outo blondi mies

tiedustelija11111

Hei!

Tietääkö joku sellasta melko pitkää blondia miestä Porista joka tulee ja ottaa olkapäästä kiinni ja morjestaa ja sitten lähtee pois. En ole ainut kenelle on tehnyt niin. Jakaa lehtiä työkseen. (Kumma kun se morjestelee vaan miespuolisia)

12

3038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mai hasband

Tää on selvä.

Mutta miks Kävelykadulla keski-ikäiset naiset sanoo mulle morjes? Siis mä oon nainen.

• tavattu

on, kaupassa tuli silittelemään olkapäätä kahdesti ja morjesti. Kysyin pitäisikö tuntea jostain ja vastasi että "ei,mä ihan muuten vaan". Outo tyyppi.

• zxcvb

Aika outo hiippari on sellainen transun näköinen nainen tai naisen näköinen mies, jolla on usein joku vekkihame ja korkokengät ja sukkahousuissa silmäpako. KÄvelytyyli on hyvin miesmäinen, mutta habitukseltaan muistuttaa naista... Ja höpöttää itsekseen. Onhan näitä kummajaisia

• nyt välähti
        zxcvb kirjoitti:

Aika outo hiippari on sellainen transun näköinen nainen tai naisen näköinen mies, jolla on usein joku vekkihame ja korkokengät ja sukkahousuissa silmäpako. KÄvelytyyli on hyvin miesmäinen, mutta habitukseltaan muistuttaa naista... Ja höpöttää itsekseen. Onhan näitä kummajaisia

Sehän pyörii myös Hesassa Hakaniemen hallin kulmilla.

• Ukkeli

Joo, se poika on ollu aina omituinen, asunu samalla alueella ku meitsi nuorempana! SE ON TOSI OUTO!!

• persoonia

Mielenkiintoisia tällaiset persoonat, jotka jäävät pitkäksi aikaa ihmisten mieliin, kuten Ahlaisten Heikki (rauha hänen muistolleen) ja sitten joskus oli lerppahuulinen puliukko, joka myi kampoja. Myös pari voimakasta meikkiä käyttävää ikivanhaa naista on poistunut (ilmeisesti luonnollisesti) katukuvasta. Joskus 70-luvulla keskustassa pyöri myös "Hipsuliisaksi" kutsuttu nuorehko nainen, joka joskus viuhahti palolaitoksen edessä pylly paljaana :(

• erilaisuus on elämän suola

Nykyaika on suvaitsematonta. Kaikkien pitää olla klooneja. Surku.

• käpälöivä outo blondi
        erilaisuus on elämän suola kirjoitti:

Nykyaika on suvaitsematonta. Kaikkien pitää olla klooneja. Surku.

on kirjastohinuri,eli poika nimeltä Päivi.Se ei itsekään tiedä onko Roomeo vai Juulia.

• bingolappu-simo

lienee vielä hengissä?

• 000000
        bingolappu-simo kirjoitti:

lienee vielä hengissä?

Kuollut varmaan 15 v. sitten.

• elää edelleen
        000000 kirjoitti:

Kuollut varmaan 15 v. sitten.

ja vipeltää ja pummaa niin kuin ennenkin...

• kaali

juuh tiedän.olikohan sen nimi jani?ja yleensä tekee tuon miehille.olen ymmärtänyt että hän tykkää miehistä.ja kyllä sitä on moni ihmetellyt että mitä ihmettä toi oikee touhuu....=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe