GALLUP

minä itse

paras tai huonoin työyhteisö?

perustelut

15

1376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TYÖYHTEISÖ ON

sitä että ensinnäkin esimies ns.pomo ottaa KAIKKI työntekijät tasavertaisina huomioon, eikä ala erittelemään heitä!..kuten valitettavan usein vain näin on!
      Ja esimiehen pitää olla henkilö, jota EI tarvitse pelätä...eli asioista(mahd.virheistäkin) ON PYSTYTTÄVÄ keskustelemaan asiallisesti EIKÄ NYRKKIÄ PUIDEN JA ÄÄNTÄ KOROTTAMALLA!!!
      Työntekijöiden kesken pitäisi olla myös "tilaa hengittää"...tarkoitan sitä, että vaikka kaikenmaailman palavereja järkätään milloin mistäkin aiheesta, niin se EI kuitenkaan toimi, vaan aina on joku joka alkaa nokkimaan...ja jos menet sanomaan jotakin, niin sen jälkeen olet leimattu. On toki työkohteita, joissa se toimiikin!

Eli, rehellisellä ja asiallisella käytöksellä päästään varmasti paljon pitemmälle kuin jollain ihme nokkimisella ja ilkeydellä!

Lisään vielä, jos työyhteisöön tulee esm. sijaisia, työllistämistukilaisia....he ovat aivan samalla viivalla kuin vakituisetkin työntekijät.
      Mutta täytyypä todeta, että kyllä senkin saa useissa työkohteissa nahoissaan tuntea, että on VAIN "ei vakituinen"...jota voidaan kohdella aivan miten halutaan!

Olen itsekin nähnyt monenlaista...pelännyt esimiestä vakituisessa työsuhteessa, tuntenut melkoista alemuuden tunnetta työllistämistuen turvin työskennellessä, mutta tavannut myös TODELLA FIKSUN ESIMIEHEN TYÖTOVERIT vaikka kyse olikin omalla kohdallani työkokeilusta!
      Mutta tämä olikin valtion systeemejä, ei kunnan....missä enemmän olen törmännyt näihin ihme "kukkona tunkiolla" tyyppeihin!

En tiedä olenko ymmärtänyt kysymyksesi oikein mutta tässä ainakin oma näkemykseni...omassa historiikissani!

• minä itse

hienosti sanottu muutenkin:)

• työyhteisö

on semmonen, jossa puhelimenluuriin laitetaan vaseliinia ja minua siitä sitten porukalla syytetään, vaikka mörkö se laitto.

nih.

• miee

ollu,en ollu sillos edes töissä.

• mööööööööööö

misäs se puheli on. onkos paskavettä keitettynä!!! mööö...

• on raapalla
        mööööööööööö kirjoitti:

ja mennyt jo hakkuriin..

• kävelypäivä
        on raapalla kirjoitti:

ja mennyt jo hakkuriin..

jaaa no nii... noo kai mä lähren sitte kotio, kai savut viä...

• on miestä
        mööööööööööö kirjoitti:

enempi kuin teissä yhteensä!

• TAAS ON

"paikalliset" vääntämässä vitsiä.....hah hah...vaan kun ei naurata!

Olet saanut ainoastaan yhden järkevän vastauksen,kuten huomaat!

Siellä "hämeenperällä" on niin huumoripitoista porukkaa että onpa kysymys mikä tahansa, siitä pitää alkaa vääntämään jotakin aivan omituista örinää....

Lukemisen ymmärtämisen vaikeus??

Nihil novi sub sole!

• mirkku..

on tältä kesältä ja tosi Hot!

Olin forestin sahalla kesätöissä, opiskelija kun olen.
      Rimottamossa, varsinkin ykkösvuorossa on oikeita superkarjuja!
      (Terkut teille. Vieläkin kihelmöi)!

Kuivaamon hoitajille elkää siskot antako. Niistä ole muuta, kuin pillun piluu..

Nähdään rimottajat taas joululomalla, kun tulen sinne harjoittelemaan..
      Muistakaa pitää kudit kuivana ;))

• jotain epämääräistä

mölinää.
        laitan radion kiinni kun ei jaksa kuunnella.

• kantanee
        jotain epämääräistä kirjoitti:

mölinää.
        laitan radion kiinni kun ei jaksa kuunnella.

vastuun, näistäkin mölinöistä?

Olisi kerrankin hauska lukea, kuulijan vaatimaa asiallista tekstiä, tässä maallisten seassa.
        Yritä edes??

• kvg

on ennen turhaa valmistumistaan hämeenkyrö nimisen suurkaupugin kylkeen aiheuttaa ansaittua pahaa verta mahdollisuuksillaan saastuttaa seutu- kunnan maan ja vedet,ja joka joillekin antaa toivon jostakin jota en ainakaan itse ymmärrä kuten ei ehkä kyrösjärven kuhakaan mutta se onkin jo toinen juttu mutta työpaikkana turhin täällä maaseudulla johon kaupunkilaiset tuovat jättensä poltetavaksi. hei haloo.

• v.armaan

tuoda julki,että polttolaitoksen vastustaja on turhin.(aihe)

• kvg
        v.armaan kirjoitti:

tuoda julki,että polttolaitoksen vastustaja on turhin.(aihe)

ja koko laitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      29
      2377
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1503
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      1199
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1193
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe