Mukava,fiksu ja asiallinen nuorimies TÄNNE

-82

4

1377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkea nähnyt, mutta ei tä...

      Näin kuvailen itseäni ja henkilöä jota haen

      Missä olet Etsin sinua 26-28 vuotias sinkku mies uudeltamaalta. Tarkemmin sanottuna Pk-seudun lähikunnista kuten Kerava ja Sipoo alueelta. Voitaisiin silloin olla todellisessa elämässä tekemisissä. Seuraavanlaisia ominaisuuksia olisi ns. pakko löytyä: Pituus 179-181 cm. Pienikokoinen ja olet vain hoikka kropaltasi. Omaat maantienväriset hiukset ja siniset silmät. Armeijan kävit merivoimissa ja arvoltansa olet kessu. Harrastuksena hirvenmetsästys tai olet halukas aloittamaan sen. Olet harrastanut harrastus mielessä joskus nyrkkeilyä ja tai olet kiinnostunut siintä. Olet suorittanut ammattikorkeakoulun logistiikka tradenomin tutkinnolla. Pohjakoulutus elektroniikan asentaja. Työskentelet esimieshommissa vaikka maanrakennus myyntifirmassa ja olet päällikkö asemaltasi. Ulkonäöltäsi olet nuoren,kivan,mukavan,siistin ja sympaattisen näköinen. Pukeudut farkkuihin ja kauluspaitaan töissä ja yleisestikin ja myös tilanteen mukaan osaat pukeutua siististi(edustuskelpoinen tarvittaessa), tyylikkäästi ja myös käyttäytyä hyvin.Ulkonäöstä voi huolehtia sen verran että on siisti ulkoasultansa. Kotona rennompi pukeutuminen kuten verkkarit käy hyvin. Pidät seuraavista asioista rullaluistelu,uiminen, hiihtäminen, kössi ja kuntosalilla käymisestä silloin tällöin ihan vain kunnon kohentamiseksi ja lihoamisen estämiseksi urheilet. Olet mökki-ihminen ja mökki voisi löytyä vanhemmilta saimaanrannalta mikkelistä tai lähiseudulta kuten sulkava. Käyt tai olet kiinnostunut käymään verenluovutuksessa. Pidät koirista,et ole allerginen niille ja tulet niiden kanssa hyvin toimeen.

      Luonteestasi olisi ns.pakko löytyä seuraavia luonteenpiirteitä:
      Asiallinen,reilu,fiksu,hyväkäytöksinen,naista arvostava ja huomioon ottava ja muutenkin huomaavainen kohtelias herrasmies joka osaa näyttää tunteensa ujostelematta myös julkisesti. Elikkä haluaisin ns.vanhanaikaista käytöstä löytyvän. Lisäksi toivon sinulta rehtiä olemusta ja rehellisyyttä,luotettavuutta,rauhallisuutta,hyväntahtoisuutta,hyvä sydämellisyyttä ja joustavuutta. Hieman poikamaisuutta saa olla ja taitoa osata hymyillä ja nauraa omille jutuille joten huumorintajuisuutta ja vitsikkyyttä voisi olla. Kuitenkin toivon vastuuntuntoisuutta ja tunnollisuutta. Toivoisin että olisit porukassa taakse vetäytyväinen/hiljaisempi ja olisit helposti lähestyttävissä,vastaanottavainen,läsnäoleva ja uusissa tilanteissa ulospäin suuntautuva elikkä pientä sosiaalisuutta löytyisi kohtuullisesti. Myös ihanaa,ymmärtäväistä,huolehtivaista,sympaattista ja herkempää eli tunteellisempaa puolta toivoisin sinulta löytyvän. Auttavaisuutta eli avuliaisuutta arvostaisin ja tavallista ja kunnollista luonnetta. Aitous ja kiltteys on myös tärkeää. Voisit olla hieman määrätietoinen,johdonmukainen,nuorenoloinen ja tempperamenttinen hieman. Olisi suotavaa myöskin että tulisit hyvin toimeen ihmisten kanssa. Olet myös mukava kaikintavoin oleva nuori mies. Ahkeruutta ja reippautta täytyy tarvittaessa löytyä muutenkin kuin vain töissä ja myöskin meneväinen saa hieman olla mutta ei kuitenkaan aina menossa vaan silloin tällöin. Eli voi välillä ottaa ihan rennosti mutta olla kuitenkin tarvittaessa reippaasti menossa ei menossa aina kuitenkaan. Niin kuin luonteenpiirteistä voit huomata haen tavallaan naapurin poikaa. En siis mitään hyppyheikkiä jne.. Vaan olet myöskin hyvän ystävän luonteenpiirteitten omaava henkilö jota kiinnostaisi ystävyystyä mahd.pian.

