Vanhoja muistelin

ja tyhmää ikävääni

Minä en luota sinuun, etkä ole tehnyt mitään mikä olisi muuttanut kantaani.
Siksi tämä ei edennyt ja toisaalta ei oo enää niin väliksikään. Sun aika varmaan menee pitäessä ne kaksi tai montako lienee? lämpimänä. Joten siitä vaan. Ei tarvi kuin ajatella "sitä ihmistä", niin positiivisten tunteiden rippeetkin häviää. Aikamoinen jarru, ptyih. Minä keskityn tästä lähtien vain töihin ja ainoastaan vain töihin. Onnea!

14

1443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mulla ole kuin yksi

ja sen aion pitää itselläni. Eikä ole se tyyppi sun tiedossa jos ei jotain muuta uutta kautta ole tullu. Että älä luule tuntevasi mua.

• tajunnu...

etkä koskaan hallunnutkaan tajuta. Omapahan on valintas. Toisaalta.. ei tää mulle ollu, koska mua et koskaan ikävöiny etkä tule ikävöimään.

• kaiken.....

ja minnespäin suomea tällainen viesti menee, kantsis kertoa asianosaiselle itselleen. ei näist tiedä kenelle tarkoitettuja ovat...

• onkin, jos

noin ilkeitä juttuja ajattelet hänestä. Varmaan oot varmistanut häneltä asioiden oikean laidankin.
      Ilkeämielisiä ihmisiä on maailma pullollaan. Niinpä niin.

• nyt sun

oma mielikuvitus on tehny kepposet, ei oo edes yhtä, miten vois olla kaks.
      Kaikkihan on menny just niinku sä oot halunnu, koko ajan.

• tulta

Juoruissa on aina osa totta.

• oottko ajatellu

et juoruajalla voi olla ihan omalehmäojassa jotta sais sotkettua joidenkin¨välit ihan tarkoituksella. Ja muistatteko lasten leikin jossa lapset istuu ringissä ja yksi aloittaa supattamalla korvaan jonkin jutun ja kun viimeinen ringissä kertoo mitä kuuli niin juttu on jo muuttunut ihan toiseksi kuin mitä se alkujaan oli. Kannattaa selvittää asia asian osaisen kanssa eikä uskoa kaikkia juoruajia...

• ja sama
        oottko ajatellu kirjoitti:

et juoruajalla voi olla ihan omalehmäojassa jotta sais sotkettua joidenkin¨välit ihan tarkoituksella. Ja muistatteko lasten leikin jossa lapset istuu ringissä ja yksi aloittaa supattamalla korvaan jonkin jutun ja kun viimeinen ringissä kertoo mitä kuuli niin juttu on jo muuttunut ihan toiseksi kuin mitä se alkujaan oli. Kannattaa selvittää asia asian osaisen kanssa eikä uskoa kaikkia juoruajia...

touhu pätee näihin juoruajiin.

• s.(m)

melko reilua..suorastaan panettelua tollanen...mut minkäs sille mahtaa jos ihmisen pitää olla noin epäluulonen ja mustis..vaik tv..naisista..:)...huh..kertoo vaan omasta epävarmuudesta...noh.työn iloa vaan.:)..

• surusilmä

tein niin fiksusti,että "hommasin" ne kaksi tyyppiä elämääni päästäkseni sinusta eroon.Mun oli pakko yrittää unohtaa sut jotenkin,että pääsisin elämässäni eteenpäin.Mutta ei se onnistunut,ei.
        Mulla on sua järkyttävä ikävä ja ajattelen sua joka ikinen sekunti,minkä olen hereillä.
        Harmi,ettei me saatu mahdollisuutta olla onnellisia.
        Mä olisin ollut maailman onnellisin nainen,jos olisin sinut saanut.

• viestejä saa

lähetellä, kun ei tiedä, kenelle ne on tarkoitettu. Tuntuu niin pahalta muutenkin, ettei tällaisia kannata lukea muutenkaan.

• toivotuksista ja

ehkä varmaan joskus ymmärrät asioita vähän laajemmin.

• toivotuksista

Ymmärrän varmaan kunhan kokeilen, onhan noita mistä valita, mutta "huoraamaan" en ala, sitä kokemusta en aio laajemmin ymmärtää. Jääköön se kokemus "muille".

• ymmärtää
        toivotuksista kirjoitti:

Ymmärrän varmaan kunhan kokeilen, onhan noita mistä valita, mutta "huoraamaan" en ala, sitä kokemusta en aio laajemmin ymmärtää. Jääköön se kokemus "muille".

Petiin mennään ilman rahaa ja rakkautta . Katsos yksinäinen tarvitsee lohtua ja muu on taaksejäänyttä elämää . Kivulias todellisuus on hetkeksi on pois . No hard feelings .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5365
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2086
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1760
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1723
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      1473
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1417
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1300
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1058
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      205
      905
    Aihe