Tiedustelisin autokorjaamoita Turun seudulla! Suht edullisia ja suht nopeaa palvelua.... Löytyykö. Itse olen juuri muuttanut, joten noista ei mitään tietoa muuta ku itse etsimällä... Jospa tätä kautta tärppäis edes jotain. Siispä ehdotuksia kehiin!
Autokorjaamo Turku
3
3926
Vastaukset
- Autogubbe
Jos haet vanhemman auton korjaamoa niin käy vaikka Mälikkälän Autohuollossa. Löytyy Nuppulantieltä Osahankinnan vierestä.
- tojuha
Entisestä peugeot liikkeen tiloista joka-osan vieressä on autohuolto-suvanto,olen käyttäjä toisesssa polvessa ja aina on homma toiminut,voin suositella todella,jos firman omistaja Esko Suvanto ei saa autoa kuntoon niin ei kukaan.ps.paikka on piispanristillä eli taitaa kuulua kaarinaan.
Erikoisia kiitoksia Turun VV-Autolle siitä että on muistanut pitkäaikaista asiakastaan niin lämpimillä ja suurilla laskuilla. Yli 20 vuoden asiakkuus päättyi nyt noloon mahalaskuun.
Ensin vein autoni 409€ euron vuosihuoltoon, joka oli heidän mukaansa pieni huolto. Auton sieltä haettuani huomasin saaneeni kaupanpäälle kolme uutta sähkövikaa. Palautin viallisen tuotteen liikkeeseen ja viat luvattiin korjata. Laskua liikkeen itse aiheuttamista vioista kertyi 132€.
Tämä ei ollut ainutkertaista ja lupaankin ottaa opiksi vastaisuudessa. Turussa on kuulemma erittäin hyviä ja laadukkaita Volkswagen merkkikorjaamoja muuallakin.
Asiakaspalvelu on kyllä hyvää, mutta varsinaisen työn suorittavat ilmeisesti harjoittelijat.
Se että asiakas laitetaan maksamaan harjoittelijoiden tekemät virheet on mielestäni täysin kohtuutonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667