      EN halua sinulta näitä ominaisuuksia löytyvän ollenkaan:
      Itsekäs ja välinpitämätön ja esilläolija porukassa. Ethän ole myöskään vastuuntunnoton ja tärkeä ihminen. Ethän omista moottoripyörää ja et ole kova juhlimaan. En halua että olet tuppisuu,hölösuu ja podaajat kuten kehonrakentajat ja muskelit eivät ole toivottuja. Enkä pidä lihaksista ja korviksia ja tatuointeja ei löydy. Myöskään hulttiot,häslärit eli touhottaminen ja kaljut ja parta ei ole toivottuja. Ethän ole omalaatuinen ja persoonallinen. Ja ethän ole kovasti urheilullinen. Ethän tupakoi ja et ole festari-ihminen. Et ole flekmaattinen ja laiskan oloinen kirjoittaessasi. Et käytä alkoholia paljon ja et käy usein baareissa. Et ole lapsellinen. Eikä sinulla ole takana avioliittoja ja olet lapseton.Sinulla ei ole fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia. Et ole tanakka,tuhti jne…

      Itse olen joutunut viettämään aikaani jo tarpeeksi kauan yksin ja nyt kaipailen sinusta ystävää. Olethan siis todellinen ystävä ja voit alkaa ystäväksi minulle ja sinulta löytyy ja ei löydy ylläolevat ominaisuudet ja asiat? Minuun ei tarvitse pettyä vaikka täydellinen ei kukaan olekaan. Olen itse tutustumisen arvoinen,ihana,aito kaikin tavoin ja ainutlaatuisen mukava ihana ihminen. Olen harvinaisuus ja ihan tavallinen mukava nuori nainen. Elikkä kiltti naapurin tyttö. Jos olet kanssa yksinäinen ja kaipailet todellista ystävää tai haluat tutustua niin kirjoita itsestäsi pieni esittely jos tunnistit itsesi vaatimuksistani. Syksyllä olisi kiva vaikka käpertyä myös oman kullan kainaloon joten vaikka ystävää aluksi etsin niin tämäkään vaihtoehto ei ole tuhoon tuomittu. Siis mitä voisit vielä kaivata? Kaikista tärkein on myös halu tutustua uuteen ihmiseen. Olen yksinäinen ja elämä on kolhinut hieman joten TODELLISTA ystävää etsin ja ihmistä joka EI HYLKÄISI MINUA. Yhden kirjeen kirjoittajat tai ei ole aikaa kirjoitella älä ota yhteyttä. Ota yhteyttä jos olet yllä mainitsevainen ihminen ja tunnistit itsesi asioista joita hain ja haluat oikeasti tutustua minuun. Kerro mitkä asiat pitävät paikkansa kun kirjoitat minulle. Ota viipymättä yhteyttä niin tutustutaan mahd.pian. Koska nyt on aika tutustua uusiin ihmisiin. Toivottavasti en ole kauaa yksin ja toivottavasti löydän hyvän ystävän näin. Nainen 25v.ja vailla ystävää. Et kadu,mutta arvostatko sinä minua? Ps. Toivon asiallisia viestejä.

      • sopii minuun

        mutta..

        on vaimo ja lapset....


      • "Melkein samanlainen...

        En ihan ollut hakemasi henkilö, sorry. Vaatetus iltaisin ei ole hakemuksesi mukainen. Pidän iltaisin pukua ja kravattia... Luulenpa, että tämä henkilö ei tule koskaan löytämään kumppania! En voi sanoin kuvailla kuinka huvittavaa!
        Mahtaa olla itse täydellisyys, kun on nuin tarkka kumppanista.
        Näillä kuvauksilla löytyy kumppani vain pilvilinnoista.


    • Kauris

      Olen vähän vanhempi Herrasmiessinkku ja olen lähdössä 5/8 viikoksi Saariselälle rentoutumaan loman vaelluksen ynms merkeissä.Oliskos joku menossa myös samaan aikaan sinnepäin,pääsis varmaan samassa kyydissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe