Aarrgh. Mun alapää kelpais varmaan nyt johonkin kauhuleffaan.Toisessa häpyhuulessa on tajuton suonikohju tai siis sellainen sininen paksu suoni on tullut näkyviin siihen pullottamaan, jota ei ennen ole ollut. Välillä on koko paikka niin turvoksissa ja paineentunteessa että on vaikea olla seisaallaan, kun tuntuu kovaa painetta vaginassa. Ponnistaminen tuntuu myös inhottavalta.
Mitä tommoselle suonikohjulle voi tapahtua synnytyksessä ponnistaessa?? Voiko se jotenki revetä tjtn?? Mitä sille vois tehdä? Auttaako esim. Hirudoid Forte ja saako sitä laittaa tolle alueelle ja raskaana? Lähteekö se suoni ikinä pois, sitten raskauden jälkeen?? Apua.
Suonikohju SIELLÄ
3
707
Vastaukset
- ja ties mitä se
imeytyessään tekee vauvalle.
Itselläni oli aikoinaan turvonnus suoni juuri siellä, eikä se loppujen lopuksi mitään haitannut ja synnytyksen jälkeen palautui normaaliksi.
Huolehdi ennemminkin siitä, ettet syö mitään turvotusta ja verenpainetta aiheuttavaa, so. lisäaineista ruokaa.
Vaihda suola merisuolaan, sillä ruokasuolan ylenpalttinen natrium aiheuttaa turvotusta.
Merisuola pitäisi olla sellaista, jossa ei ole paakkuuntumisenestoainetta. Jos et löydä sellaista hienona, hanki mylly jolla hienonnat isot rakeet.
Älä käytä mitään missä on paakkuntumisenestoaineita tai arominvahventeita tai keinotekoisia makeutusaineita. Mustikat ovat hyviä verenpaineelle. Hanki niitä ja syö, eiköhän turvotukset alene!- Stan
Kiitos neuvoista. Nyt on vain niin, että ensinnäkin mulla ei tosiaankaan ole verenpainetta, vaan nimenomaan verenpaine on erittäin alhainen. Toiseksi en käytä koskaan suolaa kuin hyvin vähän.
Niin ja toiselle kirjoittajalle, niin en tiedä mikä paise on, mutta en usko että mulla on semmoinen. Nimittäin se näyttää kiemurtelevalta, pitkältä siniseltä ihan selvältä suonelta tuo minun vaivani. Ei ole mikään pattimainen vaan kohollaan oleva, kiemurteleva verisuoni. Näkyy ihan selvästi ihon läpi. Voiko sellaiselle tehdä mitään?
- vaan mieleen
ootko varma että kyseessä on suonikohju, eikä paise?Itellä noita paiseita tuli meinaan haaroväliin alkuraskaudesta koko ajan ja ne muistuttaa hyvin paljon suonikohjua...ne on ihan vaarattomia, mutta voi äityä tosi kipeeks, joten kannattaa käydä lääkärillä puhkasemassa, helpottaa huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481249Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753