Rapumiehet hoi!

oinastyttö

Voisitteko rapumiehet kertoa mikä teidät saa syttymään. Ja mikä teidät saa kuorestanne pois?
Tapasin erään rapumiehen ja haluaisin kovasti tehdä vaikutuksen...*hymy*

Kiitos vastauksista...

4

1720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkuruu

      En ole mies enkä rapu, mutta jonkinlaisena kokemuksena voin kertoa, että rapumiehen pitää antaa rauhassa edetä, antaa aikaa ja olla kärsivällinen. Välillä tuntuu ettei siitä ota selvää, onko se lintu vai kala. Jos uskot horoskooppeihin, niin oinaallehan sopisi paremmin vaaka tai vesimies..mutta mistäs sitä koskaan tietää, mistä se oikea putkahtaa, vaikka ravun muodossa. Onnea =)

      • belliina_69

        En ole minäkään mies mutta rapu kylläkin ja aika paljon myös rapumiesten kanssa tekemisissä. Rapumiehet tykkää kun naisella on oma pää harteilla. Älä siis myötäilee, osoita olevasi kiinnostunut ,mutta älä anna liian helpolla... :) Ne tykkää haasteista...ja se on kyllä totta että kärsivällinen pitää olla. Anna sen rauhassa miettiä ja kyllä se sit tulee sun luo itse jos susta tykkää...Onnea sulle :)


    • mutta rapu olen

      ja voin kertoa että olemalla oma itsesi, avoin ja rehellinen, ja ei liian seuraan tumppaava ja annat rapumiehelle vähän omaa tilaa edetä. Kärsivällisyyttä tarvitset, mutta vaivan arvoista on

      Onnea matkaan!

    • urospuolinen sellainen

      Jos haluat tehdä vaikutuksen niin niin mene ravun pään sisään ja anna sille sinusta kaikki mitä sinulla on, niin voit olla varma että tämä rapu antaa sinulle kaiken mitä voit haluta. Miten sen toteutat niin sinun täytyy keksiä se itse koska muuten tämä ei koskaan toteudu. Sen voin kuitenkin sanoa että oinas kyllä viehättää ainakin minua, mutta muista että liiallinen ahdistaminen ei anna ravulle tarpeeksi tilaa helliä rakastaan ja sulkee sinut pois haluamastasi huomion keskipisteenä olemisesta. Ehkä oinaan vahva tahto viehättää rapua, mutta sinun on osattava säännöstellä sitä.
      Ensi vaikutelma on ravulle tärkeä ja saattaa nopeuttaa ravun ajatuksen kulkuprosessia mutta ei takaa mitään. Mutta hitaassa etenemisessä on myös vaara että rapu saa aikaa liikaa miettiä ja ei tiedä missä mennään. Valitsisin sen reitin mikä sinulle sopii parhaiten koska silloin tuot parhaiten esiin vilpittömästi persoonasi, unohtamatta kuitenkaan ravun ahdistamatta jättämistä. Avoin rehellinen vahva(henkisesti, ei liikaa) luotettava jos pystyt niitä antamaan niin olet askeleen edellä rapua. Onnea tarvitset kuitenkin joka tapauksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe