on mielestäni Suomen paras ja edullisin autokoulu.
Tää on vaan sit mun mielipide!
Autokoulu Elo
8
2471
Vastaukset
- Abi tus
toiminut kuulemma kolmannessa polvessa, on siten maamme vanhimpia. Se todistaa, että on superhyvä, koska autokoulut kaatuilevat 10-12 vuodessa.
Itse olen huipputyytyväinen ja mainostakoot itse, jos tahtovat. Uskon, ettei edes tarvitse. Ympäri Espoota vilisee niiden autoja ja monet kaverini on siellä käynyt, isänikin ja tuttavani vaari aikanaan, joskus.
Puhe on vapaa.- että näin vaikka
Joku Nilskylän autokoulu on Espoon halvin ja ajaa parhaimmilla kouluautoilla,mutta tutkintojen läpimenoprosentti on Espoon huonoin ja joku sanoi että halpa alkuhinta tulee lopuksi kalliiksi, koska joutuu ostamaan uusintaopetusta paljon, että saa tutkinnon läpi.
ja joku sanoi että, siellä on hauskaa ja mukavaa palvelua,mutta olisi kiva saada oppikirja koulun alussa, eikä vasta sitten kun on saanut ajokortin. - mainos1112
mainostaa
- minä vaan
Y.KAREN oli taatusti paras oli niin hyvä,että tajusi lopettaa.
- mainos1234
Ei tarvitse enää mainostaa
- Anonyymi
Vai vielä paras ei todellakaan
- mainos1111
Mainos
- Alkuperäinen Tietäjä
Tunnen kyseisen autokoulun toisen omistajan ja hän ei 100%:n varmasti osallistu omaa kouluaan koskeviin juttuihin.
Joko kyseessä on joku erittäin tyytyväinen koulun oppilas tai todennäköisemmin kilpailijan suht älykäs provo. Eli ylikehutaan kyseistä autokoulua ja luotetaan keskustelun kääntyvän sitä itseään vastaan.
Jos oikeasti olette erityisen tyytyväisiä johonkin autokouluun, niin yrittäkää tuoda se maltillisesti esille, niin käymänne autokoulu ei saa täällä aiheetta negatiivista julkisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315570Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283589HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2772451- 1281773
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1291484Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3791435Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101223- 131163
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76952- 115905