaisi lisää laskin satsin sisään vaimo laskeutui als ja tärisi. Kun irroitin siteet kääntyi kainaloon kiitti suukoin kuinka olin järjestänyt vieraan.
      Viikkoja myöhemmin kerroin vaimolle että en tiennyt asiasta mitään, vaimo oli nolona ja pyyteli anteeksi mutta illalla pienessä sievässä kertoi että kun oli nähnyt sen miehen kalun koon oli kiihottunut heti ja ajatellut että olin sopinut miehen kanssa. Mies oli takaa naidessa liikutellut iso trskaa siten että vähän sisään ja pois oli nautiskellut siitä että panee märkää pillua vaimo oli vaatinut että lujaa sisään silloin oli tuntenut tulevansa otetuksi väkisin ja saanut kunnon orgasmit muuten mies oli ollut normaali pannut vaan rajusti.
      Nyt on sovittu että jarjestän uudestaan oikeasti voin sanoa että rakastelu on ollut nyt kiihkeätä. keroon joskun uudesta tilanteesta.

    • Anonyymi

      Aloittaja, mene Kaisaniemen puistoon.
      Toiveesi voi toteutua ”muualta tulleiden kanssa”.

      • Anonyymi

        Pitääkö siellä ootella 15 vuotta?


    • Anonyymi

      Hei! Oma str­eam. Sisää­­­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotk­a haluav­­­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://1705555.com/H/pR7le 👈

    • Anonyymi

      Oli kesä 2017 ,täytin sinä kesänä 18v ,kaverini oli täyttänyt alku vuodesta jo sen maagisen 18 v.
      Olin eka kertaa kapakassa,kaverini opasti että sievästi sitten alkoa sillä muutakin voi tehdä.
      Mielessähän se pyöri että pillua pitää saada.
      Kaikki tuntui niin vaikealta ,jännitti enkä osannut tanssia.
      Kaveri tanssi jonkun vanhemman daamin kans ,juttu näytti kiinnostavan hyvinkin,mietin että miksei nuorempi kiinnosta,ei kait tuollaisesta olis.
      Kun kaverini tuli mun tykö ,hän sanoi että meidät oli kutsuttu yhteen pöytään.
      Menimme ,siellä oli se nainen jota kaverini oli tanssittanut ,ja kuulemma hänen miehensä.
      Oli outoa ja olin kuuntelevana .
      Kun parin mies sanoi että eiköhän siirrytä meidän mökille ,siellä on kivempaa ja halvempaa juotavaa.
      Menimme pariskunnan autolla, mies oli lupautunut olemaan kuskina .
      Ihmettelin kun nainen alkoi suutelemaan kaveria ,ja alkoi kopeloimaan mua . Olin pikkuisen pakokauhussa. Annoin kuitenkin naisen tutustua housujen sisällöstä ,koska kalu oli kovana .
      Kalu oli jo ulkona ,kuului herra Jestas mikä kulli.
      Hetkessä kalu oli naisen suussa . En kestänyt kun hetken kun voihkaisi että multa tulee .
      Multa ruiskahti ja paljon ,kaverini painoi naisen päätä mua vasten että koko lasti meni naisen kurkkuun. Nainen yski ja yökkäs.
      Kaverini vaan sanoi hieman ylpeästi että oot hyvä narttu. Ei tainnut olla mulle sanottu.
      Pääsimme mökille ,naiselta lähti vaatteet.
      Pikkuhousut kiinnosti mua,naisen mies sanoi ,,laita taskuus.
      Näin naisen eka kertaa alastomana,eikä hän piilotellut pilluaan.
      Katselin ihmeissäni kun näistä alettiin kiinnittää sänkyyn. Tyyny pyrstön alle helpottamaan naimista.
      Sain eka vuoron nuolla pillua,kiemurtelevaa naista. Oli jännä maku.
      Nyt sitten naitte kunnolla narttua.
      Ja nainhan minä ,sen mitä pystyin.
      Nainen voihki ja vikisi koko ajan,siihen mitä jaksoin ja kaveri jatkoi.

