Laitoin sinulle yhteystietoni jokin aika sitten ("tunteen" vallassa).
En tiedä saitko viestiäni?
En kehtaa kysyä sinulta suoraan saitko viestin, joten tänne itsekseni höpisen (olisikohan järjen häivähdys, mikä estelee? Jos sellaista voi edes mainita olemassa olevan). Tai saattaa ottaa koville saada tietää, ettet ehkä mieti minua ja itse vaivaat päätäni...ainakin vähäsen. ;)
Ei tiedä, ei
Järjen häivähdys?
11
1129
Vastaukset
- olenkin
odotellut siis turhaan, kun ei tuolla ole näkynyt viestin viestiä!
Nyt kai on heitettävä järki nurkkaan ja uskallettava uudestaan.
Otettava asiasta selvää!- kolme numeroa
Mikä niistä on se oikea vai kaikki? Siis mikä alku ennen viivaa?
- on tietenkin
kolme numeroa kirjoitti:
Mikä niistä on se oikea vai kaikki? Siis mikä alku ennen viivaa?
118
- tai sitte
on tietenkin kirjoitti:
118
020202
- Bon-es
tai sitte kirjoitti:
020202
yhteistyökyvyttömyydestä on turha syyttää, nro löytyy...
Jos ei ehdi esim. vastata soittopyyntöön, niin syytön minä siihenkin olen..
Eikun lyhyintä reittiä kotiin tää viikko...
ES - suosittelen
Bon-es kirjoitti:
yhteistyökyvyttömyydestä on turha syyttää, nro löytyy...
Jos ei ehdi esim. vastata soittopyyntöön, niin syytön minä siihenkin olen..
Eikun lyhyintä reittiä kotiin tää viikko...
ES112:ta sieltä tulee apu hetkessä.
- Bon-es
suosittelen kirjoitti:
112:ta sieltä tulee apu hetkessä.
luulin...
ES - Nimetön
kolme numeroa kirjoitti:
Mikä niistä on se oikea vai kaikki? Siis mikä alku ennen viivaa?
0400......
- Sitten niin???
Nimetön kirjoitti:
0400......
Kumpi niistä?
Jouduitko hankaluuksiin?
- toivottavasti et,
se ei ollut tarkoitukseni,
en tajunnut,
enkä tiennyt... - --> edelliseen
Sitten niin??? kirjoitti:
Kumpi niistä?
Jouduitko hankaluuksiin?
- toivottavasti et,
se ei ollut tarkoitukseni,
en tajunnut,
enkä tiennyt...Laitoin viestini väärään paikkaan...ja seuraus ei ollut miellyttävä, ei minulle, eikä vastanneelle. Jos olisin tiennyt, en olisi viestiä laittanut.
- Nimetön
Sitten niin??? kirjoitti:
Kumpi niistä?
Jouduitko hankaluuksiin?
- toivottavasti et,
se ei ollut tarkoitukseni,
en tajunnut,
enkä tiennyt...ei ole minulle. kun seur.n. 0407- ja kolmas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504