Voiko alkoholia nauttia kuurin aikana vaikka se onkin kiellettyä?
Alkoholi roaccutan kuurin kanssa
5
519
Vastaukset
- maksaa...
alko rasittaa maksaa, joten jos välität itsestäsi et juo!
- emmili
periaatteessa ei saisi, mutta itse kyllä join alkoa ihan "normaalisti" silloin 18-19-kesäisenä kun Roaccutaniakin söin, peräti yhdeksän kuukauden verran. Maksakokeissa kävin tietty ihotautilääkärillä säännöllisesti. Ehkei kovin terveellistä, mutta en nyt usko, että ihan nollalinjalle pitää ruveta.
- niin tiedätte!
Ettekö te hyvät ihmiset lue lääkkeiden tuoteselosteita, mitä syötte? Esim. roaccutain lääkkeen selostelappusessa tulee aika hyvin ilmi, saako alkoholia ottaa... --> se ei ole suositeltavaa, koska se voi voimistaa haittavaikutuksia. Itse olen naukkaillut muutaman siiderin silloin tällöin, mutta en ole sen huomannut haittaavan. Perskännejä tuskin kannattaa ottaa kuurin aikana, koska maksa voi joutua aika rasitukselle.
- eli se ei ole kiellettyä
vaan, sitä ei suositella.
- roan aloittanut
jos olisi niin se lukisi jo käyttöohjeissakin. Mulle lääkäri ei ees puhunut mitään alkoholista, kun soitin sille ja kysyin se alkoi jotai epämääräisesti selittää että ei kannata sinä päivänä kun juo ottaa lääkettä (?). Sit mul vaihtui lääkäri, se sanoi et huoletta voi silloin tällöin juoda mietoja juomia (siidereitä, lonkeroita). No oon nyt juonu pari kertaa kuussa niitä siidereitä tms. Maksakokeissa käyny ennen kuuria ja kuurin aikana 3 krt ja arvot pysynyt samalla tasolla kuin ennen kuuriakin. Kannattaa siis seurata niitä arvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2862963Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1151751
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661327
- 611283
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213