    • Anonyymi

      Meidän tuttu oli käymässä ja humalassa, silloin välillä puristelee ihanasti kun mies paikalla on asiallinen, mies lähti kauppaan oli varastossa hakemassa tavaroita tuli taakse ja otti kiinni kuiski kuinka on herkullinen pylly, nämä housut on seksikkäät hieroi rintoja kehui kuinka kovat nännit yritin kiemurrella alkoi jo haluttaa kun hieroi rintoja toinen käsi hieroi suoraan housun sisältä sanoin seksikkään märkä sormet kävi sisällä useasti. Kostui kunnolla huomasi sen ja laski housuni rimpuilin kuiskasi panen vain vähän kaivoi kalua esiin en nähnyt kun työnsi sen sisään se oli ihanan paksu tuntui että halkean en heti vastustellut tuntui niin pervolta mies piti käsistä kiinni sanoi otan sinut vaikka et anna olin liti märkä lopulla työnsin pyllyä kuiski saat nyt paljasta kyrpää miltä tuntuu sanoin et saa älä enää kuiski pillu on eri mieltä niin kuin oli pitkästä aikaa halusin kunnolla nousin melkein ilmaan kun työnteli tunsin että tulen yritin estää en voinut mitään huusin kun tulin huusin laske sisään mies vain nai olin hervoton kun laukesi sitä tuli ulos pitkin vartta värisin ja nyyhkytin. Mie tyynnytteli en voinut mitään olet niin haluttava. Käännyin ja suutelin olit ihana täsät ei puhuta sitten. Mieheni tuli kaupasta ja vei miehen kotiaan. Mies soitti ja pyysi anteeksi käski käymään. Soitin myöhemmin ja menin.
      Markku pyysi anteeksi ja halasi värisin koko ajan halatessa katsoin Markkua ja suudeltiin , kysyi saako anteeksi suutelin uudestaan ja vaatteet lensi olin pian sängyssä ja imin kalua sanoin odotin tätä Markku käänsi ja tuli takaa painoi sänkyä vasten piti käsiä suorina kuiski iso kyrpä nai sinua huokailin nai vaan on ihanaaa on on varmaa lakana kastu olin niin kiimassa Markku kesti pitkään tuli kasi kertaa toisella aivan raivona laski kuuman eliksiirin sisään olin pitkää vatsallaan tunsin että sain kunnolla. Nousin istumaan Markku silitteli minua sanoi minä todella halusin sinua en tiedä heti seisoo kun ajattelen sinua katsoi limaista kalua koskin siihen se alkoi nousta ihailin iso kalua nousin päälle panin vähän pehmeän sisään kuisksin se kasvaa ihanasti aloin naida vapaasti kun koski nänneihin huusin eiii ja tulin Markku jatkoi olin enää pantavana nautin hulluna rinnat oli hellät antoi kipinää pilluun koko ajan huusin ja tulin Markku piti kiinni ja laski sisään. Istuin siinä ja sanoin käyn joskus kun haluan että panet.

    • Anonyymi

      Olin fantasioinut mieheni kanssa että ottaa väkisin, kun kokeili sain mielettömän fiiliksen tuntui kuin vieras olisi tunkeutunut olin pitkään onnellinen tunteesta.
      Mieheni järjesti tietämättäni niin että jäin kolmen humaltuneen miehen kanssa autotalliimme, mieheni lähdettyä meni hetki kun yksi miehistä kävi käsiksi muut katselivat, tunsin heti salaa kiihottumista, hyväily meni pitemmälle sormet jo oli haaroissa ja toiset tuli mukaan olin meidän auton konepellillä tissit paljaana ja yhden kädet pillussa kun ensimmäinen tuli paljaalla sisään olin saada jo orgasmin panin vastaan se ei auttanut miehet otti vuorotellen toisen kohdalla jo halusin itse mieletön kiima päällä annoin miehille pillua. Kun mieheni tuli kaikki oli kuin ei mitään.
      Illalla mieheni tunnusti että oli sopinut minun raiskauksesta, halasin miestäni kuiskasin en sin vastustelin sitten annoin vapaasti naida tulin koko ajan jotenkin vähän aina kun terska meni ensikertaa sisään tulin halusin raakamaista panoa.
      Mieheni kokeili pillua huudahdin kuiskas ei nyt ja kuiskasi ehkä uudelleen joskus.olin aamuu asti halukkaalla päällä ja sain aamulla rajusti takaa

    • Anonyymi

      maalla olin kesällä töissä pariskunnalle, niitin heiniä aamupäivän, ilta päivällä isäntä lähti haravoimaan, talon emäntä laitteli saunaa, aika ajoin Meeri kiusasi onko saanut naista, katsoin kun laitteli puita muurin alle, menin taakse ja otin kiinni kiljahti Sami, hullu olin saada sydärin. tunsin pyllyn käsissä ohuen leningin alla, sanoin nyt saan naista Meeri kerkes nousta työnnin laudetta vasten ja otin rinnoista kiinni SAMI SAMI ei noin avasin takaa leningin vedin alas suukotin niskaa olet kiusannut koko päivän ja hieroin rintoja nännit pullahti koviksi painoin lantiota pyllyä vasten, tunnetko ja hieroin traktorin ääni kuulu kun isäntä kierti peltoa. SAMI älä hyvä mies hieroin lisää työnsin käden alushousujen sisään Huusi SAMI usko pillu oli märkä laskin kädellä housuja ja avasin omat työnnyin sisään huokasi sami sami hieroin nännejä Meeri vain kuiskas raiskaatko sinä imin niskasta raiskaan Meeri valitti ei ei ja pylly alkoi antaa periksi se jo liikkui panon tahdissa Meeri huokaili että tekee hyvää ei kukaan ole näin väkisin tuntuuko kuiskasin tuntuu Meeri kiljahteli haluttaa hirveästi aivan hulluna munakarvat oli märkinä kun panin takaa kuiskas joskus olen haaveillut joku tulee ja panee. Sanoin otan väkisin ja panin Meerin jalat oli petää kun vapisi niin laskin sisään ulisi sitähän tulee.
      Kun kääntyi kysyi eihän ole tauteja sanoi mistä kämmenestäkö ne tulee, kysyi olinko , ei kai olinko ensimmäinen ja halasi kuiskas nyt laitat mekon kiinni.
      Isäntä tuli sauna oli lämmin istuttiin iltaa ulkona ja pullosta kossua pidin varani isäntä alkoi jo horjahdella sanoi otetaan vielä, otti kerralla monta kulausta Meeri sanoi pitääkö sitä vouhottaa isäntä sanoi Sami on hyvä jätkä, kohta vietiin isäntää nukkumaan.
      Ulkona istuttiin vastakkain Meerin kanssa, hymyili ja nosti helmaa karvainen pillu näkyi punasteli hieman nousi katson Heikkiä. Tuli ja käveli saunalle kun pääsin sisään saunaan halasi kuiskas sait pillun vauhtiin kokeile valui pitkin jalkoja nosti mekkoa ota tässä katsoi kalua tuo saa panna aimna ja veti lähelle hymyili hullua ohjaan kalua pilluun pantiin ja suudeltiin suuteli ja suuteli sanoi minussa asuu nyt kiima, nautin hulluna kun panit takaa koko illan on pillu halunnut lisää otin kiinni nyt panen taas Meeri kiljahteli hiljaa apua se menee syvään ja rutisti laukesin uudelleen, Meeri laittoi housut nauroi haluan että pysyy sisällä. Meni ulos ja sisälle, tuli portaille tulin saunasta. Kun lähdin kotia verannalla Meeri suuteli ja suuteli.
      Seuraavana aamuna pöyhin aikaisin heiniä kun ei ollut yökastetta, Isöntä tuli pihaan kun tulin oli pikkusen kossua pullossa joi sen naamaan. Sanoi käyn Herkon kanssa kaupassa on jo yhdeksän, pitäähän kossua olla Meeri huusi portailta ei sitten viinaa isäntä sanoi oliskuin olisi käskenyt ostaa, corttina lähti pihasta, menin sisään Meeri laittoi oven lukkoon, imin rintoja sanoin ihanat Meeri työnsi rintakehää ukko ei välitä paljon enää, haroin pillua sanoin onko emäntä saanut Meeri pakeni ei etkä sinäkään pääsin välillä imemään rintoja ja kourimaan työnsin sohvalle jalat levähti auki laskin housut nyt emäntä saa vierasta työnteli pois pääsin sisään työntelin voimalla pidin käsistä ja imin nännejä, puhelin soi seinällä hättänty pitää vastata panin vain kohta Meeri ei pannut vastaan paineli pakaroista sanoi olet minun pano mies että sinulla on kova kyrpä kiljui jo siihen malliin että panin kaikki sisään.
      Meeri nousi sanoi on tämä hullu kesä mutta mukava.
      Meeri osasi myöhemminkin kutsua kun isäntä ei ollut paikalla. Kertoi että työt menee mukavammin kun tietää että tulet kun pyydän, kuiskas olet nainut enemmän kuin ukko sekin yrittää joskus haaveilen sinusta ja innostun itsekkin.
      Asun ja olen kaukana käyn kesäisin, Meeri liikku kuin nuoret tytöt kun tietää saa niin paljon kuin haluaa, oma vaimo ja lapset vähän hidastaa tapaamista.

    • Vaimoa olen tavannut ottaa välillä takaapäin niin, että pidän käsiä takana kiinni, painan toisella kädellä hartioista ja panen perseeseen. Tai tulen kokonaan päälle ja sidon kädet sivuille ja puren niskaa ja painelen kunnolla kakkosluukulle. Siitä ei kyllä pääse karkuun. Ynisee ja murisee alla. Lopuksi lasken lastit ja hän kuulee korvassa minun huohotuksen kun saan tyydytyksen. Kumpikin tykkää

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mieheni on liian hellä ja hän tietää sen ,ei edes leikki rajusta panosta onnistu.
      Hän tietää sen ja sen mitä halusin.
      Kerran hän sitten yllätti mut,kertomalla että voisin kokeilla vierasta miestä.
      Tulikin eteen sitten se kohtalon paikka että mulle tarjoutui tilaisuus kimppaan.
      Hirvitti mutta kuitenkin ajauduttiin lähtemään panolle.
      Mieheni opasti kavereita kun olin toisen kans yhdynnässä ,meikkaamaan mut ,tekeen fritsut pillun laitaan kun saavat siemenet pilluun .
      Ja ottamaan mun peppu neitsyys.
      Eikä saanut kuunnella mua vaan aina piti miesten tyydyttää itsensä ennen kun lopettaa.
      Sain,,sain oikein kunnolla. Se oli nöyryyttävää kun mua naitiin molempiin reikiin samaan aikaan.

    • kyllä miehenä kiihottaa jos joku toinen mies ottaisi minut väkisin ja rajusti

    • Anonyymi

      Minä haluaisin naisena, että joku toinen nainen ottaisi minut väkisin. Alistaisi täysin seksilelukseen, ottaisi kuin mies kyselemättä mistä minä tykkään. Painaisi pikkuhousunsa kasvojani vasten ja pakottaisi minut nuolemaan itseään kaikkialta.

      Tietenkin oikeassa elämässä tämä ei välttämättä toimi. Missä kokeilla tätä pakottamista hallitusti ? Wildclub ? Ihmiset kertokaa paikkoja Helsingissä, ja ehdottomasti myös Tallinnassa, jossa voisi törmätä johonkuhun saman mieliseen ? Onko Tallinnan risteily hyvä paikka etsiä kinkkisempää seuraa? Tallinnassa itsessään ? Tai mistä tämän tyyppistä palvelua voisi katsastaa kotimaassa ja Virossa ?



      Hotmama

    • Anonyymi

      Me naisystävän kanssa usein harrastetaan "nakuhippaa" vai miksikä sitö voisi sanoa.
      Eli ollaan alasti kotona, vähän kiusoitellaan toista, että ollaan valmiiksi kiihottuneita.
      Sitten jahdataan toista ja jos/kun saa kiinni, kiinnisaadulle saa tehdä mitä haluaa ja hänen on taas pyristeltävä irti jos pystyy.
      Menee aika usein vähän tuollaiseksi väkisin ottamiseksi, vaikka molemmat haluaa sitä.
      On kivaa.
      Monesti, kun saan naisystäväni kiinni ja alan hoitelemaan häntä, hän pyristäytyy tilanteesta airti joskus niinkin, kun olen jo hänen sisällään ja hyvässä vauhdissa hoitamassa aktia, jolloin otan hänet uudestaan kiinni vähän rajummin ja usein joudun kaatamaan hänet sängylle tai jollekin tasolle ja pitämään hänet väkisin aloillaan ja ottamaan hänet rajusti. Tai käännän hänet ympäri nojaamaan vaikka pöytää vasten pyllistysasentoon ja panen häntä takaapäin.
      Akti on välillä aika rajuakin, mutta toista nyt ei tietenkään satuteta, mutta on juurikin tuollaista melkein väkisin ottamista. Seksi tuntuu kyllä jotenkin helvetisti paremmalta noin ja mutenkin jotenkin kiihottavalta ja hänkin useimmiten saa todella voimakkaan orkun tai useammankin.

    • Anonyymi

      Olin nuoruudessa kauppa-apulaisena ja siellä kerran liikkeen kellarissa olin pussittamassa perunoita, kun eräs liikkeen vanhempi työntekijä ilmestyi sinne ja enemmän tai vähemmän väkisin pani minua siellä perunasäkkien päällä. Ensin häpeilin jälkeenpäin, mutta sitten myöhemmin usein onanoidessani kuvittelin aina tulla raiskatuksi. Kerran sitten ollessani 17 ja kesätansseissa erällä tunnetulle lavalla, kävelin välillä sen ympäristössä kun kolme poika veti minut sisään pakettiautoon, missä naivat minua vuoron perään. Sain mitä halusin, vaikka kadutti jälkeenpäin. Olinhan itse antanut aihetta siihen. Opin pitämään sen jälkeen rajummasta seksistä ja sitä on riittänyt vuosien ajan. Nyt olen jo lähes 70 v ja vieläkin nautin seksistä-

      • Ei enää tänä päivänä tuollaiset menisi olan kohautuksella, vaan tulisi rikosilmoitus heti. Ja tietyssä mielessä oikein. Menneinä vuosikymmeninä meininki oli hieman brutaalimpaa ja noista ei huudeltu.

        Mutta toisessa ketjussa käsiteltiin aihetta. Minkä salaisen merkin sitä voisi sopia, että "saa naida kohdatessa" todellakin naisin brutaalisti pottusäkkien päällä varaston tyttöä jos tietäisi että siihen on lupa ja halu.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Ei enää tänä päivänä tuollaiset menisi olan kohautuksella, vaan tulisi rikosilmoitus heti. Ja tietyssä mielessä oikein. Menneinä vuosikymmeninä meininki oli hieman brutaalimpaa ja noista ei huudeltu.

        Mutta toisessa ketjussa käsiteltiin aihetta. Minkä salaisen merkin sitä voisi sopia, että "saa naida kohdatessa" todellakin naisin brutaalisti pottusäkkien päällä varaston tyttöä jos tietäisi että siihen on lupa ja halu.

        Menneinä vuosikymmeninä ymmärrettiin paremmin mitä on nainen ja mitä on mies. Eihän tuokaan nainen noista kokemuksista pilalle mennyt, päinvastoin. Me miehet voisimme rohkaistua enemmän. Niin naisetkin olisivat tyydytettyjä ja onnellisia omassa naisenroolissaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menneinä vuosikymmeninä ymmärrettiin paremmin mitä on nainen ja mitä on mies. Eihän tuokaan nainen noista kokemuksista pilalle mennyt, päinvastoin. Me miehet voisimme rohkaistua enemmän. Niin naisetkin olisivat tyydytettyjä ja onnellisia omassa naisenroolissaan.

        No noin roskia hommaa ei kyllä ole suotavaa tehdä, mutta allekirjoitan tuon muuten.

        Tässä kesällä sattui tilanne jossa meillä oli nuori naisseurue, sellaisia kaks vitosia meidän mukana rilluttelemasaa ja tottakai jutut oli jossain vaiheessa meillä sedillä ronskeja. Saatiinn hirveä voke metoo ryöpytys niskaan vaikka varsinaisesti ei edes tehty mitään.

        Muutamaa viikkoa myöhemmin oli oma ikäistä porukkaa. Meininki aivan eri.

        Juteltiin tuosta meetoo vokepaskasa. Se on perseestä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimo joutui väkisin otetuksi, eräällä asunnolla. Leena oli ainut nainen meitä miehiä oli neljä. Ilta meni kivasti, Leena alkoi olla kaikkien haluama, kädet kulki pitkin kylkiä jos istui jonkun vieressä, Leena hymyili minulle, kuiskas keittiössä alkaa olla liian kiihkeää lähdetäänkö jo pois. Sanoin katsotaan mitä tulee.
      Merkku ja Heikki nappasi istumaan heidän väliin, vaimon asu kyllä antoi ymmärtää että on nätti. En ollut huomaavinani kun kädet hyväili selkää ja Heikin käsi paljaalla polvella, Leena naureskeli miehille, menin Sepon luo keittiöön kun tulin sieltä vaimon nännit oli pystyssä ja vähän punaposkinen. Vaimo lähti vessaan menin tupakalle Sepon kanssa näin Leenan tulevan vessasta Markku veti hänet kamariin, näin kun Leena nosteli Markun käsiä pois, pusero kävi jo korkealla ja Markun kädet rimnnoissa. Sitten katosivat näkyvistä, huutoa ei kuulunut, kun menin sisälle Heikki katsoi minua ei siellä mitään ei huuda, siirryin ovelle Leena oli rinnat paljaana Markun huulet niissä kiinni hame oli jo lantiolla mustat pitsipökyt näkyvillä.
      Leena rimpuili Markun käsi housun sisään Leena yritti nostella jalkoja kuiski en minä voi sormet teki nopeaa liikettä ja nännit oli suussa Leena oli silmät kiinni välillä Markku kysyi haluatko Leena sanoi en minä lopetatko Markku otti toisella kädellä housujaan alas, jäykkä paksu kalu seisoi yritti päästä haaroihin Leena esteli kun työntyi sisään Leenan pää kääntyi taakse lamaantu antoi naida katseli ympärilleen ei huomannut minua antautu kuiski pane äkkiä olet kova ihanan kova Markku pani voimalla. Heikki ja Seppo tuli taakse, Seppo sanoi ei ole huutanut mitään kuiskasin pankaa kaikki.
      Leena oli humalassa ja kiihtynyt tarttui heti kaluihin ei muistanut minua ollenkaan.
      Mies vaihtui haaroissa Leena ulisi aina kun sai sisään spermaa,
      Jokainen pani ainakin kahdesti en ole varma, Leena sai edestä ja takaa.
      Alku oli väkivaltaan liittyvää mutta ei huutanut ja antoi sitten vapaasti.
      Leena nukahti lopussa kamariin ja me jatkettiin istumista, noin neljän jälkeen Leena tuli kamarista oli siivonnut itseään oli aika kuosissa halusi heti kotia.
      Kotona makoiltiin, Leena tunnusti Heikki oli yrittänyt väkisin sängyllä, otin viereen kysyin satuttiko halasi ei satuttanut. En vain muista kaikkea, sanoin älä suutu ja näytin kuvia ja filmin pätkiä Katsoi, et tullut väliin sanoin et huutanut Leena oli hiljaa, minä muistan kaikki en tiedä mikä tuli mutta annoin kaikkien panna en tiedä monestikko.
      Silittelin vartaloa sanoin olet hyvärunkoinen nainen, kuiskasin olet naitavan näköinen Leena kuiskas nautin kun sain antaa tulin oikeasti aina kun spermaa syöksy sisään voimalla. Markku vikitteli sohvalla koko ajan kun olit ulkona kuiskas että raiskaa jos ei saa ja työntyi pikkareihin, kostuin vaikka ei olis pitänyt ja mainitsi siitä kun tulin vessasta veti kamariin ja jatkoi aika väkisin. Ethän suutu jos tunnustan, panin oikeasti vastaan mutta Merkun röyhkeys sai aikaan jotain kun työntyi väkisin tuli turvottava tunne pilluun ja haku ja oli vieras annatko anteeksi ja suuteli jatkoi kun muut tuli halusin vain lisää vierasta kyrpää olin jossakin ihme halussa kiinni. hyväili vaimoa otin tyynyn päällisen laitoin sen päähän ja aloin suudella joka paikkaan nuolin pillua kuiskin tämä on saanut iso kyrpää Leena huokaili koskin sisään se valui kunnolla nousin päälle Leena huusi heti, taas ihanaa kyrpää kerroin paksu musta kyrpä raiskaa nyt Leena halusi siään nosti lantiotaan kuiski voi luoja onko sen pää punainen ja paksu työntelin hitaasti sanoin on se on nuoren iso kyrpä Leena huokaili mustaa ihanaa työnsi ja kääntyi työnnyin litisevään pilluun kerroin osalla valuu jo odottaessa spermaa nokasta pillu oli jo niin märkä että valui pitkin jalkoja vedin pois kuiskas mitä miksi painoin pyllyyn huusi ei sinne sanoin mustat nai aina pyllyyn Leena ulissi suoli oli tiukka kosketteli palleja altapäin oi ihanat mustat pallit hieroi pilluaan ja vapisi laskin sisään kiljui mustaaah tulee.
      Jäi makaamaan ja huokaili olin kuin mustien miesten pantavana ihanasti osaat.
      Käytiin pesulla ja nukuttiin pitkälle aamupäivälle.
      Aamulla Leena seisoi keittiössä haarat leviämmällä huokasi odotan vielä nousin ja painoin sisään itkien huusi kosket pohjaan koskin nänneihin alkoi heti vapista pidin pohjassa tunsin supistukset ja laukesin kuiski pidä pidä kun otin pois pyörähti ja halasi kuiskas olen saanut kyrpää liikaa ihanasti liikaa pidetään taukoa joohan.
      Käytiin kaupassa naurettiin ja keskusteltiin katsoin kun käveli edellä sanoin kassalla korvaan sinusta näkee että olet saanut ja paljon.
      Leena laitteli linjalle tavaroita huomasin nännit ne oli paisunut koviksi näytin kieltä Leena punasteli. Mentiin autoon nosti puseron ja käski imemään sanoi haluan hulluna että imet. Kun päästiin kotia laskin kassit lattialle, katsoin Leenaa juoksi ja hyppäsi sänkyyn laskin housut ja nostin helmoja paljas pylly työnnyin sisään Leena huokaili naithan joka päivä että tämä menee ohi lupasin, levitti harroja kysyi olenko naitava painoin syvään.

    • Anonyymi

      Suurimmalla osalla naisista on tämä fantasia. Heidät on opetettu häpeämään sitä, koska se ei ole sopusoinnussa nykyisen "Vahvan Naisen" ihanteen kanssa. Se on hyvin poliittisesti epäkorrekti halu, joka kuitenkin pohjautuu normaaliin biologiaan ja naiseuteen. Useimmat naiset haluavat tulla rajusti otetuiksi. Kun he eivät saa tätä luonnollisesti heille sopivaa seksimuotoa, niin seuraa kaikenlaisia ongelmia.

      • Näin se just taitaa olla.


