Ostin taannoin Nestlen isännöimän Nespresso-keittimen. Ei ihan halvemmasta päästä ja kahvin joutuu ostamaan suoraan Nestleltä, mutta kone on hyvä ja kahvilaatuja monta ja lopputulos paras, mitä kotioloissa olen saanut aikaan.
Vierailkaa nettisivulla - tulossa kai Suomeenkin myyntiin.
Nespresso
26
17290
Vastaukset
- hula
käsittääkseni suomessa niitä ei myydä kuin yrityksille. ruotsista saa mm. elloksesta ja muistakin postimyyntifirmoista ja tietty kaupoista - pitääkö sinne raahautua?
- vemp
Sveitsin kaupasta - ei taida saada vielä Suomesta. Kahvit täytyi aluksi tilata Norjasta, nyt Tanskasta. Asiakaspalvelun saa kyllä kaikissa tapauksissa Suomesta ja suomeksi. Tilaukset tehdään netin kautta ja maksetaan kuten haluaa. Myyvät myös kuppeja sokeria sekä muita kahviin liittyviä välineitä - kaikki laadukkaita.
Lähin paikka on kylläkin Ruotsi tällä hetkellä - toivottavasti tulossa Suomenkin myntiin. - moguli
B2B myyntiä hoitaa Suomessa Premium Coffee Oy,kahvin laatu on erinomainen
www.nespresso-pro.fi - skfi
moguli kirjoitti:
B2B myyntiä hoitaa Suomessa Premium Coffee Oy,kahvin laatu on erinomainen
www.nespresso-pro.fiMoi. Ostin pikku-nespresso-keittimen Sveitsistä ja kun sain pistorasiasovittimenkin, niin johan maistuu kahvi hyvälle. Ihana keitin! Jo pari vuotta olin siitä haaveillut, mutta pikku-keittimiä ei saa vieläkään Suomesta.
Kysymys: saako kapsuleita jostain haettua/osstettua suoraan vai pitääkö tosiaan aina tilata netistä? Helppoahan se on, mutta kestää tietty jonkin aikaa.
Ja suosikkikahveista puhuttaessa ne on kaikki mun suosikkeja. Ja uutena asiana oon tykännyt jopa niistä decaffeinato-laaduista: illalla ruuan jälkeen ihana juoda kahvi ilman, että se pitää hereillä.
Nespresso-fani
- uhmu
oli tarjolla Nespresso-kahvia. Oli kyllä erinomaista kahvia, must have tuote.
- netistä
Ostin oman nespresso keittimen noin vuosi sitten netistä. Nykyään mm. Pixmania myy Siemensin Nespressokeitintä TK30N01FR hintaan 145. Kahvilaaduista olen tykästynyt ristrettoon, joka on kahvilaaduista vahvin. Kahvinjuonti on tullut kyllä aika arvokkaaksi kun kuukaudessa menee noin 100-150 kapselia. Eli vuodessa noin 450-500 euroa pelkkiin kapseleihin. Toisaalta erikoiskahveja ei ole enää tarvinnut mennä kahviloihin juomaan.
Yksi tärkeä ostokriteeri minulla oli myös käytön helppous. Aamulla kahvin pystyy tekemään puolinukuksissa ja puhdistus on helppoa. Suosittelen kaikille kahvinystäville;)- vemp
Todella ei tämä ihan halvimmasta päästä ole, mutta laatu maksaa aina - ja helppous!
Pidän espressopuolella Romasta ja lungopuolella Vivaltosta. Ristrettokin menee illemmalla töiden jälkeen. Näissä on paras crema, mitä löytyy! - kahvitta
on ymmärtääkseni 30 senttiä, vai meneekö sinulla niitä 10 kapselin pakkauksia tuo 100 - 150 kappaletta?
- kahvitta
kahvitta kirjoitti:
on ymmärtääkseni 30 senttiä, vai meneekö sinulla niitä 10 kapselin pakkauksia tuo 100 - 150 kappaletta?
se olikin vuositasolla eikä kuussa. OK.
- Pontus
Ostimme myös Tur mix TX 100 laitteen Sveitsistä.
Te jotka olette tilanneet kapseleita voisitteko ystävällisesti auttaa... miten olette tilanneet niitä?Mene netin kautta sivulle www.nespresso.com ja rekisteröidy ensin Nespresso-käyttäjäksi. Kysyvvät kaikennäköistä alkaen koneesi tyypistä ja merkistä. Lähettävät sitten sähköpostisoitteeseesi asiakasnumeron yms.
Sen jälkeen voit heti alkaa tilaamaan netin kautta tarvitsemiasi kapseleita yms. muita tavaroita. Maksu tapahtuu haluamallasi tavalla, mutta helpointa maksaa suoraan luottokortilla netin kautta. Tavarat tulevat 3-4 päivän päästä postitse kotiin ja jos et sattumalta ole postin tullessa kotona, niin voit hakea paketin postista.- 0800 177 601
crudo kirjoitti:
Mene netin kautta sivulle www.nespresso.com ja rekisteröidy ensin Nespresso-käyttäjäksi. Kysyvvät kaikennäköistä alkaen koneesi tyypistä ja merkistä. Lähettävät sitten sähköpostisoitteeseesi asiakasnumeron yms.
Sen jälkeen voit heti alkaa tilaamaan netin kautta tarvitsemiasi kapseleita yms. muita tavaroita. Maksu tapahtuu haluamallasi tavalla, mutta helpointa maksaa suoraan luottokortilla netin kautta. Tavarat tulevat 3-4 päivän päästä postitse kotiin ja jos et sattumalta ole postin tullessa kotona, niin voit hakea paketin postista.Soittamalla asiakaspalveluun 0800 177 601 (ilmainen palvelunumero, ohjautuu Norjaan, mutta palvelu suomeksi) voi myös tilata Nespresson kahveja.
- on vasta laatua
Uskallan väittää että vastapaahdetulla ja -jauhetulla kahvilla hyvässä espressokoneessa tehty kahvi on parempaa kuin nespressokahvi. Muitta Nesprossa laiskoille trendipelleille!
- kaffetta
Varsinainen snobipelle ( pahoittelen provosointia..)jauhaa/säätää/tamppailee/säätää.. kotioloissa kahvinsa. Aamuespresso taitaisi jäädä perinteisellä menetelmällä nauttimati. Harrastuksena toki mainiota/hintavaa puuhaa tuo kahvi hifistely myllyineen etc. mutta näin taviksena "tyydyn" päivittäiseen Nespressooni. Tämän laadukkaampaa espressoa kotioloissa vaivattomammin ei yksinkertaisesti saa. Kokeiltu on!
- Trendipelle
Taidat olla trendipelle itse kun jaksat väsäillä kaikenmaailman myllyillä ja systeemeillä kahvia. Itseäni ei moinen puuhastelu kiinnosta mutta huippu hyvä kahvi kylläkin. Nespressolla onnistuu jokakerta ja kupin omaa suosikkiani Ristretto Lungoa saan noin minuutissa. Can't beat that.
- tuomas65
... noin ammatikseni "tamppailevana" ei voi muuta sanoa kuin että aina juurikin löytyy "guru", joka tyrmää ajatuksia maistamatta kupillistakaan kyseistä tuotetta.:):) ...sori, kuulostat juurikin "hifistiltä", joka ei osaa erottaa hyvää kahvia huonosta:):)
... nöyrry nuija ja maista! - tuomas65
kaffetta kirjoitti:
Varsinainen snobipelle ( pahoittelen provosointia..)jauhaa/säätää/tamppailee/säätää.. kotioloissa kahvinsa. Aamuespresso taitaisi jäädä perinteisellä menetelmällä nauttimati. Harrastuksena toki mainiota/hintavaa puuhaa tuo kahvi hifistely myllyineen etc. mutta näin taviksena "tyydyn" päivittäiseen Nespressooni. Tämän laadukkaampaa espressoa kotioloissa vaivattomammin ei yksinkertaisesti saa. Kokeiltu on!
jos et tiedä mistä tamppaamisessa ja jauhamisessa on kyse niin en ehkä kuitenkaan menisi arvostelemaan... se ettei itse ymmärrä saati osaa itse käsin valmistaa hyvää kahvia ei tietenkään ole häpeä ...
- kaffetta
tuomas65 kirjoitti:
jos et tiedä mistä tamppaamisessa ja jauhamisessa on kyse niin en ehkä kuitenkaan menisi arvostelemaan... se ettei itse ymmärrä saati osaa itse käsin valmistaa hyvää kahvia ei tietenkään ole häpeä ...
Niin..Tuossa aikaisemmin kutsuttiin trendipelleksi jos haluaa kupin kuumaa suht helposti. Kyllä tuo perinteinenkin tapa on tullut tutuksi työn puolesta. Intressit ovat vaan hieman muualla kotioloissa. Jos mahdollisuutta pukkaa, niin kyllä kahvakone/mylly hyvän kodin saisi!
- ...Hyvää
Tuli meillein tollainen snobi/hifi kaffe kuukkare, ja vaikka himena oli ennakkoluuloja tuota kohtaa, niin kyllä siitä silti saa melko hyvät kahvit :)
On vain yksi pieni ongelma... kone on tuollainen
http://www.nespresso-pro.com/ooh/machines_fiche_fi_fi.html?id_machine=N_ES_80_0
Ja loppuu ymmärrys siitä, että miten tuon kupin saa pois tasolta kun maidon vaahdotin on kupissa, ja kuppi on jo täynnä ? pois saaminen edellyttää kupin melkoista kallistusta... Vai pitääkö se pää irroittaa varresta ennenkuin kupin saa pois ?
T:Ei niin teknisesti lahjakas kahvinystävä- nespresso fani
En tiedä selvisikö jo ongelmasi/ymmärsinkö ongelmasi ja oliko se ongelma alkuunkaan, mutta vastailenpa nyt kuitenkin kun meilläkin on tuollainen samanlainen keitin. Onko se maito pakko vaahdottaa niin, että kuppi on alustalla? Se vaahdotinhan taipuu eli siirrä kuppi vaan pöydälle tai pidä kädessä, niin ei tartte kallistella.. Jos taas kyse oli kahvin teosta, niin laite ei kyllä ole tarkoitettu aivan suurimmille kupeille, se on totta.
Nojuu, mutta täytyy todeta tällaisena "kahvifriikkinä", että mikään muu merkki ei todellakaan tee samanlaista laatua kuppi toisensa jälkeen kuin Nespresso. Ideahan on juuri se, ettei tarvitse osata "tampata". Sitäpaitsi kahviloissakin eri työntekijät saattavat tehdä aivan erilaatuista kahvia samalla kahvakoneella, Nespresson koneella tämä ongelma poistuu.
- JaskaV
Moi. Hankin juuri kotiin Sveitsissä tutun luona useaan kertaan testatun DeLonghi Nespressokeittimen, malliltaan Citiz. Laitetta myy Suomessa www.verkkokauppa.com. Toimitus tuli muutamassa päivässä perille. Pakkauksessa on muutama kapseli mukana - tulipa sairaan hyvät iltakaffet.
- aimo77
Hei kahvin ystävät! mulla ois myytävänä nespresso Citiz espresso-keitin! avaamaton pakkaus! mukana espressokuppi ja lattelasi sekä kahvi-kapseleita!!
350 euroa kuulemma maksoi, ei ole itsellä käyttöä kun sain jo toisen! voin myydä vaikka 280 eurolla!
nouto turusta! tai vastaanottaja maksaa postikulut!
yhteydenotot tekstarilla:
0407646377/Aino
http://www.coolhunting.com/tech/nespresso-citiz.php - kahvitonna
Eipä ole vieläkää noita keittimiä suomesta virallisesti kuluttajille saatavissa. Mikä tossa mättää. Ilmeisesti ne ei tulekkaan kun jo muut ovat saaneet tukevan jalansijan.
- hippaheikki2012
Nämä Nespresso-keittimet ovat kyllä ihan parhaasta päästä. Itse ostin Ruotsista niitä parikin, ja nyt olen luopumassa toisesta, kun saimme töihin uuden kahvikoneen. Jos kiinnostaa, niin täällä lisätietoa:
http://www.tori.fi/uusimaa/Nespresso_C190__kahvikone__espresso__cappuccino__3043108.htm?ca=18&w=1&last=1 - Daali
tilasin patruunoita viikko sitten, sain tilausvahvistuksen mutta mitään tietoa koska tavaran saan ei ole.
huonoa asiakaspalvelua, - Anonyymi
Kukaan tilannut erikoiskahveja netistä? Slurp ainakin yksi suomalainen nettikauppa https://tc.tradetracker.net/?c=20967&m=1590144&a=84926&r=&u=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575499- 934347
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752594Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721121Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826- 28823
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789