Autokorjaamo Turku

MakkeP

Tiedustelisin autokorjaamoita Turun seudulla! Suht edullisia ja suht nopeaa palvelua.... Löytyykö. Itse olen juuri muuttanut, joten noista ei mitään tietoa muuta ku itse etsimällä... Jospa tätä kautta tärppäis edes jotain. Siispä ehdotuksia kehiin!

3

3949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autogubbe

Jos haet vanhemman auton korjaamoa niin käy vaikka Mälikkälän Autohuollossa. Löytyy Nuppulantieltä Osahankinnan vierestä.

• tojuha

Entisestä peugeot liikkeen tiloista joka-osan vieressä on autohuolto-suvanto,olen käyttäjä toisesssa polvessa ja aina on homma toiminut,voin suositella todella,jos firman omistaja Esko Suvanto ei saa autoa kuntoon niin ei kukaan.ps.paikka on piispanristillä eli taitaa kuulua kaarinaan.

• Erikoisia kiitoksia Turun VV-Autolle siitä että on muistanut pitkäaikaista asiakastaan niin lämpimillä ja suurilla laskuilla. Yli 20 vuoden asiakkuus päättyi nyt noloon mahalaskuun.

Ensin vein autoni 409€ euron vuosihuoltoon, joka oli heidän mukaansa pieni huolto. Auton sieltä haettuani huomasin saaneeni kaupanpäälle kolme uutta sähkövikaa. Palautin viallisen tuotteen liikkeeseen ja viat luvattiin korjata. Laskua liikkeen itse aiheuttamista vioista kertyi 132€.
      Tämä ei ollut ainutkertaista ja lupaankin ottaa opiksi vastaisuudessa. Turussa on kuulemma erittäin hyviä ja laadukkaita Volkswagen merkkikorjaamoja muuallakin.

Asiakaspalvelu on kyllä hyvää, mutta varsinaisen työn suorittavat ilmeisesti harjoittelijat.

Se että asiakas laitetaan maksamaan harjoittelijoiden tekemät virheet on mielestäni täysin kohtuutonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2265
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1978
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1529
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1377
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1076
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      997
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      116
      759
    Aihe