      • Anonyymi
        Annu.L kirjoitti:

        Näin se just taitaa olla.

        Noin söpö neito saisi helposti itsensä otetuksi koska tahansa!!?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimolle kävi niin että joutui"antamaan" aluksi ehkä väkisin. Oltiin hotellissa oli jo aika myöhä istuttiin miehen huoneessa joka tuli tutuksi alakerrassa. Houkuttelin vaimoa jo omaan huoneeseen sanoi juomat juomatta tulen kohta.
      Heräsin kun vaimo tuli huoneeseen, riisui vaatteet, seisoi selin kun laittoi yöpukua, pakarassa oli kunnon imujälki. Vaimo tuli kainaloon otti kunnon otteen huomasin oli valveilla kysyin kannattiko jäädä kuiskas kannatti ja ei.
      Nostin päätä miten niin, kun jäin sinne mies tuli heti viereen avasi jakun kysyi onko kuuma otin pois en muistanut että pyysit ilman liivejä, alkoi jännittämään nännit kovettui ja mies huomasi tuli ihan kiinni kuiskas saako vähän koskea, ajattelin että jos vähän kun juotiin sen viinoja.
      Huomaamatta huokasin kun kosketti ensi kerran veti heti puseron ylös olin kädet ylhäällä puseron kanssa ja tunsin huulet nänneissä yritin päästä puserosta se kaatoi seljälleen sänkyyn imi kiihkeänä tunsin hame nousee ylös veti kaksin käsin hameen ylös piti käsillä mun käsiä olin vielä puseron sisällä tunsin että nuolee, yritin olla rauhallinen silloin sai housut alas ja nuoli kuiskaili kyllä minä haluan.
      Ei sille voinut mitää että kostuin jatkoi nuolemista pyysin että lopeta jatkoi vaan tiijäthäm kun aikansa imee annoin imeä levitti jalat oli pienessä ajassa riisunut nuollessa työntyi sisään ensin säikähdin mutta oli niin iso ja kova annoin naida olihan jo sisässä alkoi haluttamaan pirusti sai revittyä puseron pois mies suuteli heti kuiskas kuinka olen tiukka, olinhan tiukka kun sen kyrpä oli iso sain väikisa orgasmin ja vedin jaloilla syvälle tunsin kun laukesi ruiski paljon.
      Melkein heti pyysi anteeksi monta kertaa kehui niin seksikkääksi ja oli vieressä.
      Myönsin sille että nautin. Meni hetki kun huomasin sillä seiso taas käänsi minut vatsalleen ja nuoli ja imi pyllystä sormi liikkui koko ajan pillussa levitin jalkoja tuli heti takaa pillu oli niin turvoksissa ja kiima kasvoi annoin panna tulin kahdesti ennen kuin laukesi taas sisään. Nousin ylös mies vaan makasi otin vaatteet ja puin käytävällä.
      Kysyin syytätkö sitä, sanoi vaikeana miten voin kun halusin itse.
      aamupalan jälkeen nukuttiin vähän ja mentiin alas respa sanoi huone on maksettu.

      Kotona illalla sanoin tässä on kuitti ja näytin valokuvaa pyllystä. Vaimo katsoi ja sanoi haluan toisen kuitin, Tein työtä käskettyä ja panin huutavaa vaimoa taisi olla oma mielikuvitus matkassa kun oli niin valmis ja kiihkeä

    • Anonyymi

      Mä olin hengellisessä tilaisuudessa ja hyvännäköinen nainen tuli ja laitto mun polvelle jalan kysyi saako rukoilla?Siirsin sen käden mun haaroihin ja sanoin,koske siihen. Hän otti käden pois ja. Sanoi tule tuonne missä sai palvelua.Siinä hän kysyi haluutko tosiaan niin,kuiskasin hänelle,oon kytänny sua kauan ja sun herkkuperse on ollu mun silmissä ku oon runkannu.Hän otti siitä kii ja sanoi,sä oot kiihottava,se meni suuhun,pilluun ym ym.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe