Onneks on elämä

Itsesääli

Ei huvita mikään. Ulos pitäisi muksun kanssa lähteä.
Sen kanssa pitäisi jaksaa leikkiä. Ei kiinnostaisi pätkääkään. Sä oot siinä 24/7. Mä en jaksais sua koko aikaa. Anna mun olla välillä rauhassa.

En jaksa kuunnella sun kitinää, viihdyttää sua koko ajan, pesen, annan ruokaa mutta pidä turpa kiinni vähän aikaa jooko, tiedän et sua väsyttää..

Päiväunetkin se jo nukkui ja itekin yritin vähän nukkua mut mitä siitä. Olis nyt nukkunut viel vähän aikaa.. Vaikka viis minuuttia enemmän.

Okei, lähdetään vaan ulos. Sulla on niin kova vauhti päällä nyt tossa iässä, ja kokeilet kauanko mun pinna kestää, kun komennan. Joo joo, se kuuluu sun ikään.

Tein meille ruokaa, mut sä kaadoit tahallas ton maitos lattialle. Ei mitään järkeä..

Onneks ei sada enää, voidaan hetkeks mennä hiekkalaatikolle, sua naurattaa kun mä annan sulle vauhtia keinussa. Ja huudat raivosta kun yritän saada sua sit sisälle. Ajatteleekohan noi naapurin eukot että oon ihan hirviö äiti kun vien sut täältä väkisin pois..

Onneks enää muutama tunti kun saan sut nukkuun.
Paska päivä. Isäs sano et se tulee ens viikolla käymään kahvilla ja kattoon sua. Ei se ehtinyt tällä viikolla kun oli ylitöitä ja viikonloppuna oli menoa. Sillä on sellanen elämä.

Sä pengoit kaapista kaikki kissan ruuat ja levitit ne lattialle, näytit vaan kieltä kun huusin sulle.
Teki mieli paiskata jotain seinään mm. sut, kun siivosin niitä. Mut sit vaan itkin vähän kun harmitti kaikki niin kovin.
Mut olet sä aika hassu kun osaat leikkiä sun lentokoneella niin hienosti.
Tehdäänkö palikoista torni?

Kello on jo 8, sä söit tosi reippaasti sun iltapalan ja annoit mun harjata nätisti sun hampaat. Mä vien sut sänkyyn ja laitan oven kii.
Et sä haluu nukkua vielä. Ei se mitään, en mä oliskaan halunnut kattoo noita sarjoja mitä telkusta tulee. Nuku jo, pää tyynyyn!

Sit sä nukahdat ja mun tee on jo jäähtynyt, ei mun enää oo nälkäkään niin heitän noi valmiit leivätkin jääkaappiin. Ne on siellä ens viikollakin. Kaveri soitti, ne oli lähdössä liikkelle, sillä on joku uus jätkä. Kai mun pitäs siivota vähä, olis kivempi aamulla herätä mut ei mua huvita. Mä vaan istun ja mietin mitä mä oon mennyt tekemään..

Ei musta oo tähän, sä oot ansainnu parempaa, parasta, koska sä oot noin upea pieni ihminen. En mä oo ansainnut sua, kun mä jaksa sun kanssa niinkun mun pitäs. Mä oon ihan selkärangaton.
Kellokin on törkeen paljon mut ei mua nukuta.
Ei oo aamulla kiire mihinkään.

2

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meidän äitien

elämä välillä on(nyt;koko ajan),mut silti sä niin paljon välität.Kai se vie eteenpäin,eniten kuitenkin.
      Ja kun yksin kasvatat,niin ei kai se helppoa ole.
      Mut se lapsi kasvaa,jo kuukauden päästä se näyttää uudet temput sulle.
      Säästä toi tekstisi ja lue kahden vuoden päästä.
      Uskon et ajattelet eri tavalla.Eihän se lohduta,mut kumma kyllä niin se vain on. uskotko?

• heip

kaikki tuo uurastus mitä nyt teet kiittää jälkikäteen kun lapsi tuo koulusta piirustuksia ja tekee sulle äitienpäiväkortin yms: :):)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe