Pistetäänpäs tän perään pystyyn pikkunen self bondage foorumi.
Siis kertoillaan keksimiämme ja kokeilemiamme kikkoja tähän hienoon lajiin.
Self Bondage
11
10246
Vastaukset
- tanjaxx84
Voiko sitä nyt oikeesti edes sitoa itseään. Ellei nyt hirttäytymistä lasketa.
- slaveJ
Tsekkaappas tämä. Paras sivusto mitä minä löysin, jos jollain on parempia niin tänne täkyjä.
http://www.boundanna.com/html/frameset.html
Ja toivottavasti taas ei joku älypää ala leikkimään.
- orjakokelas
Itsensä sitominen on helppoa. Ennemminkin pitää mietti miten pääsee irti eikä jää sidotuksi.
Itse käytän erilaisia kahleita ja ketjuja. Lukitsen itseni käyttämällä erilaiseja lukkoja. Lukkojen avaimet jäädytän esim 1 litran pakastepurkkiin. Siinähän sitten odottelen useita tunteja että avaimet sulavat ja saan lukot auki....
Lisäämällä sitten muita leluja (nipistimiä, suukapulaa, dildon)saat sessiosta pitkän ja piinaavan.- slaveJ
Juuri näin siis
- jos ja kun
tulipalo sattuu kun olet tuossa tilassa niin joko sitten on pelastajalla ihmettelimistä tai kuolinsyyntutkijoilla jos tutkittavaa jää..
- Nautiskelija
Juu tuo on hauskaa.
Itse olen harrastellut noita silloin sun tällöin.
Seuraavaksi olen suunnitellut kahlehtivani jalkani polvista ja nilkoista, ottamalla peräruiskeen, suoli täyteen vettä ja blugi sisään. Katsoopa pystynkö pidättelemään sitä sisälläni tunnin ajan???? Vai joudunko kieriskelemään siinä? Erittäin epämielyttävää...
Nänneihin kiristyvät nipistimet.Nipistimien ketjuun kiinnitän yhden avaimen. Mutta ketjuun kiinnitän narun mikä on kiinni seinässä. Tämän avaimen saadakseni joudun kiskomaan todella kovat nipismet nänneistäni. Sitten vielä yksi mahdollisuus mikä on päälläni riippuva naru missä löytyy yksi avain, se on vain kiinni tunnin kestävässä jääpalassa jonka jälkeen se putoaa minulle jos olen kestänyt nipistimiä ja muita metkuja siihen asti.
Suussani on kokoajan iso gag-pallo joka pistää leukani kipeiksi.
Käsiraudat kiinnitän selkäni taakse ja ehkä vielä kumihuppu päälle tunnelmaa tuomaan.
Ja kyrpäni taidan myös jotenkin kahlehtia.
Mitäs mieltä kiinnostuneet kohtalontoverit?
Ja lisää ideoita sessioon otan mieluusti vastaan!!!!
-nauttija- - ahauts
On tullut kokeiltua sitomista,piiskausta,tappeja,neuloja.lämpöä,sähköä ja paljon muutakin.Tässä en tarkemmin kertoile, sp:llä voin jakaa kokemuksia.
[email protected] - SelfBondage-harrastaja
Itse olen ollut self-bondagen harrastaja jo pitkään. Olen hommannut välineitä ja tehnyt niitä itse. Yleensä "sessioita" on pari perinteistä.
Toisessa jalat laitetaan levälleen sängyn päätyy ja peniksen päähän vibra (penisator tms) ja anukseen myös. näistä yleensä lähtee pitkä johto joten voi laittaa kädet raudoilla kiinni sängyn toiseen päätyyn ja eikun vibrat toimimaan. siinä kieriskelet vibrojen stimuloidessa paikkoja. Tämä yleensä päättyy orgasmiin. Tunnelmaa voi lisätä sitomalla silmät tai kapuloimalla suu.
Toinen on eräänlainen koiraleikki. Laitan kaulapannan ja kytken hihnasta johonkin kohtaan (hihna voi olla pitkäkin). Sidon penikseni niin että se pysyy hyvin pystyssä ja helpoiten stimuloitavissa ilman käsiä. Maski päähän (itselläni nahkainen. jossa silmät ja suu peitettävissä lapuilla). Tämän jälkeen laitan itse tehdyt sormettomat hanskat (bondage-hansikkaat) käsiin joissa käsi pitää olla nyrkissä. Tein nämä vanhoista vuorellisista nahkahanskoista. laitan remmeillä kiinni varren ranteisiin kiinni niin ettei niitä saa pois. yleensä joutuu käyttämään hampaita kiinni laittaessa. näin minulla on tassut. Vaikka tassut ovat käsissä saa laitettua maskin suuosan kiinni. Sitten olen tuonnut sängylle tai lattialle naisten nahkasaapikkaat (solkisaappaat). Tuhmana koirana käyn nylkyttämään näitä. saappaiden pinnassa on stimuloivia solkia ja nahkalla penis liikkuu hyvin ja jalkaosassa myös stimuloivia kohtia. Käsillä ei siis voi runkata vaan tämä orgasmi pitää saada nylkyttämällä. Suht usein tämäkin päättyy orgasmiin, mutta välillä aika turhauttavaa ja hikistä :). Tällä saa myös tehtyä aika noloja tunteita itselleen ilman että toinen on alistamassa.
Lopuksi suuläpän saa poistettua "tassuilla" ja hampailla avattua tassujen remmit joten saa myös itsensä vapaaksi.
Tässä joillekin vinkkejä. Toivottavasti ei ollut liian perverssiä joidenkin herkille silmille :). - itsenäorja
Joo, nyt ku tällänen keskustelu aihe on ni kysyisin muutamia vinkkejä miten saisin itseni sidottua/kahlittua kun haluaisin peittää silmät ja tukita suun saman aikaisesti. Olisi myös kiva jos olisi jotai millä saada kivun tunne myös
- poika 86
Itsekkin olen alan harrastaja jo monen vuoden takaa ja pideän itseni sitomisesta. Olen jo vähä aikaa halunnut kahlita itseni esim oman kerrostalon tyhjään häkki varastoon, parvekkeelle tai johonkin luontoon. Kuvittelen että voisi myös olla pieni mahdollisuus että joku näkisi minut sellaisena ja toiseksi ajattelin että olisin vaikka esimerkiksi naisten uimapuku päällä ja maski joka peittää silmät. olisi mukava toteuttaa tämä ja varmaan aionkin
- Nöyryytetty
Mukava lukea kokemuksia self-bondagesta. Itse olen harrastanut sellaista jo jonkin aikaa ja kuvaan on astunut myös nöyryytys ja piiskaus. Yleensä harrastan asiaa kokonaisen viikonlopun. Tässä pieni tarina siitä kuinka asiat menee.
Aloitan jo valmistelut jo maanataina. Pistän ylleni CB-3000:n ja jätän avaimet työpöytäni laatikkoon. Ne saa olla siellä koko viikon ja viikonlopun. Koko viikon käytän naisten alushousuja ja kylmällä myös sukkahousuja. Keskiviikosta lähtien olen "kotiarestissa" mikä tarkoittaa sitä, että töistä on tultava suoraan kotiin ja tehtävä "määrätyt" kotityöt. Ja niitähän on paljon jottei aika käy pitkäksi. Myös keskiviikosta lähtien saan piiskaa kaksi kertaa päivässä. Aamulla ennen töihin lähtöä ja toisen kerran heti töistä tultuani. Nykyisin olen itseasiassa aika taitava piiskaamaan itseäni. Vyöllä, rottinkipiiskalla, ohuella raipalla. Ja piiskaus ei ole mitään läpsyttelyä, vaan selkeää kovaa piiskausta joka tuntuu, sattuu ja jättää jälkiä. Vähimmäis määrä on aina 50 sivallusta. Mutta jos sivallukset ovat lepsuja kasvaa sivallusten määrä. Pahimmillaan niitä on ollut melkein sata.
Jatkuu....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126