nimittäin lukuisat ja loputtomat luotettavuus ongelmat ja rahat pois pelaajilta ja peetä tilalle mentaaliteetti tulee kostautumaan rankasti se on koko ajan nähtävissä . mikin maine pelikonsoli markkinoilla kärsii koko ajan pahoja tappioita luotettavuuden puolella ja näin ollen myös maine tuhriintuu koko ajan .pikku hiljaan pelaajat tajuavat että eihän tota paskaa kannata ostaa . kyseinen ilmiö on jo havaittavissa jo kotomaassa ameriikassa!
miiki softin x360 taipuu ps3 sellle ajan mittaan
4
247
Vastaukset
- jo olla
vitun taukki..koulutki alko
- ...........
mä luulin että täällä on aikuiset juttelemassa, onhan tuo PS3 sentään aikuisille suunnattu.
voi jumalauta jotkut koulu kakarat ovat vallanneet nämä aikuisille suunnatut keskustelu palstatkin. - älä viitsi!
........... kirjoitti:
mä luulin että täällä on aikuiset juttelemassa, onhan tuo PS3 sentään aikuisille suunnattu.
voi jumalauta jotkut koulu kakarat ovat vallanneet nämä aikuisille suunnatut keskustelu palstatkin.PS3 on suunnattu hyväuskoisille, heikkoälyisille ja höynäytettäville HÖLMÖILLE, joita ilman Sonyn bisnekset olisivat päättyneet jo aikapäiviä sitten.
- niiiiiiiii
älä viitsi! kirjoitti:
PS3 on suunnattu hyväuskoisille, heikkoälyisille ja höynäytettäville HÖLMÖILLE, joita ilman Sonyn bisnekset olisivat päättyneet jo aikapäiviä sitten.
onko sut höynäytetty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179