Onko joku perehtynyt vajaatoimintaan vaikuttaviin ruoka-aineisiin? Olen vähän yrittänyt hankkia aiheesta tietoa, mutta kaipaisin selkeämpi ohjeita vältettävistä ja hyödyllisistä ruoka-aineista. Goistrogeeniset kasvit yms. menee "hilseen yli". Olen itse valitettavasti syönyt vääriä ruoka-aineita mm. soijaa ja kaalia yms. Olo ei ole kaksinen, lääkitystä on nostettu kolme kertaa puolen vuoden aikana. Oikeat ruoka-aineet saattaisivat kohentaa muidenkin vajislaisten olotilaa. Kiitos etukäteen tiedoista.
Vajaatoimintaan vaikuttavat ruoka-aineet
2
758
Vastaukset
Jos sinulla ei ole paljoa enää omaa toimintaa, ruoka-aineiden rajoitus on älytöntä. Se kilpirauhanen mikä lamaantuisi on jo toimintakyvytön jos sulla on ollut nopea autoimmuunireaktio.
Kaali lamaa kilpirauhasta vain raakana. Ruoka-aineiden vaikutus on sen verran pieni että jos ei sentään kiloa vedä kaalia raakana päivässä, ei kannata alkaa rajoittamaan. Ja jos se kilppari lamaantuu, ei muuta kuin lisää lääkettä! Arvot tulee saada kuntoon, se on pääasia. Paljonko viimeiset arvosi ovat olleet? - Vajis-64
Kiitos valaisevista kommenteistasi! Mukava kuulla, että monipuolinen ruoka sallittua. Viimeiset arvoni T4-V 21 ja TSH 0,895. Joulukuussa 2006 T4-V oli 14 ja TSH 7,49.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770