Autokorjaamo Turku

MakkeP

Tiedustelisin autokorjaamoita Turun seudulla! Suht edullisia ja suht nopeaa palvelua.... Löytyykö. Itse olen juuri muuttanut, joten noista ei mitään tietoa muuta ku itse etsimällä... Jospa tätä kautta tärppäis edes jotain. Siispä ehdotuksia kehiin!

3

4125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autogubbe

Jos haet vanhemman auton korjaamoa niin käy vaikka Mälikkälän Autohuollossa. Löytyy Nuppulantieltä Osahankinnan vierestä.

• tojuha

Entisestä peugeot liikkeen tiloista joka-osan vieressä on autohuolto-suvanto,olen käyttäjä toisesssa polvessa ja aina on homma toiminut,voin suositella todella,jos firman omistaja Esko Suvanto ei saa autoa kuntoon niin ei kukaan.ps.paikka on piispanristillä eli taitaa kuulua kaarinaan.

• Erikoisia kiitoksia Turun VV-Autolle siitä että on muistanut pitkäaikaista asiakastaan niin lämpimillä ja suurilla laskuilla. Yli 20 vuoden asiakkuus päättyi nyt noloon mahalaskuun.

Ensin vein autoni 409€ euron vuosihuoltoon, joka oli heidän mukaansa pieni huolto. Auton sieltä haettuani huomasin saaneeni kaupanpäälle kolme uutta sähkövikaa. Palautin viallisen tuotteen liikkeeseen ja viat luvattiin korjata. Laskua liikkeen itse aiheuttamista vioista kertyi 132€.
      Tämä ei ollut ainutkertaista ja lupaankin ottaa opiksi vastaisuudessa. Turussa on kuulemma erittäin hyviä ja laadukkaita Volkswagen merkkikorjaamoja muuallakin.

Asiakaspalvelu on kyllä hyvää, mutta varsinaisen työn suorittavat ilmeisesti harjoittelijat.

Se että asiakas laitetaan maksamaan harjoittelijoiden tekemät virheet on mielestäni täysin kohtuutonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe