Nespresso

vemp

Ostin taannoin Nestlen isännöimän Nespresso-keittimen. Ei ihan halvemmasta päästä ja kahvin joutuu ostamaan suoraan Nestleltä, mutta kone on hyvä ja kahvilaatuja monta ja lopputulos paras, mitä kotioloissa olen saanut aikaan.

Vierailkaa nettisivulla - tulossa kai Suomeenkin myyntiin.

26

17121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hula

      käsittääkseni suomessa niitä ei myydä kuin yrityksille. ruotsista saa mm. elloksesta ja muistakin postimyyntifirmoista ja tietty kaupoista - pitääkö sinne raahautua?

      • vemp

        Sveitsin kaupasta - ei taida saada vielä Suomesta. Kahvit täytyi aluksi tilata Norjasta, nyt Tanskasta. Asiakaspalvelun saa kyllä kaikissa tapauksissa Suomesta ja suomeksi. Tilaukset tehdään netin kautta ja maksetaan kuten haluaa. Myyvät myös kuppeja sokeria sekä muita kahviin liittyviä välineitä - kaikki laadukkaita.

        Lähin paikka on kylläkin Ruotsi tällä hetkellä - toivottavasti tulossa Suomenkin myntiin.


      • moguli

        B2B myyntiä hoitaa Suomessa Premium Coffee Oy,kahvin laatu on erinomainen
        www.nespresso-pro.fi


      • skfi
        moguli kirjoitti:

        B2B myyntiä hoitaa Suomessa Premium Coffee Oy,kahvin laatu on erinomainen
        www.nespresso-pro.fi

        Moi. Ostin pikku-nespresso-keittimen Sveitsistä ja kun sain pistorasiasovittimenkin, niin johan maistuu kahvi hyvälle. Ihana keitin! Jo pari vuotta olin siitä haaveillut, mutta pikku-keittimiä ei saa vieläkään Suomesta.
        Kysymys: saako kapsuleita jostain haettua/osstettua suoraan vai pitääkö tosiaan aina tilata netistä? Helppoahan se on, mutta kestää tietty jonkin aikaa.

        Ja suosikkikahveista puhuttaessa ne on kaikki mun suosikkeja. Ja uutena asiana oon tykännyt jopa niistä decaffeinato-laaduista: illalla ruuan jälkeen ihana juoda kahvi ilman, että se pitää hereillä.

        Nespresso-fani


    • uhmu

      oli tarjolla Nespresso-kahvia. Oli kyllä erinomaista kahvia, must have tuote.

    • netistä

      Ostin oman nespresso keittimen noin vuosi sitten netistä. Nykyään mm. Pixmania myy Siemensin Nespressokeitintä TK30N01FR hintaan 145. Kahvilaaduista olen tykästynyt ristrettoon, joka on kahvilaaduista vahvin. Kahvinjuonti on tullut kyllä aika arvokkaaksi kun kuukaudessa menee noin 100-150 kapselia. Eli vuodessa noin 450-500 euroa pelkkiin kapseleihin. Toisaalta erikoiskahveja ei ole enää tarvinnut mennä kahviloihin juomaan.

      Yksi tärkeä ostokriteeri minulla oli myös käytön helppous. Aamulla kahvin pystyy tekemään puolinukuksissa ja puhdistus on helppoa. Suosittelen kaikille kahvinystäville;)

      • vemp

        Todella ei tämä ihan halvimmasta päästä ole, mutta laatu maksaa aina - ja helppous!

        Pidän espressopuolella Romasta ja lungopuolella Vivaltosta. Ristrettokin menee illemmalla töiden jälkeen. Näissä on paras crema, mitä löytyy!


      • kahvitta

        on ymmärtääkseni 30 senttiä, vai meneekö sinulla niitä 10 kapselin pakkauksia tuo 100 - 150 kappaletta?


      • kahvitta
        kahvitta kirjoitti:

        on ymmärtääkseni 30 senttiä, vai meneekö sinulla niitä 10 kapselin pakkauksia tuo 100 - 150 kappaletta?

        se olikin vuositasolla eikä kuussa. OK.


    • Pontus

      Ostimme myös Tur mix TX 100 laitteen Sveitsistä.
      Te jotka olette tilanneet kapseleita voisitteko ystävällisesti auttaa... miten olette tilanneet niitä?

      • Mene netin kautta sivulle www.nespresso.com ja rekisteröidy ensin Nespresso-käyttäjäksi. Kysyvvät kaikennäköistä alkaen koneesi tyypistä ja merkistä. Lähettävät sitten sähköpostisoitteeseesi asiakasnumeron yms.

        Sen jälkeen voit heti alkaa tilaamaan netin kautta tarvitsemiasi kapseleita yms. muita tavaroita. Maksu tapahtuu haluamallasi tavalla, mutta helpointa maksaa suoraan luottokortilla netin kautta. Tavarat tulevat 3-4 päivän päästä postitse kotiin ja jos et sattumalta ole postin tullessa kotona, niin voit hakea paketin postista.


      • 0800 177 601
        crudo kirjoitti:

        Mene netin kautta sivulle www.nespresso.com ja rekisteröidy ensin Nespresso-käyttäjäksi. Kysyvvät kaikennäköistä alkaen koneesi tyypistä ja merkistä. Lähettävät sitten sähköpostisoitteeseesi asiakasnumeron yms.

        Sen jälkeen voit heti alkaa tilaamaan netin kautta tarvitsemiasi kapseleita yms. muita tavaroita. Maksu tapahtuu haluamallasi tavalla, mutta helpointa maksaa suoraan luottokortilla netin kautta. Tavarat tulevat 3-4 päivän päästä postitse kotiin ja jos et sattumalta ole postin tullessa kotona, niin voit hakea paketin postista.

        Soittamalla asiakaspalveluun 0800 177 601 (ilmainen palvelunumero, ohjautuu Norjaan, mutta palvelu suomeksi) voi myös tilata Nespresson kahveja.


    • on vasta laatua

      Uskallan väittää että vastapaahdetulla ja -jauhetulla kahvilla hyvässä espressokoneessa tehty kahvi on parempaa kuin nespressokahvi. Muitta Nesprossa laiskoille trendipelleille!

      • kaffetta

        Varsinainen snobipelle ( pahoittelen provosointia..)jauhaa/säätää/tamppailee/säätää.. kotioloissa kahvinsa. Aamuespresso taitaisi jäädä perinteisellä menetelmällä nauttimati. Harrastuksena toki mainiota/hintavaa puuhaa tuo kahvi hifistely myllyineen etc. mutta näin taviksena "tyydyn" päivittäiseen Nespressooni. Tämän laadukkaampaa espressoa kotioloissa vaivattomammin ei yksinkertaisesti saa. Kokeiltu on!


      • Trendipelle

        Taidat olla trendipelle itse kun jaksat väsäillä kaikenmaailman myllyillä ja systeemeillä kahvia. Itseäni ei moinen puuhastelu kiinnosta mutta huippu hyvä kahvi kylläkin. Nespressolla onnistuu jokakerta ja kupin omaa suosikkiani Ristretto Lungoa saan noin minuutissa. Can't beat that.


      • tuomas65

        ... noin ammatikseni "tamppailevana" ei voi muuta sanoa kuin että aina juurikin löytyy "guru", joka tyrmää ajatuksia maistamatta kupillistakaan kyseistä tuotetta.:):) ...sori, kuulostat juurikin "hifistiltä", joka ei osaa erottaa hyvää kahvia huonosta:):)

        ... nöyrry nuija ja maista!


      • tuomas65
        kaffetta kirjoitti:

        Varsinainen snobipelle ( pahoittelen provosointia..)jauhaa/säätää/tamppailee/säätää.. kotioloissa kahvinsa. Aamuespresso taitaisi jäädä perinteisellä menetelmällä nauttimati. Harrastuksena toki mainiota/hintavaa puuhaa tuo kahvi hifistely myllyineen etc. mutta näin taviksena "tyydyn" päivittäiseen Nespressooni. Tämän laadukkaampaa espressoa kotioloissa vaivattomammin ei yksinkertaisesti saa. Kokeiltu on!

        jos et tiedä mistä tamppaamisessa ja jauhamisessa on kyse niin en ehkä kuitenkaan menisi arvostelemaan... se ettei itse ymmärrä saati osaa itse käsin valmistaa hyvää kahvia ei tietenkään ole häpeä ...


      • kaffetta
        tuomas65 kirjoitti:

        jos et tiedä mistä tamppaamisessa ja jauhamisessa on kyse niin en ehkä kuitenkaan menisi arvostelemaan... se ettei itse ymmärrä saati osaa itse käsin valmistaa hyvää kahvia ei tietenkään ole häpeä ...

        Niin..Tuossa aikaisemmin kutsuttiin trendipelleksi jos haluaa kupin kuumaa suht helposti. Kyllä tuo perinteinenkin tapa on tullut tutuksi työn puolesta. Intressit ovat vaan hieman muualla kotioloissa. Jos mahdollisuutta pukkaa, niin kyllä kahvakone/mylly hyvän kodin saisi!


    • ...Hyvää

      Tuli meillein tollainen snobi/hifi kaffe kuukkare, ja vaikka himena oli ennakkoluuloja tuota kohtaa, niin kyllä siitä silti saa melko hyvät kahvit :)

      On vain yksi pieni ongelma... kone on tuollainen

      http://www.nespresso-pro.com/ooh/machines_fiche_fi_fi.html?id_machine=N_ES_80_0

      Ja loppuu ymmärrys siitä, että miten tuon kupin saa pois tasolta kun maidon vaahdotin on kupissa, ja kuppi on jo täynnä ? pois saaminen edellyttää kupin melkoista kallistusta... Vai pitääkö se pää irroittaa varresta ennenkuin kupin saa pois ?

      T:Ei niin teknisesti lahjakas kahvinystävä

      • nespresso fani

        En tiedä selvisikö jo ongelmasi/ymmärsinkö ongelmasi ja oliko se ongelma alkuunkaan, mutta vastailenpa nyt kuitenkin kun meilläkin on tuollainen samanlainen keitin. Onko se maito pakko vaahdottaa niin, että kuppi on alustalla? Se vaahdotinhan taipuu eli siirrä kuppi vaan pöydälle tai pidä kädessä, niin ei tartte kallistella.. Jos taas kyse oli kahvin teosta, niin laite ei kyllä ole tarkoitettu aivan suurimmille kupeille, se on totta.

        Nojuu, mutta täytyy todeta tällaisena "kahvifriikkinä", että mikään muu merkki ei todellakaan tee samanlaista laatua kuppi toisensa jälkeen kuin Nespresso. Ideahan on juuri se, ettei tarvitse osata "tampata". Sitäpaitsi kahviloissakin eri työntekijät saattavat tehdä aivan erilaatuista kahvia samalla kahvakoneella, Nespresson koneella tämä ongelma poistuu.


    • JaskaV

      Moi. Hankin juuri kotiin Sveitsissä tutun luona useaan kertaan testatun DeLonghi Nespressokeittimen, malliltaan Citiz. Laitetta myy Suomessa www.verkkokauppa.com. Toimitus tuli muutamassa päivässä perille. Pakkauksessa on muutama kapseli mukana - tulipa sairaan hyvät iltakaffet.

    • aimo77

      Hei kahvin ystävät! mulla ois myytävänä nespresso Citiz espresso-keitin! avaamaton pakkaus! mukana espressokuppi ja lattelasi sekä kahvi-kapseleita!!
      350 euroa kuulemma maksoi, ei ole itsellä käyttöä kun sain jo toisen! voin myydä vaikka 280 eurolla!
      nouto turusta! tai vastaanottaja maksaa postikulut!

      yhteydenotot tekstarilla:
      0407646377/Aino
      http://www.coolhunting.com/tech/nespresso-citiz.php

    • kahvitonna

      Eipä ole vieläkää noita keittimiä suomesta virallisesti kuluttajille saatavissa. Mikä tossa mättää. Ilmeisesti ne ei tulekkaan kun jo muut ovat saaneet tukevan jalansijan.

    • hippaheikki2012
    • Daali

      tilasin patruunoita viikko sitten, sain tilausvahvistuksen mutta mitään tietoa koska tavaran saan ei ole.
      huonoa asiakaspalvelua,

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe