Leijonat, ihanat hei!!!

ihastunut, kenties rakastunut

Leijonaan, mutta olisi hyvä tietää miten Leijonat erityisesti miespuoliset käyttäytyy jos ovat itsekin ihastuneita tms.??? Puhuvatko yleensä asiat suoraan, tunnustavatko ihastuksen helposti sanoin vai vihjaillen? Ja voiko Leijonan sanaan luottaa vai ovatko pelimiehiä?

10

3387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      ainakin leijonanaisena sanon näköjään aika suoraan ihastuksen kohteelleni,mitä mieltä olen hänestä. Mut eipä oo tuottanu toivottua tulosta näinkään:(...

    • ihastunut kalatyttö

      Oikeastaan joo.. Leijonat ovat ihmeellisen ystävällisiä kaikille, joten se ei ole mikään ihastumisen merkki. Minun tapauksessani leijona kyseli minusta paljon (halusi tietää kaiken), teki usein aloitteita ja tuijotti lähes jatkuvasti. Kyllä siitä jo pitäisi arvata onko kiinnostunut vai ei. Mutta on yks mutta.. Varo, leijonan kiinnostus saattaa hiipua nopeasti. Välillä pelkkänä iilimatona ja kohta jo unohtanut kokonaan olemassaolosi. Muista osoittaa huomiota, ja paljon, ettei kävisi näin. Leijona viihtyy hyvässä seurassa, jossa saa huomiota eikä ole tylsää. Muuten hakee sitä muualta.

      Niin, ja minun tapauksessani tunnusti ihastuksensa vihjaillen, ainakin alussa. Oli mustasukkainen ja kertoi ettei pidä muista tytöistä muttei kyllä sanonut sitäkään, että pitäisi minusta. He saattavat vaikuttaa pelimiehiltä, mutta eivät ole, ainakaan tarkoituksella.

      Ihania hetkiä jellonan kanssa! ;)
      (Sitä se on, ainakin alussa)

    • Lionman35

      en paljon turhan päiväisiä lupaile. Kaikilla on aina omat unelmansa ja haaveensa, miksi estää toista saavuttamasta niitä antamalla harhakuvitelmia jostain mitä ei sitten tulekaan? Ihastuminen on aivan mahtavaa ja kyllä tulee myös sanottua jos niikseen. Sen verran kyllä tähän täytyy poikkeamaa laittaa että joskus on kyllä mukava säilyttää pelkästään tuo ihastumisen tunne......

    • MR UNELMAMIES

      JOKA EI PUHUISI MITÄÄN.JA JONKA SANAAN VOISI LUOTTAA

      • Lionman35

        puhut.


    • HulluX95

      joo itse olen miespuoleinen leijona (poika). minä vaan koitan peitellä omaa ihastustani ja koittaa olla että en kiinnittäis huomiota ja olen pelihimoinen (rahapelikoneille) :)

    • naaras jellona

      Leijona haluaa metsästää, joten neuvoni on että esitä ainakin vaikeasti tavoiteltavaa, vaikka olisit kuinka rakastunut, silloin jellonan mielenkiinto herää ja sinusta tulee vastustamaton saalistuksen kohde...

      • EIKÄ LEON

        Ole helpponakki.!Leijona on varma menestyksestä naisten kaa.!Mut oikeaa vaikeaa löytää kun rima on korkeella.Sitä oikeeta sitten hellitään ja paiataan ylettömästi.Aikansa.!!!!!!


    • doctorwho

      Leijonan sanaan voi luottaa. Parempi puhua asiat sellaisena kuin ne ovat. Yksi naaras kerrallaan - muita voi olla ympäristössä, mutta intiimi suhde vain yhden kanssa kerrallaan. Tämä siis kokeneen uroksen kohdalla. Nuoret leijonat saattavat käyttäytyä vähän toisin kunnes tajuavat, etä helpointa kaikille on toimia reilusti sekä itseään että muita kohtaan. Asiaa tietysti helpottaa se, jos naaras pitää hyvää hulta omastaan.

      • Lionman35

        on opintonsa suorittanut varsin mallikkaasti, paikkansa pitävä diagnoosi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe